Пети клас 2019/2020

  • 23 850
  • 739
  •   1
Отговори
# 225
  • Пловдив
  • Мнения: 1 854
Е, тя тази екипна работа за скинове и ивенти става в дискорд всекидневно и за нея няма пол Simple Smile
Но театралните пиеси ги представят в часа на класа пред всички, а и "режисьорът" ни е от мъжки пол 😜

Последна редакция: пт, 17 яну 2020, 17:37 от Ханна

# 226
  • София
  • Мнения: 982
Преди време обсъждахте нормативите по физическо.Има ли ги някъде черно на бяло за какво иде реч?Не намирам...
Ето тук - https://www.mon.bg/bg/28
https://www.mon.bg/upload/20809/Zap1588_SFizDeesposobnost.pdf

# 227
  • Майничка
  • Мнения: 12 581
В 3  клас научих щерката и племенника да работят с пауър пойнт и само гледам накрая оформлението - шрифтове, правопис и да няма много преходи с ефекти.
Сега работят с гугъл слайд и презентацията е споделена между децата, които я правят, не се налага живо присъствие, флашки, пощи и т.н

# 228
  • Мнения: 8 522
Аз моята ученичка след Н. Г. съм я оставила на самотек. Нямам нито времето, нито нервите да се занимавам с нея. Да видим какви ще ги сътвори.. 🤔

Проекти тип картон-изрязване имаха почти всяка седмица и групови и индивидуални. За мен са абсолютно безсмислени на този етап. Имаше сложни теми с които да се справи сама беше абсурдно и съм помагала.

# 229
  • Майничка
  • Мнения: 12 581
Не са толкова безсмислени картоните, развиват естетиката, уменията за организиране на пространството, точността, ефективността...
За разлика от файловете, където триеш и почваш отново, при картоните се изисква планиране, та да не стане зян.

# 230
  • София
  • Мнения: 7 673
И при нас правят презентации, особено по история. Във всякакъв вариант - Word, Power Point, на ръка, с рисунки...
Тази година моят е правил само един екипен проект със съученик. Не са се събирали нито у нас, нито у тях. Бяха останали след училище в библиотеката и си го бяха направили сами на Power Point . Между другото, бях впечатлена колко добре им се беше получил. Отричат библиотекарката да им е помагала.

# 231
  • София
  • Мнения: 12 397
Детето днес ми каза, че щели да правят контролно по рисуване, за да им оформят срочните оценки. Не подценявам предмета, но в момента само по това не е учил. Класни, контролни, олимпиади, нямам думи.

# 232
  • София
  • Мнения: 595
Нашите имаха писмено изпитване по физическо Satisfied

# 233
  • София
  • Мнения: 12 397
Много ми е любопитно какви са били въпросите?Laughing

# 234
  • София
  • Мнения: 595
Много ми е любопитно какви са били въпросите?Laughing

Били са затворени, с по 3 отговора, от рода на:
Какъв е Кубрат Пулев?
В кой отбор е играл Христо Стоичков?
С какво се играе бадминтон? и др. подобни.

# 235
  • Мнения: 688
Много ми е любопитно какви са били въпросите?Laughing
И ние имахме подобни изпитвания, но нашите въпроси бяха от сорта - колко е дълго футболното игрище, колко висока мрежата за волейбол и т.н.

# 236
  • Мнения: 9 776
А при нас днес са правили поредното писмено изпитване по ИТ.

# 237
  • Мнения: 8 522
Дтетето е без оценка по ИТ, защото беше болна когато правиха контролно /миналата година/. Та сега ми е интересно с колко ще завърши срока.Rolling Eyes

# 238
  • София
  • Мнения: 12 397
Предполагам, че ще я изпитат като се върне. Няма ли други оценки? Синът ми има три оценки по ИТ.

# 239
  • София
  • Мнения: 3 058
Добре, де, по повод писмените изпитвания по физическо - интересно ми е тези неща, дето ги дават като въпроси, преподавани ли са в час? Също така - как са преподавани? Госпожата ги е скупчила в средата на физкултурния салон и им е казала - виждате ли мрежата, тя се монтира на едикакваси височина, а игрището е дълго и широко едиколкоси? Ако е така, децата тая информация я пускат през ушите си. Ако изрично им се каже, че ще ги изпитват на тез толкоз важни работи - ок, трябва да се постараят да ги запомнят, ама тогава е редно и да ги запишат някъде.
Аз нямам против да ги изпитват на правилата на игрите, които играят в час - волейбол ли ще е, футбол ли ще е, щом го играят, трява да знаят как се броят точките, какво се счита за нарушение. Но височината на мрежата ми се струва съвсем излишно. А Христо Стоичков май отдавна е бил спрял да псува по терените, когато нашите деца са се родили, така че не съм сигурна, че "всички го знаят" Close
При "нас" няма писмени по ФВС, но господинът по рисуване изпитва устно всеки час по някого. Родителите са много против, но аз не го намирам за неправилно - има учебник, вътре има по няколко изречения за видовете изящни изкуства - няма нищо лошо да знаят какво е графика, какво е натюрморт. Както и да знаят, че като правят вазичка от глина, това е приложно изкуство. Не държи на имена на художници, не държи на някакви подробности, но се ядосвал, ако не правиш разлика между скулптура и релеф. В крайна сметка именно това формира общата култура, все пак.

Общи условия

Активация на акаунт