Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • www.bg-mamma.com
  • Мнения: 545
Какви качества трябва да притежаваме, за да имаме успех онлайн? Как да разпространим името и бранда си чрез социалните мрежи?

"Личностно израстване, превъзмогване на страховете и бариерите, както и технически знания за социалните мрежи, настройки, аудитории, кампании. Ето това прави срещите ми с много хора Н Е З А Б Р А В И М И.
Моите обучения не са просто учене, а ЦЯЛОСТНА ТРАНСФОРМАЦИЯ!


На вашите въпроси, свързани с новия маркетинг и как да подобрим презентационните си умения в интернет, един път седмично ще отговаря Роси Георгиева.


Роси Георгиева

Роси Георгиева е онлайн брандинг консултант и специалист по Фейсбук маркетинг, преподавател по Social media marketing във Висше училище по застраховане и финанси, София. Успешно води корпоративни и индивидуални обучения на тема "Името ти може да продава", "Как да се продавам уверено онлайн" и е избрана за "Бизнес жена на годината" в категория "Фейсбук маркетинг" и "Онлайн маркетинг".

Роси Георгиева е собственик и управител на бутикова агенция за дигитален маркетинг "Фейс Профитс" и със знанията си е помогнала на бизнеси в най-различни сфери да увеличат продажбите и разпознаваемостта си онлайн – както в България, така и в чужбина. Автор е на дигиталния наръчник "Новият маркетинг".

www.rosygeorgieva.com
https://www.facebook.com/rosygeorgieva.onlinebranding.sales



Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.


#СпециалиститеГоворят #дерматология #взаимотношения #красота


Правила на консултативните теми във форума

Последна редакция: чт, 29 сеп 2022, 15:03 от Жaклин

# 1
  • Мнения: 22
🙂 5 основни въпроси, които да си зададем, преди да направим #сайт и преди да го ползваме за реклама, чрез социалните мрежи. 🙂
Това ще спести лутане и средства, които може да вложите в изграждането на проекта си. (съвети от практиката)

Цялата статия тук:

www.rosygeorgieva.com/social-products/уебсайт-изработка-и-поддръжка

# 2
  • Мнения: 22
👍👍Какво се случва с Инстаграм последно време?
1.Нови #стикери - днес видях чисто новa опция за "реакция", която мога да избирам по желание. (в сторитата)
2.Изключително важно е да публикуваме всеки ден, ако може по няколко пъти на ден.
3.Нови опции в рекламирането - reels overlay - #рекламата се появява в горния десен ъгъл на рийла. (може да се види явно в ads manager)
4.Вече с 2 фийда - тези, които сме последвали и тези, които сме посочили за наши фаворити.
5.Рийлс продължават да съм най-ценното съдържание за #Инста, носят много органичен обхват.
6.#Хаштаговете не са от особено много значение, може да постваме до 30, но те по-скоро влияят за search, полето при търсене.
😍😍Изпрати ми запитване, ако искаш да научиш повече и да развиеш #маркетинга си в социалните мрежи.
(консултации, обучения, видео уроци, изработка на уебсайт и онлайн магазин)

# 3
  • София
  • Мнения: 2 021
👍👍Какво се случва с Инстаграм последно време?

2.Изключително важно е да публикуваме всеки ден, ако може по няколко пъти на ден.


Здравейте!
Сравнително нова съм в Инстраграм и някак ми убягва логиката му.
Бихте ли обяснили защо това е важно? Не се ли пренасища аудиторията,
ако са толкова многобройни публикациите и не спира ли да дава лайкове?
Визирам професионален акаунт.

Последна редакция: вт, 21 юни 2022, 23:25 от Sophia L.

# 4
  • Мнения: 22
Здравейте, можете ли да ми кажете какво ще искате да рекламирате там? Личен бранд (консултации, друго?) или сайт с продукти?
Защото това има много голямо значение за съвета, който ще дам.
Логиката на Инстаграм за ежедневното публикуване е, че с постоянни публикации и във фийда и сторита си проправяме път пред многото информация и по този начин достигаме до повече хора. Самият профил се разпространява повече.
Другата логика са визиите - там е много важно как ще изглеждат снимките ни, но най-вече, заради лайковете и самото ангажиране.

