Play Station-въпроси и отговори

  • 28 551
  • 41
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • София
  • Мнения: 3 754
Имам следния въпрос:в плейстейшъна имаме запаметени номерата на 3 дебитни карти от които плащаме абонамент на 3 месеца.Две от картите са ни закрити,а в третата няма пари.Как да изтрия от системата Не-активните карти и да "вкарам" друга карта?
Малко объркано стана,дано ме разбрахте...Не намирам такава опция...

# 1
  • Мнения: 9
Здравей!

Прикачвам подробно видео за този процес по премахване и добавяне на карта в Плейстейшън. На английски език е, но е много лесно и бързо за разбиране още на пръв поглед, заповядай:

https://www.youtube.com/watch?v=PXSSCPw7Gf4

Стъпки:
1. Включваш конзолата
2. Отиваш в главното меню отляво и скролваш до долу (Playstation Store)
3. Намираш "Payment Method" (Метод на плащане)
4. Кликваш на избраната от теб дебитна карта
5. Появява се меню, долу има опция "Delete" (Изтрий)

След като изтриеш всички невалидни карти, имаш право да запишеш до 3 броя валидни, нови карти. Във видеото е показано в началото как се регистрира нова дебитна карта и в последствие как се трие (01:19 минута във видеото).

Поздрави!

# 2
  • София
  • Мнения: 3 754
Детето иска да си смени потребителското име, т. е. да се казва по друг начин(според мен). Според него да си смени ID номера. Едно и също ли е и как да го направим?

# 3
  • Мнения: 1 231
С голям апел за помощ. Голяма драма е в къщи. Двамата ми сина са с различни акаунти на PS4. Получиха подарък годишен абонамент за  PS+. Четох и пишеше, че може да се ползва на 1 конзола от няколко акаунта. Да, ама не. Големият син го активира през неговият акаунт и малкият не може да го ползва, иска му плащане. Ако някой знае как и дали може да се реши този проблем ще съм безкрайно признателна!

# 4
  • Мнения: 47 990
Моят син твърди също, че може
Акаунта с пс+ абонамент го регистрираш като праймъри от сетингс/ акаунт мениджмънт/ activate as your primary PS4. Но само е чувал, не сме пробвали

# 5
  • Мнения: 1 231
И ние уж го направихме "primary", но нещо не се променя 😟 В къщи е война 😤

# 6
  • Мнения: 1
Детето иска да си смени потребителското име, т. е. да се казва по друг начин(според мен). Според него да си смени ID номера. Едно и също ли е и как да го направим?
Смяна на името все още не е възможна. Говори се, че през 2019 ще пуснат тази функция.


С голям апел за помощ. Голяма драма е в къщи. Двамата ми сина са с различни акаунти на PS4. Получиха подарък годишен абонамент за  PS+. Четох и пишеше, че може да се ползва на 1 конзола от няколко акаунта. Да, ама не. Големият син го активира през неговият акаунт и малкият не може да го ползва, иска му плащане. Ако някой знае как и дали може да се реши този проблем ще съм безкрайно признателна!

Един закупен абонамент може да се активира само на един акаунт. От два плейстейшъна може да се достъпва този акаунт и да се играе, но не и едновременно от двата. Тоест - ако единия играе от акаунта, другия не може. Друг вариант е да им вземеш втори абонамент, така всеки да си играе от акаунта.

# 7
  • Мнения: 1 231
Аз искам от 1 плейстейшън и не едновременно от двата акаунта. Баткото през седмицата е на училище в друг град и идеята беше малкия да включи на своя акаунт плейстейшън плюса и да играе, като си дойде уикенда баткото, да си включи той плейстейшън плюса на неговия акаунт. Категорично отказват да играят от един акаунт, имали си различни работи, хич не ги разбирам.

# 8
  • Мнения: 179
Не знам къде да пиша вече, виждам, че тук не е писано отдавна, но ще пробвам, може някой да ми помогне.
Купихме плейстейшън 4 от ръка. Акаунта е на друг човек, но аз натиснах нещо и излязох, а имаше изтеглени игри вътре. Направихме друг на малкия, но може да изтегли само 1 игра, другите останаха в другия акаунт, на който не знаем паролата. Има ли начин да оправим нещата, не  разбирам и не знам какво да правим.

# 9
  • София
  • Мнения: 3 754
Пробвайте да се свържете с продавача,този от който сте я закупили.

# 10
  • Мнения: 179
Той го е закупил от друг и паролите не могат да се намеря Sad

# 11
  • София
  • Мнения: 3 754
А имейл?В смисъл първия куповач е направил регистрация с имейл.Дори и да пробвате със забравена парола тя ще бъде изпратена на имейла с който е направена регистрацията.

Преди време имейла на сина ми беше хакнат,от там и акаунта в Плейстейшън.Копирам имейла,който получих тогава:

"   
Здравейте,

Благодарим Ви за имейла за акаунта Ви в Sony Entertainment Network (SEN).
 
