СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 11

  • 81 694
  • 847
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 197
СМГ без Мария ще се оправи, но без култов преподавател ще се затрие Simple Smile

# 46
  • Мнения: 4 242
Това е повод да се мисли в посока  привличане на други млади хора, успешни математици, да им се даде шанс да станат "култови" преподаватели.

# 47
  • София
  • Мнения: 3 390
СМГ без Мария ще се оправи, но без култов преподавател ще се затрие Simple Smile
Хайде, чак пък толкова, училището не се крепи на един преподавател. Wink
Има млади преподаватели, които не са по-лош двигател с младостта, ентусиазма, амбицията, подхода и силите си.

# 48
  • София
  • Мнения: 7 673
СМГ без Мария ще се оправи, но без култов преподавател ще се затрие Simple Smile
Хайде, чак пък толкова, училището не се крепи на един преподавател. Wink
Има млади преподаватели, които не са по-лош двигател с младостта, ентусиазма, амбицията, подхода и силите си.
Горното е казано с ирония, според мен.

# 49
  • София
  • Мнения: 2 249
Пожелавам на всеки випуск поне по една Мария Рашева да следи, информира, съдейства и организира! Simple Smile А всеки сам избира дали и в кое ще я подкрепи.


Де да имахме и ние една такава Мария:)

Колкото до тези емблематични учители - лесно е да си емблематичен, когато преподаваш на емблематични деца. А като гледам - не липсват и млади емблематични, и толкова по-добре Simple Smile

# 50
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 293
Може ли пример за млад и емблематичен, аз не съм много добре запозната...
за Г-жа Тодорова мога да кажа, че е уникален педагог. И това само включва математиката. Ако действително си тръгва поради интрига е срам. За смг и за настоятелството...

# 51
  • Мнения: 820
Има някой неща в това училището , които са характерни за него и явно формулата е доста успешна. Разбира се, че всички се радваме на младите и успешни преподаватели, но за да се запази формулата е добре да има някой, който да покаже как се прилага.

# 52
  • Мнения: 197
Нашият култ е много по-добър от вашия култ!

# 53
  • Мнения: 59
Привет! Някой може ли да ми обясни какво се случва с второто класиране за 5 клас в СМГ? Трябваше на 21.06. да се обяви второ класиране. Усилено се говореше, че местата ще са само 2-3. Дори една майка, която записвала детето си след първо класиране, писа, че Директорът влязъл и казал, че ще има само 2-3 деца, които не са се записали. В пространството обаче витаеше, че ще има ПОНЕ 8. Не 8, а ПОНЕ 8. В кое пространство ли - ако няколко родители знаят за ПОНЕ 8 от учители в СМГ, които са водили курсовете им, нима е случайно това ПОНЕ 8? Какво се случи? На 21.06 все пак само за няколко секунди на сайта на СМГ излезе обява за 6 свободни места за второ класиране. Само за няколко секунди и беше свалена : ) Имаше предположение, че е грешка. После, след 3-дни чакане на родителите под чертата, на 24.06, понеделник обявиха 6 свободни места за второ класиране със срок за записване 26.06.2019. На 24.06, 4 от тези 6 деца бяха записани. На 25.06 се обадихме в СМГ да питаме колко деца са се записали - нямали информация. Не могат да дадат такава информация.  Днес, на 26.06, информацията на сайта на СМГ беше обновена и беше обявено, че има 7 незаети места. Срокът за записване остава 26.06. Без нова обява, без нова дата - просто текстът на старото обявление е променен. Срок за записване остава днес, 26.06.2019. Шест или седем са местата? Защо са станали 7? Още не е минал срокът за записване, 26.06.2019, т.е. не е ясно дали всички от тези 6 деца са се записали. Защо тогава е обявено още 1 място? Може би отново е грешка. Както и това, че не бяха обявени на 21.06. Както и това, че на 21.06 за няколко секунди беше качена информация за 6 места : ) Защо се променят без ново обявление? Защо не се обявяват както друга година - деца от 157 до 162 места да се запишат? Дори не пише - следващите 6 да заповядат да се запишат. Пише само - следващите по низходящ ред. Всички след чертата са следващите по низходящ ред. Сега какво да прави 7-то дете? Освен това тази година няма да има трето класиране. Да, но никой не може да ни обясни КАК ще ни уведомят, ако има свободни места. Обясниха ни, че ще се свързват с нас по телефона, лично. Не е ли нормално всяко освободено място да се обяви на сайта? Нямало такава практика и такова задължение. Тогава за каква проследимост става въпрос? За каква прозрачност? Не е ли нормално, напр. след класирането за ПЧМГ, ако има 8 освободени места да се напише - има 8 незаети места, моля децата от... до ... номер да се запишат? След миналогодишния репортаж усилено се търсят нови начини за попълване на парашутистките бройки : ) Няколко родители помолихме за официална среща с Директора на СМГ, за да дадем официално въпросите си, за да получим официално отговор. Такава среща ни беше отказана с аргумента, че в края на годината Директорът е зает и правилата са достатъчно ясно разписани - да си ги прочетем. Притеснява ме това, че местата на децата, които ще се отпишат отсега нататък в СМГ няма да бъдат обявени официално, ще се поскатят - така, както са скатали и другите ПОНЕ 8 места от първите 156 приети дечица.
Някаква идея какво да правим?
Една майка писа в групата във ФБ, че познава немалко дечица, записани в СМГ, които ще се отпишат поради различни причини. Аз също познавам. ЩЕ видя, дали тези места след отписването им ще бъдат обявени. Социалните мрежи наистина са страшна сила - групите, социалните мрежи. Свързахме се много родители, които сме под чертата на второ класиране. Така че сега много внимателно ще следим дали ще се обадят на толкова деца, колкото места са освободени. Няма да споменавам колко места ще бъдат освободени нарочно. И още нещо - ние знаем само за тези места. Колко са реално - това никой няма да разбере : )
Преди се дразнех на всички писания, свързани с конспирация в СМГ. Мислех си - решаваш си задачите и си вътре...да, но след като при правилно решен пример на задача от модул 2 да получиш 1 вместо максималните 3 точки заради недобре убедително писание : ) При получен отговор, вярно решение, според мен и добро описание. А в другата задача - 3 от максималните 5 точки при правилно получен отговор, но при отново неубедително описание : ) При положение че на сички пробни изпити има максимум за описание. И по мое мнение всичко беше описано перфектно (освен това много подробно, нагледна, красиво написано)...А може би си личеше, че сме били в друга школа? Нещо, на което не вярвах! Казвах си - та това е математика - решиш ли си задачите, те са решени : ) ...
Хубаво лято на всички!

