Каква кола да си избера?

  • 15 147
  • 53
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 626
Замислила съм се да си закупя лек автомобил и се чудя какво ще е най-подходящо за мен.
Какви са Вашите основни критерии при избор на автомобил? Цената, колко харчи, комфорта, голям багажник, сигурността на колата или дизайна са важни за решението ви?
Аз се колебая дали за мен като сама майка с дете е подходяща малка градска кола или някоя,която да е малко по-голяма и да става за по-дълъг път/извънградско в случай че пътуваме.
Може ли някой да даде мнение и съвет или да каже какво е било най-важно при избора?

# 1
  • Варна
  • Мнения: 36 729
И аз съм сама майка с дете. Карам голямо комби, но определено вече не ми е нужна толкова голяма кола. Мисля да я сменя тази или другата година с нещо по-малко. Не съвсем въшка, но определено по-малка.

Вече кой знае какви критерии нямам. Задължително ще е ръчка и с 4 врати. Всичко останало търпи промяна.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 626
И аз съм сама майка с дете. Карам голямо комби, но определено вече не ми е нужна толкова голяма кола. Мисля да я сменя тази или другата година с нещо по-малко. Не съвсем въшка, но определено по-малка.

Вече кой знае какви критерии нямам. Задължително ще е ръчка и с 4 врати. Всичко останало търпи промяна.
Добре а мислила ли си за модел?
Аз имах преди години една Мазда която сега с детето е немислимо да купувам такава още повече с газова беше.
Съвсем мъничка и маневрена беше и влизаше навсякъде и за градско е ок,но ако реша да тръгна с детето да пътувам няма да ми е спокойно.
Комби не ми се иска също...ръчна с 4 врати задължително,бензин с нормален багажник не огромен ,но за останалото не мога да преценя сама защото нищо не разбирам.

# 3
  • Мнения: 2 494
Според мен няма смисъл от малка кола. Нито покупната цена е по-малка, нито подръжката е по-евтина. Важно е да е надеждна и сигурна кола. То зависи и с какъв бюджет разполагаш. Добре е да има хидравлика, еърбеци. Има разни системи на спирачките, които не позволяват поднасяне. Не знам точно как се казват. Консултирай се с някакъв специалист. Търси японска кола.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 626
Според мен няма смисъл от малка кола. Нито покупната цена е по-малка, нито подръжката е по-евтина. Важно е да е надеждна и сигурна кола. То зависи и с какъв бюджет разполагаш. Добре е да има хидравлика, еърбеци. Има разни системи на спирачките, които не позволяват поднасяне. Не знам точно как се казват. Консултирай се с някакъв специалист. Търси японска кола.
То специалисти много но всеки различни неща говори. Един да си взема нещо малко и икономично, друг да взема нещо по-голямо и стабилно. Един бензин друг газ и аз се обърках вече Sad
Благодаря за съвета за японската кола !

# 5
  • Мнения: X
Винаги препоръчвам възможно най-голяма кола и най-висок клас, който позволява бюджета за покупка и подръжка. По-голямата кола е по-сигурна, по стабилно стъпва на пътя, предлага повече комфорт и повече сигурност при катастрофа.

Започни с това колко парички си заделила за покупка и първоначално обслужване

Последна редакция: вт, 17 апр 2018, 23:21 от Анонимен

# 6
  • Варна
  • Мнения: 36 729
Колата я ползвам за да вози мен и детето, както и да товаря разни неща за работа. Изключително ми е нужна практична, работна кола. Нищо луксозно, нищо гъзарско, основните неща да има и това е. Така че и не смятам кой знае какъв бюджет да влагам. Карам кола само градско, извън града си паля мотора и това е. За него давам повече пари Simple Smile

# 7
  • София
  • Мнения: 1 626
Започни с това колко парички си заделила за покупка и първоначално обслужване

Ако ми хареса нещо и кредит мога да изтегля или на изплащане. Но по принцип до 4 хиляди мисля че е разумно ако е 2ра ръка.

# 8
  • Варна
  • Мнения: 36 729
Горе-долу и аз толкова мисля да ми бъде таванът. Колата е за да ми служи. На мен. Не аз на нея.