# 5
  • София
  • Мнения: 2 021
Здравейте! Става въпрос за личен бранд на специалист, свързан И с продажба на продукт.
Приоритет в момента е продажбата, т.е. реклама на продукта,
а не само реклама на услугите, предлагани от самия специалист.

# 6
  • Мнения: 22
Здравейте отново, много е важно да правите реклама и на самия човек, неговото лице и неговата добавена стойност като знания и качества.
Продажбата на самия продукт зависи също от таргета, цената и конкуренцията, разбира се.
Помислете също дали Инстаграм е единствената или основната платформа за продажбата на този продукт.
Инстаграм за мен е повече брандинг и PR.
Не изключвам продажбите, директните, но това значи и по-голям бюджет за реклама.

# 7
  • Мнения: 22
ТЕМА ЗА РАЗМИСЪЛ:
Някак си, започва все по-малко да ми пука за тесногръдието и някакви си за.. очакванията на света. Ставам все по-голям фен на #автентичния маркетинг.
🌴Желанието на човек да го направи по своя начин, но и адаптивността към всичко това.
Не можем да отричаме работещото и актуалното, но можем да “излъжем” себе си, правейки го по своя начин, със своите граници.
Да, имаме си граници. Не всеки е роден с талант, научен и готов да задвижи всичко на момента.😫
И е ясно - няма, няма, нямаааа да се харесваме на всички. Но така или иначе, замислете се. Няма нужда.
🥹Да си консултант, да показваш лицето си онлайн, не е лесно. Колкото си по-успешен, толкова повече печелиш - пари, слава. Но и толкова повече чупиш бариери. Прескачаш статуквото.
Понякога променяш и ценности…

😳Онлайн търговията на продукти има своето предимство. Там, обаче, се иска да си “хиена”. Да следваш модата, да бъдеш в тренда. Да инвестираш много.
(Много мога да говоря за етапите, приликите и разликите в тези 2 направления)
И за двете посоки има похвати. Общото е едно - адапривност и креативност.

😎😎😎На сутрешната ми консултация днес определихме цели 4 таргета. А клиентът работеше само с 1 до този момент…

😍Имаме супер нов слоуган, а визията тепърва ще се променя.
Обаче, работих с двама много готини господа. Които знаеха какво искат и са готови да прескочат границите си, за да постигнат резултати с продуктите, в които вярват.
Истинско вдъхновение.
Успех, момчета, както и на всички, с които ме среща животът.
Благодаря на тези, които ми се доверяват и заедно правим чудеса. 😍❤️❤️

(започвам нов маратон в края на юни - “Как да се продавам уверено онлайн”, пишете за въпроси 🧜‍♀️ учете, докато сте на море) www.rosygeorgieva.com

# 8
  • Мнения: 22
Здравейте! Става въпрос за личен бранд на специалист, свързан И с продажба на продукт.
Приоритет в момента е продажбата, т.е. реклама на продукта,
а не само реклама на услугите, предлагани от самия специалист.

Здравейте отново, много е важно да правите реклама и на самия човек, неговото лице и неговата добавена стойност като знания и качества.

Продажбата на самия продукт зависи също от таргета, цената и конкуренцията, разбира се.
Помислете също дали Инстаграм е единствената или основната платформа за продажбата на този продукт.
Инстаграм за мен е повече брандинг и PR.
Не изключвам продажбите, директните, но това значи и по-голям бюджет за реклама.

# 9
  • Мнения: 22
Някак си, започва все по-малко да ми пука за тесногръдието и някакви си за.. очакванията на света. Ставам все по-голям фен на #автентичния маркетинг.

🌴Желанието на човек да го направи по своя начин, но и адаптивността към всичко това.
Не можем да отричаме работещото и актуалното, но можем да “излъжем” себе си, правейки го по своя начин, със своите граници.
Да, имаме си граници. Не всеки е роден с талант, научен и готов да задвижи всичко на момента.😫
И е ясно - няма, няма, нямаааа да се харесваме на всички. Но така или иначе, замислете се. Няма нужда.
🥹Да си консултант, да показваш лицето си онлайн, не е лесно. Колкото си по-успешен, толкова повече печелиш - пари, слава. Но и толкова повече чупиш бариери. Прескачаш статуквото.
Понякога променяш и ценности…

😳Онлайн търговията на продукти има своето предимство. Там, обаче, се иска да си “хиена”. Да следваш модата, да бъдеш в тренда. Да инвестираш много.

