Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 28 330
  • 766
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: X
Обяснете тогава, как R пратка се счита за изгубена след 45 дена транзит. И как пощата ще решава вместо друг който носи риска? Застрахователят например.

# 646
  • Мнения: 2 396
Обяснете тогава, как R пратка се счита за изгубена след 45 дена транзит. И как пощата ще решава вместо друг който носи риска? Застрахователят например.
За 45те дена го пише в регламента на пощенския съюз. Пощата не решава тя застрахова нейния риск. Допълнително подателя може да поиска опция допълнителна застраховка или опция обявена стойност. Явно не изпитвате защото не приличате на идиот но въпросите ви са на ниво нулеви познания по пощи и застраховане
 Явно се пробвате да се майтапите но всичко се връща.

# 647
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
само че в този регламент не фигурира числото 45

РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2018/644 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА
от 18 април 2018 година
относно услугите за трансгранична доставка на колетни пратки

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/bg/LSU/?uri=CELEX%3A32018R0644

Последна редакция: сб, 11 яну 2020, 16:51 от musicdoubl3

# 648
  • Мнения: 2 396
само че в този регламент не фигурира числото 45

РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2018/644 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА
от 18 април 2018 година
относно услугите за трансгранична доставка на колетни пратки

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/bg/LSU/?uri=CELEX%3A32018R0644
Така е като не правите разлика между европарламент  и пощенски съюз Simple Smile

# 649
  • Бургас
  • Мнения: 1 714

# 650
  • Мнения: 6 587
Този тип декорация под каква ключова дума да я търся в Али?
https://jysk.bg/dompotrebi/dekoraciya/sveschi-i-salfetki/potpuri … matizirani-asorti

Иначе, преди празниците, получих лампички от тези:
https://www.aliexpress.com/item/32924407690.html?spm=a2g0s.90423 … .0.27424c4dwRyHzc
Много съм доволна, догодина ще поръчам пак. Не съм сравнявала като цени дали не е същото и в Бг, но четох препоръка за продавача /може би във фб групата/ и поръчах.

# 651
  • Мнения: 2 396
Уфф няма да ви го сервирам на готово. Търсете си ...

# 652
  • Мнения: X
Дайте линк към този документ моля? За трети път...
Но сте прав. От пощи, логистика и митнически процедури грам понятие нямам

# 653
  • Мнения: 2 396
Дайте линк към този документ моля? За трети път...
Но сте прав. От пощи, логистика и митнически процедури грам понятие нямам
Няма да ви дам. Мъчете се. Дадох ви факт: непроследимите се блокират за 60 дена, а проследимите не. Казах и основанието за това решение на али.

# 654
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
ако е 45 дена как става този номер
Цитат
Пратките, подлежащи на митнически контрол, се съхраняват в продължение на 90 дни. След този период подлежат на връщане към подателите.
https://www.bgpost.bg/bg/485

# 655
  • Мнения: X
Като "застрахователна измама" - задържат пратката на китаеца 90 дена на митница, но той понеже е пимп от класа и е пуснал пратката с R номер който след 45 дена се счита за изгубен, застрахователя изплаща застраховка, а изпращача прибира едни пари и си получава стоката обратно.
Далавера.

# 656
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
едва ли ще оставят толкова очевидна дупка, все пак правилата се мислят от адвокати които са наясно с всички наредби

# 657
  • Мнения: 2 396
В България много хора са извратени, но когато дойде някой от чужбина веднага спазват международните норми, защото знаят че дори и най-големият им гръб няма да си позволи да се срами пред чужденците за да покрива злоупотребите им.

# 658
  • Мнения: 477
Като "застрахователна измама" - задържат пратката на китаеца 90 дена на митница, но той понеже е пимп от класа и е пуснал пратката с R номер който след 45 дена се счита за изгубен, застрахователя изплаща застраховка, а изпращача прибира едни пари и си получава стоката обратно.
Далавера.

Това е една от причините да си следя пратките и които няма тракинг номер още 15 дена преди изтичане на покупката и им обяснявам че повече няма да ги чакам и че не ме интересува къде се е загубила. И още една причина да не купувам най евтиното защото почти никога не идва или е някакво менте.

# 659
  • Люлин
  • Мнения: 378
Тези от алиекспрес съвсем се уляха. На две от поръчките ми  преди 2 дни изтече срока за доставка. Екипа на алиекпрес автоматично завършва поръчката, а преди срока не ми дава да пусна диспут,  Искам да пусна диспут, но при натискане на бутона за диспут ме праща да се логна, опитвам се да се логна 2-3 пъти и все иска наново да се логна. Просто не ми позволява да пусна диспут.Едната от поръчките е  R  а другата е  LVS.
Дали на някой друг се е случило подобно нещо?
 Дали да пиша на екипа на алиекспрес или на продавача? Да, пише, че имам право на 15 дни слкед завършване на поръчката да пусна диспут, ама не ми разрешава.
Моля, дайте съвет как да постъпя.

Общи условия

Активация на акаунт