# 9
  • София
  • Мнения: 5 980
Ще споделя личния си опит, без да претендирам за най-изчерпателно и как да кажа авторитетно мнение-
Когато имаме пари си купуваме нова кола от магазин, когато нямаме си купуваме Форд възможно най-запазен, с бензинов двигател.
Като ви кажа, че последните ни две коли са Форд Фокус, значи правете си изводи бюджетът е изпилен  Simple Smile Форд е надеждна кола, с не много скъпа поддръжка и не е надценена като цена, за разлика от други марки. Ние караме хечбек. Става и за дълъг път, и за града не е голяма. Купуваме си не най-мощният двигател, не само заради разхода на гориво, но и заради данъка. Държим на ниския данък. Също държим на бензиновия двигател. Не знам къде точно живееш, но в по-студените части на България през зимата със стар дизел може много да патиш. Екстри - умерени, без глезотии.
Ясно е, че ще трябва да я гледа майстор, но и ти гледай. Например, ако купето е в отлично състояние, със здрави седалки и пластмасата не е надраскана, значи собственикът е бил грижовен и поддържал колата изрядно, без да влачи проблеми. Вероятността колата да има някакви много големи скрити проблеми е малка.

Последна редакция: вт, 17 апр 2018, 12:50 от Жълто Цвете

# 10
  • Мнения: 8 956
Горе долу за толкова преди 7-8 месеца взехме Рено Сценик 2005та година. Голям багажник, висока е, върви супер, харчи нормално, главно градско сме я карали. Возя две деца. Задните седалки са удоби, защото са три отделни седалки. Събират се спокойно и три детски столчета, а ако са трима човека е удобно на всеки да си седи спокойно. Преди имахме по-малка кола и направо се родих с тази.

# 11
  • София
  • Мнения: 1 626
И аз харесвам Рено Alina_si. Една приятелка имаше и много я хвалеше.
Благодаря ви на всички за съветите Kissing Heart

# 12
  • Мнения: 8 956
И аз харесвам Рено Alina_si. Една приятелка имаше и много я хвалеше.
Благодаря ви на всички за съветите Kissing Heart

Да, много е хубава, забравих да добавя, че това че е със старт бутон ми е адски удобно, че като съм с двете деца и безброй раници и торби, не се налага да си ровя в чантата за ключ. Има климатик, предната кола нямаше и полудявах. Електронното табло ми е незаменимо вече.

# 13
  • Мнения: 2 494
При всички случаи избери бензин. Дизеловите са с по-скъпа поддръжка. А вече на бензиновата дали ще сложиш газова уредба, си е твоя работа.

# 14
  • Мнения: X
Започни с това колко парички си заделила за покупка и първоначално обслужване

Ако ми хареса нещо и кредит мога да изтегля или на изплащане. Но по принцип до 4 хиляди мисля че е разумно ако е 2ра ръка.

По принцип не се интересувам много от този ценови клас, но за мен изкарай още 2к и потърси мазда 6 комби БЕНЗИН

Последна редакция: вт, 17 апр 2018, 23:20 от Анонимен

# 15
  • София
  • Мнения: 6 309
Сложен въпрос. Simple Smile Разни хора, разни идеали. А и на вкус и цвет.........знаеш. Simple Smile
Ако не става въпрос за малолитражка, голф или японка. Ето, аз не съветвам за франсетка /италиянка също/, но ти нямаш против. Значи все пак трябва да имаш някакви критерии. За марка, също. Simple Smile
Тамън на жена ми каруцата сега ще връщам, ма тя е много по-различен ценови клас. Иначе ще ти е тамън. Smiley

# 16
  • София
  • Мнения: 1 626
Сложен въпрос. Simple Smile Разни хора, разни идеали. А и на вкус и цвет.........знаеш. Simple Smile
Ако не става въпрос за малолитражка, голф или японка. Ето, аз не съветвам за франсетка /италиянка също/, но ти нямаш против. Значи все пак трябва да имаш някакви критерии. За марка, също. Simple Smile
Тамън на жена ми каруцата сега ще връщам, ма тя е много по-различен ценови клас. Иначе ще ти е тамън. Smiley
По-скъпа ли?

# 17
  • Мнения: 15 708
Горещо препоръчвам да увеличиш малко бюджета и да си вземеш по-нова кола. Също така препоръчвам да не е от най-малките градски автомобили, ако ще пътувате и на дълъг път с нея. Не, че няма да стигнете де, но усещането на пътя е съвсем различно.

А относно моите критерии - аз държа да е автоматик, да има подгряване на седалките, блутут и навигация. Особено навигация, защото я ползвам редовно дори и в София и ми е незаменим помощник. А да - и да не е сива Simple Smile Мразя светло сиви коли, а последните ми две бяха точно такива.

