Пазаруване от Aliexpress.com 63

  • 27 566
  • 742
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 396
Нетман, благодаря 🙂 Дано да искат това, че още не мога да се свържа с Митническия отдел (от Пощата ми дадоха телефонния им номер и ме предупредиха, че "те по принцип трудно вдигали телефона" и да съм била упорита със звъненето)...🤣
А как се връща пратка в вариант 3?
Отказвате получаване напратката по причина некректно начисленимитнически сборове. Доказателството е плаените  сборове при покупката т.е. ДДС реда който се вижда на фактурата на али.

# 31
  • Мнения: 97
Здравейте,някой има ли проблем тези дни с поръчките в Алиекспрес?Три дни се опитвам да направя поръчка,стигам до въвеждане на карта за плащане и след като въведа данните от картата всичко спира до тук и не ми дава да продължа нататък.

# 32
  • Мнения: 27 759
Помощ...къде да открия "Download invoice"? Не го виждам в приложението...да не би да излиза с някакъв символ вместо изписано с думи? 🤔

# 33
  • Пеликания
  • Мнения: 2 495
Като влезеш в My orders и като намериш продукта като влезеш вътре по надолу трябва да пише Download invoice
Скрит текст:


Обаче това е за поръчки след 01.07. След тази дата ли са поръчани?

# 34
  • Мнения: 27 759
Не, Мари, около средата на юни са поръчвани...Може би затова не го виждам никъде...🤔 Но пак ще погледна.

# 35
  • Пеликания
  • Мнения: 2 495
Едва ли ще намериш. На мен на поръчки преди 01.07 нямам такава фактура.

# 36
  • Мнения: 27 759
Да, нямам и аз...

# 37
  • Благоевград
  • Мнения: 129
Здравейте, група ! Имам нужда от вашето съдействие и помощ.  На  04.07 пуснах пратка с номер за проследяване HJYTE2134007073YQ.
Не сме група и има тема за проследяване.
Ако се казвате Венцислава Стефанова, има подпис за получаване на пратката Ви на 8 Август.
Ами на 100 места да пишете и на 100те ще дадем еднакъв отговор.

Вижда се за кого е предназначена. Не отговаряте никъде дали сте Венцислава Стефанова или не.
Ще отваряте диспут защото не сте Венцислава Стефанова, а пратката е дадена на нея или ще решавате проблема с куриерската фирма подписала се вместо вас.
Eдна от пратките ми е на Митница... Не помня от Али да са ми издавали документ, само обобщение на покупките със съответната им стойност. Или не гледам където трябва?
В поръчката има download invoice - както от компютър така и в мобилното. Да не би да искат това?

В 99% от случаите нищо не се плаща в БГ допълнително, но има и изненади с неправилно подготвени или просто спрени за случайна проверка пратки.
Да, така беше преди. Но нали от юли/август имало нови правила и се плащат такси в БГ пощи или мито?
Да ама не! Получателите не плащат нищо. Изключенията са следните: 1.Пратка над 150 евро - ходи на митница. 2. Пратка за фирма без платно ДДС - намитница. Има място в алиекспрес където се декларира, че си фирма и давате фирмената регистрация за да ви проверят. 3. диота подател не е декларирал правилно пратката и влиза са плащане на ДДС повторно.

Интересен е вриант 3. При този вариант аз връщам пратката. Продавача и митниците да се оправят. Който иска да плаща повторно ДДС и да пуска диспут към али, но ще му върнат само ДДС-то но не и 3.90 такса.

Писах в групата за проследяване на пратки, защото бях пренасочена там. Отделно писах на лично съобщение на Mr.Smith, тъй като той ме насочи към другата група и ми даде информация за пратката, с цел да не спамя само в темата. Да аз съм Венцислава Стефанова, диспута беше даден в полза на продавача, защото той прикачи от 17track , че пратката е вписана и взета. Да, но аз тази пратка не съм я взимала, нямам известие за нея, нищо. Продавачът иска официален документ от доставчика тук, че не съм взимала такава пратка. От БГ пощи не могат да ми издадат такъв, защото за пратки, които не фигурират в тяхната система за проследяване не носят отговорност. Опитвам се да комуникирам с продавача и да ми каже поне с кой доставчик оперира в България - ами нищо не се получава. Той просто си прикачва скрийшота от 17track и до там.  Това е си е задънена улица поне според мен. Примирявам се, че няма да си видя пратката и парите и това е...