Поради естеството на запитването Ви, е необходимо да разговаряме, преди да Ви отговорим. Моля, обадете ни се на 056 91 69 24 в делничен ден между 09.00 и 17.00 ч. и наш служител ще бъде на разположение да Ви помогне.
 
Когато се свържете с нас, ще трябва да потвърдим, че сте титуляр на акаунта и може да се наложи да предоставите:
 
• Подробности за начина на плащане, който се използва в акаунта Ви
• Сериен номер на първата конзола, използвана за създаване или влизане в акаунта Ви
• Серийният номер на конзолата, който понастоящем се използва с акаунта Ви.
• Подробности за скорошна транзакция (включително номер на поръчка, закупено съдържание, цена и дата на транзакцията), направени в акаунта Ви
 
Моля, имайте на разположение цялата информация по-горе, когато се обадите.
 
Очакваме да се чуем!
 
Поздрави,

Костадин
Специалист поддръжка за PlayStation
PlayStation поддръжка"

Последна редакция: вт, 12 май 2020, 12:42 от Магика

# 12
  • Мнения: 179
Имеила е на първия купувач и уш втория не я знае, ама май ме баламосва. Даже писах писмо на този имеил, но няма отговор.

# 13
  • София
  • Мнения: 3 754
А игрите вие ли сте ги купили?Те би трябвало да са купени онлайн,нали?

# 14
  • На плажа
  • Мнения: 1 107
Здравейте имам нужда от помощ.Сина ми иска да си закупи акаунт от Ибей...или поне аз така го разбирам.Ето това е въпросния акаунт - Fortnite Account PS4 Full Access 4-200 Skins (High Chance Of Legendary)
Правилно ли съм разбрала и какво точно да очаквам от тази покупка?

Последна редакция: пн, 18 май 2020, 14:12 от AnMary

# 15
  • софия
  • Мнения: 222
След направена еднократно покупка за онлайн игра,всеки месец ми се изтеглят пари от картата за нов абонамент.Моля ви помогнете,Как да го премахна.

# 16
  • София
  • Мнения: 3 754
След покупка ни пита дали да запамети картата.Ние избираме "не".Трябва да я изтриете по някакъв начин.По-назад в темата питах как се трие карта,че по едно време имахме запаметени три,а искахме от четвърта да пазаруваме и някой ми беше обяснил най-подробно.

# 17
  • софия
  • Мнения: 222
Трябва ли на ново да се въведат данните на картата,за да се изтрие,защото в момента са празни полета?

# 18
  • Мнения: 1
Здравейте!!!...вчера исках да вляза чрез телефона във  PlayStation.com и смених парола и ми изпиза че ми изпраща код са потвърждение чрез смс на телефонния номер обаче има проблем аз този номер не го ползвам и нямам карта нито нищо..и от както го купих съм запаметил този номер и сега не мога да вляза във акаунта ако знаете как мога да вляза или да го сменя номера (което не знам как става като не съм логнат)и ще съм изключително благодарен ако помогнете!!!!

# 19
  • София
  • Мнения: 3 754
Пишете на Play station да ви направят промените.

# 20
  • Мнения: 11
Здравейте, сина ми иска игра за Коледа и се двуумя между PSP Sony или тип PSP SEGA NINTENDO PS4  искам нещо по евтино може и втора ръка понеже ще е временен интерес към нея като всяко нещо ново? Аз не съм много наясно и затова моля за съвет тази тип Sega е има и за 80лв нова но дали е читава ще кажат по вещите????

# 21
  • Мнения: 329
Здравейте имам въпрос направих акаунт на сина ми и искам да му купя абонамент,въвеждам данните на картята си после ми иска някакъв адрес(въведох моя адрес) обаче ми казва че не са валидни данните ми,пробвах с друга карта пак не става.Къде бъркам и какъв е адреса който иска след като въведеш номера на картата си

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 208
Здравейте, закупихме игра от PlayStation store. Имаме потвърдено плащане, но игра няма!
Някой сблъсквал ли си е с такова нещо?!
Как да постъпя? В съпорта има само телефон!

# 23
  • Мнения: 1 532
Здравейте, закупихме игра от PlayStation store. Имаме потвърдено плащане, но игра няма!
Някой сблъсквал ли си е с такова нещо?!
Как да постъпя? В съпорта има само телефон!
Може би още се тегли?
Ние бяхме закупили от фортнайт инякакви неща и аз не им знам имената и гин ямаше след плащането.
Рестартирахме PS и като се включи ги имахме .
Голямо обяснение дадох ,но изобщо не съм на ТИ с PS.

# 24
  • Мнения: 54
Здравейте, закупихме игра от PlayStation store. Имаме потвърдено плащане, но игра няма!
Някой сблъсквал ли си е с такова нещо?!
Как да постъпя? В съпорта има само телефон!
След като заплатите играта, дадохте ли на Download, за да я пуснете да се изтегля. Ако сте го направили, проверете горе в менюто на Notifications дали върви сваляне и инсталиране на играта. Отделно, ако сте го направили, отворете в магазина отново играта и вижте какво ви дава в правоъгълничето под снимката. Можете да пуснете и снимка за по-добър ориентир.