# 18
  • Мнения: X
Горещо препоръчвам да увеличиш малко бюджета и да си вземеш по-нова кола. Също така препоръчвам да не е от най-малките градски автомобили, ако ще пътувате и на дълъг път с нея. Не, че няма да стигнете де, но усещането на пътя е съвсем различно.

А относно моите критерии - аз държа да е автоматик, да има подгряване на седалките, блутут и навигация. Особено навигация, защото я ползвам редовно дори и в София и ми е незаменим помощник. А да - и да не е сива Simple Smile Мразя светло сиви коли, а последните ми две бяха точно такива.
Ако ще я ползваш за града и 3 пъти в годината на дълъг път няма смисъл от голяма или японска. Който квото иска да ми говори поддръжката на тойота е поне 2 пъти повече от среден клас немска кола. И части чакаш да дойдат оригинални от Япония Simple Smile Навигации има на телефона и то по удобни.
Подгряването ми е лигаво и спарва дупето. А защо си взела 2 сиви коли като не ги харесваш.
Това е малко като 'японските коли са най яките най луксозните, не се чупят. И като го питам кво кара БМВ.
Но препоръчвам бензин до 100 коня за да не плащаш голям данък. Дизел се поддържа по скъпо от бензина. Аз бих си взел марка която се кара доста. Голф 4 примерно Ауди а3 с 4 врати,Опел астра.
Ако потърсиш тойота до 4000лв има 25 страници с обяви ако потърсиш vw над 150.
Виж им средната възраст и прецени.

# 19
  • Мнения: 15 708
Ако ще я ползваш за града и 3 пъти в годината на дълъг път няма смисъл от голяма или японска. Който квото иска да ми говори поддръжката на тойота е поне 2 пъти повече от среден клас немска кола. И части чакаш да дойдат оригинални от Япония Simple Smile Навигации има на телефона и то по удобни.
Подгряването ми е лигаво и спарва дупето. А защо си взела 2 сиви коли като не ги харесваш.
Това е малко като 'японските коли са най яките най луксозните, не се чупят. И като го питам кво кара БМВ.
Но препоръчвам бензин до 100 коня за да не плащаш голям данък. Дизел се поддържа по скъпо от бензина. Аз бих си взел марка която се кара доста. Голф 4 примерно Ауди а3 с 4 врати,Опел астра.
Ако потърсиш тойота до 4000лв има 25 страници с обяви ако потърсиш vw над 150.
Виж им средната възраст и прецени.

1. Малка или голяма си е въпрос на личен избор и предпочитания. Всеки се чувства различно в различните автомобили. Едни харесват малките, градски коли, защото се побират на всяко свободно място за паркиране и дават нисък разход на гориво. Други искат на децата им да е комфортно и широко на задната седалка, защото при дълъг път е много неприятно, ако отзад им е тясно

2. Навигация - няма нищо, ама нищо общо навигацията на телефона с тази на автомобила. Ползвала съм и двата вида навигация и според няма никаква база за сравнение.

3. Подгряването на седалките го давам, като екстра не за мен, а за децата ми. Зимата, когато отида да си изчистя колата от натрупалия сняг първо я запалвам, пускам подгряването на седалките и вкарвам детето вътре, за да стои на топло. Чак тогава започвам да я чистя. И на него му е топло през цялото време, докато загрее достатъчно колата. След това гася седалките. Това за мен си е голямо предимство.

4. Две сиви коли взех, защото бяха най-здравите, които се предлагаха на пазара в този момент и предпочетох да си взема здрава сива кола, вместо каруца, която да ми харесва на цвят. Тъй като цвета е последното нещо, според мен, което би трябвало да се взима под внимание при избор на автомобил. Но това не ми пречи да си мрънкам, че не искам вече сива кола. Ако следващата ми се беше паднала пак да е сива щях пак да я взема и пак да си мрънкам Simple Smile

Относно японските коли - здрави са, хубави са, но и аз предпочитам немските, Simple Smile
Колите, които се карат масово и се крадат масово. Но това е по-скоро при по-новите модели.

Относно данъка и бензиновия двигател съм напълно съгласна. За съжаление, обаче все повече ще се продават дизелови коли в БГ, защото в Германия забраниха дизела и сега пазара ни ще се залее с дизели. А пък и хората винаги гледат разликата в разхода между двата двигателя. Но не си правят сметката, че ако колата се кара малко, то тази разлика не е от кой знае какво значение. А после при ремонтите разликата в парите, които се дават е убийствена.