# 38
  • Бургас
  • Мнения: 1 719
защо питате продавача с кой Работят в БГ, той от къде да знае, вие като пратите примерно през МБМ пакет до китай, знаете ли кой ще го достави в китай
ще питате МБМ с коя логистична компания работят в Китай
сега вие ще питате това само че китайската фирма, с кой в БГ.
за съжаление не са обявили, електронен адрес
http://www.hjyt56.com/index.php?m=content&c=index&a=lists&catid=48

Последна редакция: нд, 03 окт 2021, 17:32 от musicdoubl3

# 39
  • Мнения: 2 396
защо питате продавача с кой Работят в БГ, той от къде да знае, вие като пратите примерно през МБМ пакет до китай, знаете ли кой ще го достави в китай
ще питате МБМ с коя логистична компания работят в Китай
сега вие ще питате това само че китайската фирма, с кой в БГ.
за съжаление не са обявили, електронен адрес
https://www-hjyt56-com.translate.goog/index.php?m=content&c= … mp;_x_tr_sch=http
Тя пита продавача, защото той е еидинственият според правилата с възможност да поиска такива данни от куриерските фирми. Тя не може да иска защото не е изпращачка на пакета. Като получател тя няма никакви права. Съжалявам, че така се развиват нещата.

# 40
  • Бургас
  • Мнения: 1 719
защо питате продавача с кой Работят в БГ, той от къде да знае, вие като пратите примерно през МБМ пакет до китай, знаете ли кой ще го достави в китай
ще питате МБМ с коя логистична компания работят в Китай
сега вие ще питате това само че китайската фирма, с кой в БГ.
за съжаление не са обявили, електронен адрес
https://www-hjyt56-com.translate.goog/index.php?m=content&c= … mp;_x_tr_sch=http
Тя пита продавача, защото той е еидинственият според правилата с възможност да поиска такива данни от куриерските фирми. Тя не може да иска защото не е изпращачка на пакета. Като получател тя няма никакви права. Съжалявам, че така се развиват нещата.
как да неможе аз преди имах една през австрйските пощи (амазон) и ги питах - и ми казаха че си партнират с МБМ
аз не искам някаква секретна информация за точен номер

# 41
  • Мнения: 2 396
защо питате продавача с кой Работят в БГ, той от къде да знае, вие като пратите примерно през МБМ пакет до китай, знаете ли кой ще го достави в китай
ще питате МБМ с коя логистична компания работят в Китай
сега вие ще питате това само че китайската фирма, с кой в БГ.
за съжаление не са обявили, електронен адрес
https://www-hjyt56-com.translate.goog/index.php?m=content&c= … mp;_x_tr_sch=http
Тя пита продавача, защото той е еидинственият според правилата с възможност да поиска такива данни от куриерските фирми. Тя не може да иска защото не е изпращачка на пакета. Като получател тя няма никакви права. Съжалявам, че така се развиват нещата.
как да неможе аз преди имах една през австрйските пощи (амазон) и ги питах - и ми казаха че си партнират с МБМ
аз не искам някаква секретна информация за точен номер
Разбирам, че давате пример за получена информация, но тук говорим за куриер който не иска да сътрудничи.
Не знам тук какви идеи да дам. Има един европейски потребителски център. али там пък ще могат да ги натиснат при оплакване. Може пък да им праснат една регулация и да ги отрежат от европейскиат пазар.
За австрийски пощи и МБМ ...
Скрит текст:
но какво ще успеят да направят от тях ще се види тепърва. Нароли са марки и сайтове https://expressone.bg/ също е тяхна та да се обърка човек и да не може да разбере кой кой е и да се откаже. С този подход едва ли ще спечелят доверието на клиента. Най-много да затънат още повече и да отнесат псувните на половин България.

# 42
  • Мнения: 100
Здравейте,
Има ли промяна в начина на получаване на съвсем малките пратки?Преди винаги ми ги слагаха в пощенската кутия, но някъде прочетох, че вече вс ще се взима от пощата?

# 43
  • Бургас
  • Мнения: 1 719
зависи от пощенски клон, на мен току що ми донесоха малко пакетче

# 44
  • Мнения: 2 655
В кои държави в ЕС Али има складове?

Общи условия

Активация на акаунт