(Много мога да говоря за етапите, приликите и разликите в тези 2 направления)
И за двете посоки има похвати. Общото е едно - адапривност и креативност.
😎😎😎На сутрешната ми консултация днес определихме цели 4 таргета. А клиентът работеше само с 1 до този момент…
😍Имаме супер нов слоуган, а визията тепърва ще се променя.
Обаче, работих с двама много готини господа. Които знаеха какво искат и са готови да прескочат границите си, за да постигнат резултати с продуктите, в които вярват.
Истинско вдъхновение.
Успех, момчета, както и на всички, с които ме среща животът.
Благодаря на тези, които ми се доверяват и заедно правим чудеса. 😍❤️❤️
(започвам нов маратон в края на юни - “Как да се продавам уверено онлайн”, пишете за въпроси 🧜‍♀️ учете, докато сте на море)

# 10
  • Мнения: 22
Уоу, толкова нови неща за #Фейсбук и #Инстаграм Simple Smile
🔥Новата Мета Вселена ще има магазин за пазаруване на виртуални дрехи.
Марк Зукърбърг вече демонстрира това с различни аутфити във Фейсбук публикация.

🔥Нови опции при затворените групи - ще имаме аудио разговори и чатове между членове на групата.

🔥Нови потребителски профили ще имат опции като Бизнес страници - статистики и възможности за реклама - все още се тества в USA.

🔥Рийлс идват и във Фейсбук, скоро ще можем да създаваме кратките рийлове и във фейсбук, с опция за публикуване в календар за пускане в други дни и часове. (за момента в Щатите се ползва тази опция само в Creator Studio)

Какво мислите? Използвате ли Фейсбук или вече сте на вълна Инстаграм и #ТикТок?
(ТикТок ще има секция за онлайн шопинг скоро...)

# 11
  • Мнения: 22
Напоследък доста често анализирам #ТикТок и причините, поради които тази мрежа е толкова актуална за аудиторията. Вече разбрах - наистина е забавно, интересно и интерактивно. В ТикТок може да видиш хората в много различна и артистична светлина.Innocent
Cold SweatКое е предизвикателството за #бизнеса, обаче? Тук креативността е доста по-изискваща. Необходимо е не просто да имаш хубаво облекло и визия, често се налага да излизаш от зоната си на комфорт и да бъдеш видео актуален - подходяща музика, различни послания, интересни движения (не просто позиране).
Хубавото на ТикТок, обаче, въпреки цялото предизвикателство в криейтив аспект е, че не е чак толкова трудно, невъзможно и изискващо, както е в #Инстаграм. Инстаграм, някак си, изисква прекалено много ТОП визия, която е свързана с определени трендове спрямо външния вид.
Докато в ТикТок някак си можеш да бъдеш много повече себе си, чисто визуално.
Heart DecorationВ смисъл, ти навсякъде можеш да бъдеш себе си, но въпросът е, кое се харесва на аудиторията? Simple Smile

# 12
  • Мнения: 22
През изминалата седмица имаше голяма миграция на фейсбук странците от новия към стария дизайн. Toзи процес започна преди време, но последните дни е много интензивно при мен и мои колеги. Това мисля, че предизвиква бъгове по рекламите. Имах много странни случаи на забранени страници без причина. Съответно не работещи реклами...Relieved
Дори говорих лично с представители на Фейсбук от чужбина, дамата се казва Рафаела. Обясни ми, че в момента има много проблеми в това отношение. Нормално да е да се случва без основателна причина.
Не се учудвайте, ако ви спре рекламата, поради необясними обстоятелства. Sad

Новите дизайни изглеждат доста практични, но това суичване от личен към бизнес профил често ме бърка.
Какво мислите вие? Rolling Eyes