# 20
  • София
  • Мнения: 1 590
Наистина сложен въпрос. Много зависи. Аз например си търсех бюджетен автомобил. Какво ще рече това? Не държах да е нова, нито голяма. Държах да е евтина за поддръжка (веднага изключих японските автомобили,че там е страшна работата с парите Grin здрави са, но нещо счупи ли се, по-добре я зарежи пред блока или в гаража), предвид пътищата в България, да ми върши работа, да е що-годе прилична на вид и все пак здрава на първо място под капака, оглеждах за ръжда да не е тръгнала някъде, със скорости исках да е, а не автоматик, исках наистина да се науча да карам и в крайна сметка си взех малка спортна кола, двуврата (единственото неудобство с двувратите коли е ''Стани, за да седна''), на газ (возя се за без пари, само паля на бензин и съответно преди да я изгася прехвърлям на бензин). Идеална ми е за града, не исках и да е съвсем спънат кон, но не исках и супер мощен автомобил, а и съответно данъка не е голям. Като цяло се огледай какво се кара масово - пежо 206, 307, ауди а3 е много често срещан автомобил и много сполучлив особено 1.8, опел астра дори по-старите класиците, тези полицейските, голфарите също. Това, разбира се, говоря за кола втора ръка, ако става дума за кола от магазин, там вече нещата стоят по много различен начин...
И в крайна сметка да не забравяме, че добрият автомобил е поддържаният автомобил. Нямате представа какво ауди 80 видях наскоро, падна ми ченето...нищо, че са набор на нашите вече.

Последна редакция: чт, 26 апр 2018, 22:45 от Call Me Petya

# 21
  • Мнения: X
Наистина сложен въпрос. Много зависи. Аз например си търсех бюджетен автомобил. Какво ще рече това? Не държах да е нова, нито голяма. Държах да е евтина за поддръжка (веднага изключих японските автомобили,че там е страшна работата с парите Grin здрави са, но нещо счупи ли се, по-добре я зарежи пред блока или в гаража), предвид пътищата в България, да ми върши работа, да е що-годе прилична на вид и все пак здрава на първо място под капака, оглеждах за ръжда да не е тръгнала някъде, със скорости исках да е, а не автоматик, исках наистина да се науча да карам и в крайна сметка си взех малка спортна кола, двуврата (единственото неудобство с двувратите коли е ''Стани, за да седна''), на газ (возя се за без пари, само паля на бензин и съответно преди да я изгася прехвърлям на бензин). Идеална ми е за града, не исках и да е съвсем спънат кон, но не исках и супер мощен автомобил, а и съответно данъка не е голям. Като цяло се огледай какво се кара масово - пежо 206, 307, ауди а3 е много често срещан автомобил и много сполучлив особено 1.8, опел астра дори по-старите класиците, тези полицейските, голфарите също. Това, разбира се, говоря за кола втора ръка, ако става дума за кола от магазин, там вече нещата стоят по много различен начин...
И в крайна сметка да не забравяме, че добрият автомобил е поддържаният автомобил. Нямате представа какво ауди 80 видях наскоро, падна ми ченето...нищо, че са набор на нашите вече.
Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.
Така че трябва да сложиш на масата да и не параметрите и да избереш. Искаш ли да е мощна, да е сув или спортна, немска или японска и т.н.
И ако ти кажат вземай лексус, infinity или нова тойота, ако нямаш много пари за поддръжка бягай като дявол от тамян.
Само ти казвам: данък за 85 коня - 65лв, данък 250коня - 460лв ориентировъчно. Ако мислиш че си струва вземай лексуса Simple Smile

# 22
  • Мнения: 2 998
Този, който си купува Лексус не трябва да го притесняват 460лв данък. Но нали тук всички искат с 1000лв да карат кола за 50000лв.

# 23
  • София
  • Мнения: 1 590
Този, който си купува Лексус не трябва да го притесняват 460лв данък. Но нали тук всички искат с 1000лв да карат кола за 50000лв.
Точно щях да кажа, че тия,които могат да си позволят скъпи коли, се предполага,че могат да си позволят ремонтите.