# 54
  • Мнения: 7 214
И аз следя приема тази година /да ме пита човек защо, не знам/ и ми прави впечатление неадекватната информация около него.

# 55
  • София
  • Мнения: 3 390
Поизнервила се е обстановката.
Факт е, че когато си решиш задачите, влизаш, независимо от коя школа си. В крайна сметка СМГ ги интересува да влязат най-добрите деца. Що се отнася до парашутистите-спокойно, ще им намерят място в надплановите Wink
На мен ми звучи доста ясно написано кои могат да се запишат.

# 56
  • Мнения: 2 182
Beauty, според мен на този етап пореден номер 163 Недялко е последният поканен да се запише. Другите поканени са над него в списъка. Верен ли е отговорът ми или някаква по-сложна задача се решава в момента? 😉

# 57
  • София
  • Мнения: 3 123
И аз не виждам нищо неясно.Има 7 свободни места - значи от 157 до 163 -ти номер включително се записват и това е.
 Имало е 6 места ,1 дете обаче си е изтеглило вече подадените документи и е освободило още 1 място и стават 7(това са отговорили от СМГ на писмото на една майка ).
 Не вярвайте на всеки,който пише във ФБ ,още повече на човек,който си е направил профил специално за това.И как пък от 156 приета деца,познава точно 10,които не са се записали според него. Нещо хич не ми се връзват нещата.
 А за оценяването - има си критерии .Верен отговор ,не значи максимум точки,дори на нас да ни изглежда подробно описано - щом не отговаря на тяхните критерии,точки се смъкват.
Има не малко деца,които са се готвили само от родителите си и са вътре,така че школите нямат значение.Няма значение и показаното на пробните изпити - може да си бил много добър на всички и накрая да се изложиш,може и обратното да стане.Моето дете е имало пробни изпити и с 40т,имало е и с 23,(веднъж на последния пробен),но сега е с 32.5 .

# 58
  • Мнения: 4 000
Моето влезе без нито един пробен изпит и с точно четири занимания в СМГ и то във втори клас. Но определено не препоръчвам този подход. Детето беше по назад в списъка, сравнено с всички състезания, на които се е явило от първи клас досега.

# 59
  • София
  • Мнения: 1 520
И аз следя приема тази година /да ме пита човек защо, не знам/ и ми прави впечатление неадекватната информация около него.

Е, след днешната информация, бих казала, че за последните 4 г. аз по-прозрачен прием не съм виждала. Абсолютно всичко са си написали хората - приети, отказали се, записано и отказало се дете (великата мистерия с промяната от 6 на 7 св.места), разпределение по езици. Евала!

Общи условия

Активация на акаунт