#marketing #socialmedia #facebookpage #facebookads

# 13
  • Мнения: 2
Здравейте,

Изграждайки рекламна кампания във Facebook стигам до момента за избиране на целевата аудитория - ограничаване по възраст, пол, местоположение и....интереси.
Тъй като наборът от ключови думи описващи интересите е ограничен, някои са на български, но други са на английски и не се припокриват. В моя случай английските думи са по-подходящи.
Въпросът ми е следният: Как фейсбук свързва даден потребител с определен интерес? Има ли значение, че думата е на английски, а човекът може да не говори английски, да не харесва страници и да не отваря реклами на английски? Буквален превод ли си прави Фейсбук на ключовата дума? Ще има ли успех такава реклама на българския пазар?

Благодаря!

Поздрави,
Мама Лама

# 14
  • Мнения: 22
Привет, няма проблем да ползвате ключови думи на английски и на български. Понякога това няма особено значение и преводът на български е просто за Вас, във вашия рекламен акаунт.
Не би трябвало да се пропусне някой или нещо, поради това, че включвате интереси на български език. Аз лично наблюдавам размера на интереса, който посочвам и гледам да е максимално голям. А в по-частните случаи слагам и по-малки.
Но по-скоро гледам размерът, за да преценя дали може да обхване повече хора. Принципно, Мета показват размера на Интереса за Фейсбук на световно ниво. И после, спрямо другите настройки - локация, години, пол, той се смалява. Innocent
На някои консултации с клиенти съветвам да се ползват конкретни интереси, на други казвам да не ползват, но това зависи от бизнеса и ситуацията.
Вие с какво се занимавате? Какво продавате? Simple Smile

# 15
  • Мнения: 2
Привет,
Сърдечни благодарности за отделеното време и внимание. Hands Pray Това, което правите тук е безценно и изключително полезно. Nature Fire

До колкото разбирам от отговора Ви, Фейсбук оперира основно на английски, всичко останало, което виждам на български е машинен превод единствено за мен. Така ли е?

Бизнесът ми е свързан с продажба на грамофонни плочи.
Искам да провеждам кампанията си само в България. Как точно ще процедира Фейсбук, ако запиша само "Vinyl Records" като интерес, поради липса на подхояща българска дума? Ще успее ли алгоритъмът да свърже моята реклама с хора, които консумират информация на български език?Dart

Благодаря!

Поздрави,
Мама Лама

# 16
  • Мнения: 22
Фейсбук е вече с малко по-специфичен новинарски поток, който предлага на потребителите си съдържание, което би им било интересно, според мрежата. Вече имаме и ново бутонче в менюто на апликацията на телефона  - feeds.
BalloonВъв Feeds може да намерим най-новото съдържание, идващо от всички източници в самата мрежа, напи приятели, групи и страници, които сме харесали, съдържанието от всеки компонент е подредено хронологично.

Интересно е, че тази новост е провокирана от ТикТок и и силата на мрежата, която успява да предложи ценно и забавно съдържание на потребителите си.

Същата промяна във фийда се отнася и за Инстаграм, като там предложеното съдържание е повече, отколкото във Фейсбук. Голям обрат и съдбоносни промени напоследък.

Какво мислите по темата - коя мрежа използвате вие? Simple Smile Cold Sweat

# 17
  • Мнения: 22
Привет,
Сърдечни благодарности за отделеното време и внимание. Hands Pray Това, което правите тук е безценно и изключително полезно. Nature Fire

До колкото разбирам от отговора Ви, Фейсбук оперира основно на английски, всичко останало, което виждам на български е машинен превод единствено за мен. Така ли е?

Бизнесът ми е свързан с продажба на грамофонни плочи.
Искам да провеждам кампанията си само в България. Как точно ще процедира Фейсбук, ако запиша само "Vinyl Records" като интерес, поради липса на подхояща българска дума? Ще успее ли алгоритъмът да свърже моята реклама с хора, които консумират информация на български език?Dart

Благодаря!

Поздрави,
Мама Лама

Привет, да, Фейсбук оперира на английски език. Ботовете разпознават и другите езици.
Много интересна дейност имате, във Вашия случай ще посъветвам да тествате с интереси и без в самите настройки на аудиториите.