# 24
  • Мнения: X
Този, който си купува Лексус не трябва да го притесняват 460лв данък. Но нали тук всички искат с 1000лв да карат кола за 50000лв.
Точно щях да кажа, че тия,които могат да си позволят скъпи коли, се предполага,че могат да си позволят ремонтите.

Така е, но пак всеки си прави сметката дори и хората с пари. Защо мислите се купува седма серия със 3ка дизел?

Аз също обмислям дали да си взема нов лексус или от трите немски от класа на Х3, Q5 и си правя сметката, че лексуса ще има най-евтина подръжка, най-нисък разход аото е хибрид и най-малко се краде. Обаче пък немските още не съм ги тествал, ако някоя от тях ми хареса много повече, може би ще взема нея. От друга страна аудито излиза най-евтино конфигурирано с яко екстри.

# 25
  • Мнения: X
 Така е. Аз не съм против лексусите, само казвам че не са за всеки.
А някои събират 20 Бона и купуват Лексус за 18 и мислят че само сипват бензин и карат.
Като трябва да имаш процент от цената за разходи. Процентът не го знам точно зависи от колата. Варира между 10 и 30,40 - това ще го кажат които разбират за специфичен модел.
Примерно за 5 бона кола 500-1000лв.
За 18бона кола - 1500 до 2500-4000
Цифрите са ориентировъчни долу горе. Зависи от колата колко е запазена коне, късмет и т.н. И нова да се вземе няма гаранция че няма да се счупи на втория завой, но все пак.

# 26
  • Мнения: 15 708
За купуване Ауди изглежда най-евтино, но поддръжката му е по-скъпа от на мерцедес. А и, ако не се попадне на читав автомобил ще се скъсат от ремонти и от харчене на пари. Така че много трябва да се внимава при избора точно на тази марка автомобили. На 140 коня данъка е около 250 лв, ако е над 5 годишна колата.

За голф подкрепям и аз - доста са здрави и не са скъпи за поддръжка. Но определено не препоръчвам коли с газ. Колкото и евтино да излиза разхода, после това излиза през носа. Дизелът е по-добрия вариант

# 27
  • Мнения: X
Аз в предния пост говорех за чисто нови автомобили, при които не се очакват ремонти или поне да се поемат от гаранцията. Иначе в официалния сервиз на лексус цените са много по-ниски от на немските. А при лексуса ремонтите започват много по-късно, всички части имат по-голям ресурс. Иначе чисто нова Q5 конфигурирана с уникалните глезотии като HUD всички видове кожи обдухвания, панорама и голямата навигация е 115к, казаха даже, че имат някакви отстъпки сега. Обаче после обслужването на мотора е по 800лв някъде, на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. На аудитата от този клас на последното поколение не ми харесва интериора - таблото не е кожа и таблета стърчи отвратително.

И все пак като се дават толкова при най-важния фактор е един - кое ти харесва най-много. За мен решаващо е пътното поведение, усещането, шумоизолацията, стабилността в завои. Иначе сигурно ако вземам ще е чак есента, но ще ги прегледам отсега да мога да ги разуча в детайли.

# 28
  • София
  • Мнения: 6 309
на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. 

Къде това? Веднага тичам. Simple Smile
Обикновено обслужването е през 15000км и плащаш, каквото трябва.
Нали японките не бяха съвсем премиум за теб? Smile


Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.

Е, другите коли нямат поддръжка и данъци ли? Simple Smile

# 29
  • Мнения: X
на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. 

Къде това? Веднага тичам. Simple Smile
Обикновено обслужването е през 15000км и плащаш, каквото трябва.
Нали японките не бяха съвсем премиум за теб? Smile


Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.

Е, другите коли нямат поддръжка и данъци ли? Simple Smile

Лексуса не е като другите японски автомобили. Ами къде, в Лексус България. Това безплатното е за хибридите само, налагат ги като политика.

# 30
  • Мнения: X
на Лексуса е 400, а отгоре на всичко до 100к е безплатно. 

Къде това? Веднага тичам. Simple Smile
Обикновено обслужването е през 15000км и плащаш, каквото трябва.
Нали японките не бяха съвсем премиум за теб? Smile


Точно така е. Богаташите хвалят японските но не сравняват цените за поддръжка и ремонт,данък и др.

Е, другите коли нямат поддръжка и данъци ли? Simple Smile
Имат но данъка до 90 коня е 4-5 пъти по малък от данъка на Лексус 250-300 коня.обслужването  кат сложиш и се събират.

