SportsDirect-72

  • 33 261
  • 234
  •   1
Отговори
# 210
  • Бургас
  • Мнения: 2 073
Няма проблем за плащане с карта, миналия месец поръчах и получих поръчката. Щом няма потвърждение за поръчката, парите са само блокирани и от Вашата банка зависи кога ще ги освободят.

# 211
  • Мнения: 566
Някой да е поръчвал от тези маратонки на Kappa? Дали си отговарят на номера? И всякаква друга информация би ми била полезна.
https://www.sportsdirect.com/kappa-sonto-junior-trainers-091113#colcode=09111301

# 212
  • Мнения: 6
Поръчах едни маратонки за 45 лири. Минаха около 2 седмици и ми изпратиха съобщение, че не са успели да ми доставят пратката.
Our couriers have been unable to deliver your goods and as a result your order has been returned to sender. Your order has automatically been refunded in full, please allow 2-5 working days for the funds to apear in your account.
Аз плащам само през PayPal като избирам превалутирането да става през моята банка.

# 213
  • София
  • Мнения: 35 997
Поръчах едни маратонки за 45 лири.
Скрит текст:
Минаха около 2 седмици и ми изпратиха съобщение, че не са успели да ми доставят пратката.
Our couriers have been unable to deliver your goods and as a result your order has been returned to sender. Your order has automatically been refunded in full, please allow 2-5 working days for the funds to apear in your account.
Аз плащам само през PayPal като избирам превалутирането да става през моята банка.
Какъв е въпроса?
ПП.
SD, по някаква причина, не са доставили пратката и връщат сумата?! Без значение как се плаща ( PP или с карта), парите постъпват обратно в сметката ( посочват до 5 работни дни... ако са минали и парите не са налични, обади се в банката и попитай какво се случва ... покажи им писмото от SD).

В момента има код ESTRA20 ...на CLEARANCE

# 214
  • Мнения: 6
Поради каква причина се случва това ?
Струва ви се като нещо нормално, предполагам .. да направите поръчка и след 10 дни да ви върнат парите.
За парите няма никакви проблеми .. не искам пари, а стоката Simple Smile

# 215
  • Бургас
  • Мнения: 2 073
И аз имах няколко недоставени поръчки в началото на годината. Даже последната /от юли/ я бяха разделили на 2. По-голямата част пристигна, втората не - получих същото съобщение за невъзможност за доставяне и ми възстановиха сумата за артикула. Всъщност според мен изобщо не е била изпратена, защото от самото начало нямаше никаква информация по проследяващ номер.

# 216
  • София
  • Мнения: 35 997
Поради каква причина се случва това ?
Скрит текст:
Струва ви се като нещо нормално, предполагам .. да направите поръчка и след 10 дни да ви върнат парите.
За парите няма никакви проблеми .. не искам пари, а стоката Simple Smile
Възможно е да са били последни бройки?!...
напр. когато се появи този (син) надпис - това означава, че има риск да не си получиш продукта, дори и да го поръчаш Simple Smile

# 217
  • София
  • Мнения: 1 209
Поради каква причина се случва това ?
Струва ви се като нещо нормално, предполагам .. да направите поръчка и след 10 дни да ви върнат парите.
За парите няма никаки проблеми .. не искам пари, а стоката Simple Smile

Нищо ново и ненормално не се е случило  и не е само в този сайт .

# 218
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Плаща ли се ДДС или мито ако ползвам немската  страница и до Германия е поръчката? Мерси

# 219
  • Бургас
  • Мнения: 2 073
Ако изходим от факта, че и Германия и България са страни от ЕС, не би трябвало да има нещо допълнително/различно като плащане. Т.е това, което виждате в сайта при поръчката е крайната цена.

# 220
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Здравейте, получих си поръчката, но за първи път половината е или много умалено или уголемено. Цялата поръчка бе за 450€+40€ доставка. Артикулите, които трябва да върна са на стойност малко над 200€. Пробвах да генерирам връщане, но ми излиза връщане само от UK, а доставката бе до Люксембург. Може ли малко помощ как да върна поръчката и аз ли заплащам връщането при положение, че бяха опаковали всичко в найлонов плик и кутиите на маратонките са почти разкъсани? Да не говорим, че едните маратонки, които поръчах бяха 37, а получих 36.5, грешно е изписано в сайта, тъй като английската номерация си пасваше, но аз гледах европейската, понеже знам, че New Balance са с номер умалени и затова поръчах 37, не 36. Не ги знам по английската кой трябва да поръчам, поръчах UK4.

# 221
  • София
  • Мнения: 2 913
И аз имам долнище анцуг  и бански за връщане и съм в чудния какво да правя !

# 222
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Бански пише изрично, че не може да се върне, както и бельо. А аз имам на CK едни бюстиета и XS е много малко и не става и на 13г девойка. Най-много ме е яд за маратонките и ще им пиша да си ги вземат. Реално пише 37, а са 36.5.

# 223
  • София
  • Мнения: 2 913
Бански пише изрично, че не може да се върне, както и бельо. А аз имам на CK едни бюстиета и XS е много малко и не става и на 13г девойка. Най-много ме е яд за маратонките и ще им пиша да си ги вземат. Реално пише 37, а са 36.5.

Четох инструкциите . За съжаление могат да се връщат неща в срок от 28 дни, в който аз нямам как да влезна. Ще ги продавам тук. Много ме е яд на себе си, рискувах необмислено!
За бански не съм чела, но така и така нямам шанс.😒

# 224
  • Мнения: 2
Някой на има информация защо не отваря страницата,т.е.мога да видя само първа страница и до там.В момента при покупка над 100паунда връщат ваучер 20

Общи условия

Активация на акаунт