Green HeartИначе, да - ще успее да се свърже с тези хора, които комуникират на български език, независимо, че ключовите думи, които въвеждате са на английски език.

Ще се радвам да помогна в детайли и с идеи, запишете се за консултация тук: www.rosygeorgieva.com

# 18
  • Мнения: 22
ЗА ОНЛАЙН БИЗНЕСА И НЕГОВИТЕ ПРЕДЕЛИ Simple Smile
Скоро имах разговор с клиент, който дълго отлагаше да стартира своята дейност. Искаше първо да научи за #маркетинга. Как става, какво е необходимо, за да бъде сигурен, че може да се справи.

В момента изпитва страхове - дали ще се справи, как ще се справи, какво ще се случи.

Познавам го достатъчно време, разпитах го детайлно преди да му кажа, че неговата жажда за размах и свобода, много трудно ще позволи да НЯМА своя дейност и да не реализира своите мечти.

Ние трябва да сме наясно, че работейки за себе си, изпълнявайки мисията си - ние на първо място работим със самите себе си. Раздвижването в бизнеса, означава да раздвижим себе си, да инвестираме в личния си прогрес, като човек и личност. Дори духовност.

Предизвикваме собственото си същество да излезе от зоната на комфорт и от това, което “трябва”. И съответно да поеме по пътя на - това,  което “искам”.

Трудно е да вървиш срещу страховете си. Но по-трудното е да не изживееш мечтите си. ❤️
#personalgrowth #onlinebusiness #success #smile #happylife #dreamscometrue #onlinemarketing #digitalmarketer

# 19
  • Мнения: 22
Имаме НОВИНА🥂🤣Фейсбук с 2 новинарски потока. Отпада стандартният News Feed!
Имаме Home и Feeds.


👍🏻Home - основният поток, в който ще получаваме предложения от Мета, съдържание от страници и хора, които те смятат за релевантни на нас. (Бившият News Feed.)
🙌🏻Приоритет тук ще бъдат #Reels, включително и от Инстаграм.
👍🏻Feeds - включва фийдовете от различни източници, наши персонални, от приятели, групи и страници, които сме последвали.

🙀Ще имаме хронологична подреденост на съдържанието, което не съм много сигурна дали ще сполучи…
☘️Говорим предимно за мобилната версия, достъпва се от мобилното меню горе или долу. В зависимост от устройстовото, през което влизате.

Разбира се - и на двата фронта ще има мегдан  за платени реклами. (добре е за бизнеса)
Според мен, ще се увеличи и органичният обхват. 🎄Коледа пристига по-рано. 😅😅
🙏🏻Какво значи това за #бизнеса - уоу, повече площ за #реклама.

🤩За потребителя? Ще преживява Фейсбук по подобие на #Инстаграм и #ТикТок.
Конкуренцията е наистина сериозна, адаптивността на #МЕТА е забележителна.
Вероятно вече виждате промяната, а ако не - ъпдейтнете последната версия на приложението си на телефона.
Харесва ли ви това, което виждате във Фейсбук напоследък? 🙂 Споделете в коментар.
#advertising #socialmedia #facebooknews #facebookmarketing #фейсбук #реклама

# 20
  • Мнения: 22
🔥Създаването на съдържание понякога е едно от най-сложните неща.
То изисква ВРЕМЕ и КРЕАТИВНОСТ!
И за един предприемач е много сложно да бъде винаги на фронта.
Няма как постоянно да си креативен или в настроение. Или да имаш време...
А знаем, че създаването на съдържание изисква това.
Да си отворен към света, да споделяш и да твориш.
КАК ДА ПРЕЧУПИШ ТОЗИ МОМЕНТ???
🔥Най-важното е да започнеш отнякъде, да направиш първата крачка - просто започни да пишеш, отвори страницата (фейсбук или инстаграм) и започни още сега.
🔥Без да мислиш предварително - какво и защо.
Остави творчеството да те води! ❤
Всеки път, в който не създаваш съдържание, ти лишаваш аудиторията си от твоето присъствие и рискуваш да бъдеш забравен. Или още по-лошо...
Да не бъдеш открит. 🙄🤫 (не те намират, съответно не изкарваш пари📣🤣)
🥰Всяка една публикация е шанс да те намери правилния клиент.
😍☑Търсиш ли идеи за създаване на съдържание за твоя бизнес? 😍☑Искаш ли да научиш кои публикации са успешни и кои не?
😍☑Кои са подходящи за реклама и кои за ежедневно публикуване?
Свържи се с мен по този и всички други въпроси за твоя онлайн #брандинг ТУК!