# 31
  • Мнения: X
В България има една огромна тъпотия, че по-новите коли имат по-висок данък. Иначе за мен конете започват от 180 нагоре, и нямам против да си плащам за това, но съм бесен, че чисто нова кола 300 коня има по-висок данък от дърта кола 300 коня. И то бая по-висок.

# 32
  • София
  • Мнения: 6 309


Лексуса не е като другите японски автомобили. Ами къде, в Лексус България. Това безплатното е за хибридите само, налагат ги като политика.
Ааа, за хибридите, да. Ако е писано, явно не съм видял. Simple Smile
 

Имат но данъка до 90 коня е 4-5 пъти по малък от данъка на Лексус 250-300 коня.обслужването  кат сложиш и се събират.
Ясно де, ама всички коли имат различни мощности а стана дума само за японските. Simple Smile

# 33
  • Мнения: X
И колко е малоумно, че няма данъчни облекчения за хибридите. Защото етосега Лексус ме стимулират примерно да взема хибрид вместо турбо бензин, но за тяхна сметка с безплатното обслужване. А държавата нищо не прави по въпроса.

# 34
  • София
  • Мнения: 1 590
Но определено не препоръчвам коли с газ. Колкото и евтино да излиза разхода, после това излиза през носа. Дизелът е по-добрия вариант

Тук може много да спорим, въобще не съм съгласна с това изказване.

# 35
  • Мнения: X
И аз, газта е супер гориво 5 години карахна газ и нямах никакви проблеми. Зависи дали газовата е монтирана правилно. А точно дизела излиза през носа - турбина, дюзи, нафтова помпа, ЕГР, ДПФ. Тука са няколко хиляди ремонти.

# 36
  • Мнения: 15 708
Всеки има право на мнение. Лично пред очите ми гръмна газовата бутилка на една кола и от тогава не искам да чувам за никаква газ под каквато и да е било форма - за кола, за домакинство и т.н.

# 37
  • София
  • Мнения: 1 590
Тук вече става дума и за цялостна поддръжка на газовата уредба. И аз съм виждала и коли, запалили се и т.н., но продължавам да съм на мнение, че всичко е до поддръжката. И в по-предишен пост го казах - хубавата кола е поддържаната кола.

# 38
  • София
  • Мнения: 2 923
Безплатно е само сиренцето в капана за мишки Simple Smile. Поинтересувай се кое точно е безплатно при Лексус. Не е важно какво ГОВОРИ сега зализания дилър. На него това му е работата - да те накара да пробваш сиренцето на кукичката. Важно е после какво точно ще е записано в страниците с миниатюрен текст Simple SmileSimple SmileSimple Smile.

# 39
  • Мнения: 5 768
Темата е стара, но търся съвет и видях, че тук може да получа адекватен отговор на моите въпроси.
Ще купувам кола на лизинг от ТМ Ауто (официален представител на Тойота).
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=116064768165 … -bFkHUzbNE97A6B50
Какво ви е мнението за тази кола, заслужава ли си парите, дали трябва да се проверява от друг сервиз, тъй като е от официален представител?
Всякакви мнения ще ми са от полза!

# 40
  • Мнения: 26
Темата е стара, но търся съвет и видях, че тук може да получа адекватен отговор на моите въпроси.
Ще купувам кола на лизинг от ТМ Ауто (официален представител на Тойота).
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=116064768165 … -bFkHUzbNE97A6B50
Какво ви е мнението за тази кола, заслужава ли си парите, дали трябва да се проверява от друг сервиз, тъй като е от официален представител?
Всякакви мнения ще ми са от полза!

Колата е хубава и здрава, но за 2017та година поне подгрев на седалките да имаше Simple Smile

# 41
  • Мнения: 21
Audi A6, 3 до 5 годишно е винаги добра идея.

# 42
  • Мнения: 2 417
Здравейте. Търся съвет за кола до 4000 лв. с евтина поддръжка, без дизел.
Да не е малка кола. Газ и бензин. Може комби.

# 43
  • София
  • Мнения: 6 309
Здравейте. Търся съвет за кола до 4000 лв. с евтина поддръжка, без дизел.
Да не е малка кола. Газ и бензин. Може комби.
Не е невъзможно, но малко трудно постижимо.
Поне някакви идеи за марка или нещо по-специфично няма ли?