# 25
  • Мнения: 677
Здравейте! Дайте идея за игри за двама за плейстейшън 5 ...Младежи на 11 и 9,мерсаж

# 26
  • София
  • Мнения: 3 754
Fifa,NBA,NHL(Футбол,баскетбол,хокей)

# 27
# 28
  • Varna
  • Мнения: 35
Здравейте! Дайте идея за игри за двама за плейстейшън 5 ...Младежи на 11 и 9,мерсаж

Knowledge is power - с въпроси е, тип trivia, но е много забавна и цветна.

# 29
  • Мнения: 273
Здравейте, можете ли да ми помогнете.
Знаете ли как се премахва гласова навигация на playstation 5 .

Благодаря много

# 30
  • Мнения: 498
Здравейте!
Взехме на децата ps 5, чета тук за абонаментен план. Влязох да прочета и в сайта.
Не разбрах, обаче, примерно за 3 месеца сключва план. Мога ли да си изтегля игри, които да останат в хард диска и след приключването на плана? И всъщност, какво е по-добре да се направи абонамент или дискове?
Малко набързо го взехме и не съм прочувала тези неща.

# 31
  • Мнения: 170
Ако става въпрос за PS+ плана , след изтичане на абонамента, игрите, които се дават безплатно (различни всеки месец) стават недостъпни. Ние предпочитаме да взимаме дискове, защото лесно могат да се продадат след време. 

# 32
  • София
  • Мнения: 30 142
При преминаване от PS 4 към PS 5 как стои въпросът с игрите, които са закупени през акаунта (онлайн) и level-a, до който е достигнал потребителят? Може ли да се прехвърлят?

# 33
  • Мнения: 1 532
При преминаване от PS 4 към PS 5 как стои въпросът с игрите, които са закупени през акаунта (онлайн) и level-a, до който е достигнал потребителят? Може ли да се прехвърлят?


Като се прехвърли акаунта си остава всичко както си е.

# 34
  • София
  • Мнения: 30 142
Скрит текст:
При преминаване от PS 4 към PS 5 как стои въпросът с игрите, които са закупени през акаунта (онлайн) и level-a, до който е достигнал потребителят? Може ли да се прехвърлят?


Като се прехвърли акаунта си остава всичко както си е.
А лесно ли се прехвърля?

# 35
  • Мнения: 1 532
Скрит текст:
При преминаване от PS 4 към PS 5 как стои въпросът с игрите, които са закупени през акаунта (онлайн) и level-a, до който е достигнал потребителят? Може ли да се прехвърлят?


Като се прехвърли акаунта си остава всичко както си е.
А лесно ли се прехвърля?

Само си вписвате данните от акаунта .
Потребителско име и парола .
Поне ние на двата ps като ги сменяхме с ps 5 така направиха .

# 36
  • София
  • Мнения: 30 142
Скрит текст:
При преминаване от PS 4 към PS 5 как стои въпросът с игрите, които са закупени през акаунта (онлайн) и level-a, до който е достигнал потребителят? Може ли да се прехвърлят?


Като се прехвърли акаунта си остава всичко както си е.
А лесно ли се прехвърля?

Само си вписвате данните от акаунта .
Потребителско име и парола .
Поне ние на двата ps като ги сменяхме с ps 5 така направиха .
Чудесно, значи може да се направи вкъщи безпроблемно. Мерси.
Да попитам за разлика между PS 5 Standard и Digital?

# 37
  • Мнения: 1 532
А вече не съм компетентна по този въпрос 😄

# 38
  • София
  • Мнения: 30 142
А вече не съм компетентна по този въпрос 😄
И последно, откъде закупихте PS 5?

# 39
  • Мнения: 1 532
А вече не съм компетентна по този въпрос 😄
И последно, откъде закупихте PS 5?
И двата от Технополис,понеже само тази верига има в нашия град.

# 40
  • Мнения: 1 329
Хайде помагайте моля,че детето ми извади душата. Плейстейшън 4 е купен преди 3-4 години, когато сме правили тогава регистрация, сме сложили родителски контрол.
Детето в момента играе активно фортнайт и иска да му купя някакво vbucks, обаче като натисне на тях и дава да се потвърди този родителски контрол с мейл, праща ми мейл...смятам,че го активирах,но пак не излиза от къде да му ги купя.
Как да махна този родителски контрол?
Или не насочете как става купуването...че това му е единственото желание за Коледа - vbucks...

# 41
  • Мнения: 351
Здравейте!
Виждам, че темата не е много активна, но все пак се надявам някой да има отговори.
Ще купувам PlayStation и телевизор за юношеската стая.

Има ли значение какъв е телевизорът(като марка)? Под-бре ли е да е Sony?
Дисковете с игри за PS4 стават ли и за PS5?
Освен игри, за какво друго може да се ползва PS?

Общи условия

Активация на акаунт