**********
1.ВИДЕО УРОЦИ - "Управление на реклами: Техника и стратегии - фейсбук и инстаграм"

САМО ЗА 79лв. (вместо 120лв) - до 30.10.2022
Виж повече ТУК! www.rosygeorgieva.com/social-products/маратон-как-да-се-продавам-уверено-онл

2."Как да се продавам уверено ОНЛАЙН" (САМО за 59лв.) -  съчетание между личностно израстване, разбиране на себе си, маркетинг, позициониране, Фейсбук, ТикТок, инстаграм...
Виж повече ТУК!
www.rosygeorgieva.com/social-products/маратон-как-да-се-продавам-уверено-онл

# 21
  • Мнения: 22
Ето и порция новости, които да очаквате в #Инстаграм.
📣Нова версия на Инстаграм десктоп - в очакване на удобство при качване на снимки и видео, но не и на рийлс.
📣Ще има опция за генериране на публикации с календар през десктоп версията и през приложението на телефона - това е възможно да важи и за #reels. Да видим.
📣Възможност за добавяне на няколко линка в биографията на профила. (ууоу, това наистина е много ценно 🤭🔥)
📣Сторита в 60 секунди - кратките сторита, според мен, имаха своя чар.. Но ето, че колкото повече време минава, толкова повече се увеличава времето за споделяне.
Наблюдаваме това и при ТикТок.
📣Повече контрол над спама и негативните коментари.
📣Нови позиции при рекламата - можело да рекламираме във фийда на конкретен човек? Ъъъъ? Не съм убедена какво се случва. 😃
Е, желая ви здравословно публикуване и много продажби. 😉
Споделете мнение по темите в коментар. ❤
- Роси Г.

www.rosygeorgieva.com

#onlinebranding #socialmediamarketing #socialmediatraining #instagramnews

# 22
  • Мнения: 2
Здравейте,
каква е най-добрата тактика, ако искам отново да качвам съдържание в Инстаграм? Да "възродя" старият си акаунт, в който не съм поствала от години или да си направя нов?

# 23
  • Мнения: 22
Важно е да следите новостите и тенденциите в социалните мрежи.
Но най-важното при всяко развитие на платформа в момента е - да качвате съдържание и да бъдете постоянна.
В момента има изключително много хора, които качват съдържание и развиват брандове.
Затова смятам, че качества като постоянство, дълбоко разбиране на бизнес и личните ни ценности,
както и яснота как искаме да се представим - са основополагащи за това да бъдем успешни онлайн.

В момента изключително актуално за тип съдържание в Инстаграм е видеото.
Но пък тук е важно да бъдем креативни. Не просто да сложим музика или текст, а да даваме послания. Simple Smile

# 24
  • Мнения: 22
Може да се свържете с мен за по-дълбок разговор и конкретни примери, както и да разбера повече какво предлагате  и какво искате да постигнете.
www.rosygeorgieva.com

# 25
  • Мнения: 57
Здравейте.
Как бихме могли да развием социалните си мрежи, когато става дума за интелектуален труд , което е извън масовката?
Става дума за развиване на страница на преподавател.

# 26
  • Мнения: 22
Здравейте, тук е необходимо да се работи за развиване на личен бранд и да се генерира съдържание, което да показва експертността. В коя сфера сте Вие? Какво преподавате?

# 27
  • Мнения: 4
Здравейте!
Ако се започне от нулата как може Инстаграм, Тикток или Фейсбук профил да се популяризира (без финансови средства) и също така как да се оформи, щом е за личен малък бизнес?
Благодаря!

# 28
  • Мнения: 22
Здравейте, няма как да се започнем с капитал 0 лева (говорейки за ФБ, Инстаграм), ако кажа, че е възможно, то - ще Ви излъжа. Мрежите промениха много модела си на работа.
Всеки ден нещо ново се появява и ако човек не разбира, може бързо да се откаже, казвайки че не работи.