# 44
  • София
  • Мнения: 2 923
Здравейте. Търся съвет за кола до 4000 лв. с евтина поддръжка, без дизел.
Да не е малка кола. Газ и бензин. Може комби.
Не е невъзможно, но малко трудно постижимо.
Поне някакви идеи за марка или нещо по-специфично няма ли?

Направо си е невъзможно. Цените не са това, което бяха преди 2-3 години. И на запад от нас вече се свършват бракуваните автомобили Joy Joy Joy

  П.П. Освен ако не се заложи на кола от края на миналия и началото на този век - '98-99 до 2002-3 г.

# 45
  • Мнения: 15 708
Здравейте. Търся съвет за кола до 4000 лв. с евтина поддръжка, без дизел.
Да не е малка кола. Газ и бензин. Може комби.

Вдигнете малко бюджета, иначе рискувате колата да прекарва повече време в сервиза, отколкото в гаража.

# 46
  • Мнения: 2 417
Благодаря за отговорите. Няма друг ориентир. Чуденето е м/у немска и японска кола. Кои са с по-евтини части?

# 47
  • Варна
  • Мнения: 816
Здравейте. Търся си кола. Висока, с голям просвет, но малка. Колата ще е нова. Страшно харесох Сузуку Jimny.  Но те го спряха от производство, сега пускат ново с 2 места , но с ниско ниво на обурудване. Прежалих двете места, но това обурудване е абсолютно базово. И съм в изходна позиция. Искам висока кола, защото от 15 години съм с Фиат Добло и не се чувствам комфортно в ниска кола, все едно съм в лодка.  В  повечето пъти съм сама в колата. Т.е. трябва ми малка кола.  Но да има багажник и за кучето - НОК. Имаме и друг автомобил  в семейството.Живеем на място , където пътищата са черни.  Бюджет 40000лв.

# 48
  • Мнения: 3 732
Джимнитата само двувратки ли са?

Обикновена кола 4×4 няма ли да свърши работа?

Какъв е риска да си купиш кола спряна от производство?

# 49
  • София
  • Мнения: 2 923
Здравейте. Търся си кола. Висока, с голям просвет, но малка. Колата ще е нова. Страшно харесох Сузуку Jimny.  Но те го спряха от производство, сега пускат ново с 2 места , но с ниско ниво на обурудване. Прежалих двете места, но това обурудване е абсолютно базово. И съм в изходна позиция. Искам висока кола, защото от 15 години съм с Фиат Добло и не се чувствам комфортно в ниска кола, все едно съм в лодка.  В  повечето пъти съм сама в колата. Т.е. трябва ми малка кола.  Но да има багажник и за кучето - НОК. Имаме и друг автомобил  в семейството.Живеем на място , където пътищата са черни.  Бюджет 40000лв.

   Дачия Дъстър. Фиат Панда 4Х4 Крос - с прилично задвижване, мислено от австрийците Simple Smile

П.П. Ако за същите черни пътища сте ползвала доблото, значи всеки СУВ, който влиза в бюджета, ще свърши работа. В противен случай, за истински всъдеход, ще трябва да умножите сумата по 3.

Последна редакция: сб, 23 яну 2021, 07:00 от Mунчо

# 50
  • Мнения: 1
Здравейте,може ли мнения за Ауди Q5-какви за впечатленията за този автомобил-разход на гориво,части ,заслужава ли си-https://m.mobile.bg/details/21577351401814464

# 51
  • Мнения: 2 998
Както казва един известен влогър, трябва да си добре подплатен, за да караш 10 годишен дизел от този клас.

# 52
  • Мнения: 4 605
Цитат на: Зуки Су link=topic=1031188.msg42186720#msg42186720 date=1611358423

Какъв е риска да си купиш кола спряна от производство?
[/quote

Аз мисля, че заради частите.. Търсят им от други модели  коли подходящи..

# 53
  • Мнения: 9
Здравейте! Отново пиша в форума bg mama, но тъй като давате хубави съвети пак ще попитам.     

 На път съм да си купя нова кола спрял съм се на  Dodge Grandcaravan 2019година 3.6 бензин 288конси сили на 50 000км ( има я в mobile.bg).



Таа въпроса ми е някой има ли някакъв опит с такава кола ? Как варят цените им, подръжката горе/долу колко пари излиза, колко гори? Ии така някаква информация, която знаете относно колата кусури, предимста, струва ли си като цяло??
Благодаря на всички, които ще ми помогнете!

Общи условия

Активация на акаунт