Мястото за бизнес съдържание е все по-малко и ако Вие нямате варйъл (вирусно съдържание) или бранд, който самите хора да търсят, защото вече е много наложен, нещата стават съвсем трудни...
Но за да са налични тези неща, значи е била налична и платена реклама, реклама в други канали, както и извън Интернет.

КОГАТО ГОВОРИМ КОНКРЕТНО ЗА СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
Реално, най-малкото, в началото, ще трябва да се инвестира във визии и видео обработка. (ако искате нещата да изглеждат добре)
Тук може да говорим за платени мобилни или компютърни приложения или графичен дизайнер.

Но дори и да не плащате за това, а работейки сам по съдържанието си, в което няма нищо лошо - Вие ще трябва да се научите да правите определени неща и ако нямате опит, ще Ви бъде много трудоемко.
Или ако няма кой да Ви навигира (това за начинаещи е много трудно, ако не попаднат при правилния маркетинг ментор).

А ако не влагате бюджет за платена реклама (Фейсбук и Инстаграм) - тук вече ще стане много сложно, защото самото съдържание няма да може да стигне до хората.
(мога да Ви помогна с индивидуално обучение да разрешите тези въпроси, работя с начинаещи и напреднали и им показвам практически как да правят това за своя бизнес - www.rosygeorgieva.com)

ТикТок и новото ВРЕМЕ

Ако говорим съвсем без никакъв капитал - за момента ТикТок е мястото.
Фейсбук и Инстаграм - трябва да отделите бюджет за платени реклами.

В ТикТок все още няма платени реклами като опция. Но там трябва да вложите време за генериране на съдържание. Видео, което да показва продукта или услугата по възможно най-забавен, приятен или образователен начин. (зависи от продукта)
Ако нямате опит или вътрешен порив, ще трябва да намете човек, който да се заеме с обработката на суровите видео кадри, които ще му изпращате.

ОФОРМЯНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ И ПОДГОТОВКА


Относно самото оформяне - за Фейсбук и Инстаграм е важно да подготвите снимки и видео. А за ТикТок предимно видео. Може да споделяте еднакво или различно съдържание. Но ако изберете различно - това е двойно повече работа. Добре е да се разпределят усилията, защото и ако ще движите бизнес, и работа с клиенти  - за един предприемач това е адски много време и енергия.

Може да се запишете на безплатна консултация 15 мин. по телефон в контактната форма на сайта ми и с радост ще Ви ориентирам по-конкретно. www.rosygeorgieva.com

Желая успех! Simple Smile

Последна редакция: ср, 13 дек 2023, 10:01 от Рaдост

# 29
  • Мнения: 99
Здравейте, може ли да споделите стъпки чрез които в Инстаграм да се увеличи броя на последователите?
Благодаря💐

# 30
  • Мнения: 22
InnocentЗдравейте, много зависи каква е Вашата дейност - според нея, бюджета и ситуацията Ви ще мога да отговоря много повече, след като Ви разпитам и т.н., в разговор. Винаги обяснявам това, за да съм максимално обективна и отговорна в отговора си.

1. В случай, най-общо казано, мога да препоръчам - кампании с платени реклами, които да са от различно естество, да не е само reel, защото това спомага повече за reech-a.Satisfied

2. Постоянно генериране на сторита. Cupid

3. Също така усилена работа с инфлуенсъри. Там бъдете внимателни, защото не всички помагат за благоприятното развитие на профила. От тях могат да дойдат и много "кухи" последователи.Flushed

Но това пак може да се коментира в детайли, ако работим индивидуално със случая Ви.
Може да се свържете с мен на
www.rosygeorgieva.com и да се запишете за индивидуална консултация. Simple Smile Heart Decoration
Ще се радвам да помогна!



#socialmedia #instagram #инстаграм #социални мрежи #росигеоргиева #onlinemarketing #onlinebranding #advertising

Последна редакция: пт, 02 фев 2024, 10:07 от Рaдост

Общи условия

Активация на акаунт