Черен списък на туристическите агенции !

  • 640 183
  • 1 461
  •   2
Отговори
# 1 455
  • Мнения: 9
За какво водите хора там след като не се интересувате дали ще бъдат ограбени и дали ще се разболеят? Galactic Voyager, много бездушно отношение - аз очаквам от туристическата агенция да се погрижи за мен, а аз само да се наслаждавам без да мисля за "негативни ситуации" - това много разочароващо ...
Туристическите агенции са организатори на пътувания, а не бавачки.. само в Бг всеки клиент независимо дали платил 200лв или 2000 лв се изживява като център на света, ами не е! Има задължителна застраховка, която се плаща от ТО и при възникнало застрахователно събитие по време на екскурзията клиентът е длъжен да си намери здравно заведение и да се лекува там. При връщане в страната се реимбурсират разходите.
На когото не му харесват организирани пътувания, си пътува самостоятелно, в 21 век сме има информация за всичко!
Това са абсурдни неща, то и рецепционистката в хотела е такава, не ни е приятелка или добра позната, но се усмихва и понякога урежда някаква дребна покупка например или приема пратка без да е куриерска служба. Как си представяте някой особено в държава от третия свят да тръгне посред организирана екскурзия да си търси болница? И ако въобще намери въпреки езиковата бариера какво става с програмата на останалата група например? То ако ще е така защо въобще се организират екскурзии - както сама написахте има възможност сами да си направим всякакви резервации, има и инфо в Гугъл за забележителностите. В Мароко ни предупреждаваха за местните нрави, за някои забрани и за манталитета на местните хора. В Египет по същия начин. Но това от агенции с желание за работа и които искат да клиентът да се върне при тях. Ако ми бяха казали както Вие "не сме бавачки" щях да ги задраскам от списъка си с контакти. Още повече че съм убедена, че има агенции, които съдействат по всякакъв начин на групата, за която са отговорни.
Няма нищо абсурдно, не знам защо се засягате, аз говоря като дългогодишен турист, който пътува с агенции, а понякога и самостоятелно. Не говорим за асистиране при пътуване ако се наложи медицинска помощ, но съм се нагледала на хора, които пътуват и се държат с екскурзовода като някакъв обслужващ персонал, а това не е изобщо приемливо. Има голяма разлика между реални и имагинерни претенции, а това че в 21 век има хора дето не могат да вържат 10 думи на чужд език, ами това говори за качеството на материала...

# 1 456
  • Мнения: 19 525
За какво водите хора там след като не се интересувате дали ще бъдат ограбени и дали ще се разболеят? Galactic Voyager, много бездушно отношение - аз очаквам от туристическата агенция да се погрижи за мен, а аз само да се наслаждавам без да мисля за "негативни ситуации" - това много разочароващо ...
Туристическите агенции са организатори на пътувания, а не бавачки.. само в Бг всеки клиент независимо дали платил 200лв или 2000 лв се изживява като център на света, ами не е! Има задължителна застраховка, която се плаща от ТО и при възникнало застрахователно събитие по време на екскурзията клиентът е длъжен да си намери здравно заведение и да се лекува там. При връщане в страната се реимбурсират разходите.
На когото не му харесват организирани пътувания, си пътува самостоятелно, в 21 век сме има информация за всичко!
Това са абсурдни неща, то и рецепционистката в хотела е такава, не ни е приятелка или добра позната, но се усмихва и понякога урежда някаква дребна покупка например или приема пратка без да е куриерска служба. Как си представяте някой особено в държава от третия свят да тръгне посред организирана екскурзия да си търси болница? И ако въобще намери въпреки езиковата бариера какво става с програмата на останалата група например? То ако ще е така защо въобще се организират екскурзии - както сама написахте има възможност сами да си направим всякакви резервации, има и инфо в Гугъл за забележителностите. В Мароко ни предупреждаваха за местните нрави, за някои забрани и за манталитета на местните хора. В Египет по същия начин. Но това от агенции с желание за работа и които искат да клиентът да се върне при тях. Ако ми бяха казали както Вие "не сме бавачки" щях да ги задраскам от списъка си с контакти. Още повече че съм убедена, че има агенции, които съдействат по всякакъв начин на групата, за която са отговорни.
Няма нищо абсурдно, не знам защо се засягате, аз говоря като дългогодишен турист, който пътува с агенции, а понякога и самостоятелно. Не говорим за асистиране при пътуване ако се наложи медицинска помощ, но съм се нагледала на хора, които пътуват и се държат с екскурзовода като някакъв обслужващ персонал, а това не е изобщо приемливо. Има голяма разлика между реални и имагинерни претенции, а това че в 21 век има хора дето не могат да вържат 10 думи на чужд език, ами това говори за качеството на материала...
Извинявам се много, но не владея арабски и френски, затова разчитах на знанията на екскурзовода при някои ситуации с местни хора в пустинята в Мароко. Лош материал в 21 век, ужас! А за незнаене на местните навици и обичаи не виждам чуждите езици как ще спасят някого, но щом така смятате......

# 1 457
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 781
Добавената стойност е едно. Задълженията друго. Хайде да правим разлика.
Водачите категорично не са преводачи и нямат право да превеждат в болница. Това че го правят на добра воля е абсолютно проблем. Водачът не е заклет преводач. Медицинската терминология не е като всекидневния разговор. Ако допусне грешка в превода, кой носи отговорност? Дали пък тогава пак туроператорът няма да го отнесе? TUI, ITS и т.н. категорично забраняват на представителите си да са преводачи при медицински проблеми. Лично съм била свидетел. Има си специалисти за тези неща.
Ама драмата е, че туристите не искат да се набутват с роуминг и да звънят на асистиращата фирма.

# 1 458
  • Мнения: 19 525
Ама никой не е споменавал заклети преводачи в болница, хората масово (включително и аз) знаят добре английски например, няма проблеми там с комуникацията, но с програмата на групата включително и на болния турист определено да ако се налага някакво по-сериозно лечение. Ставаше дума за помощ в комуникация с бедуини например в пустинята на Мароко, за някои допълнителни екскурзии и т.н. Така или иначе, аз съм останала доволна от услугата, не съм считала водачът за мой слуга и т.н. споменати нелепици, оставили сме му бакшиш както се следва и ако искам да пътувам в тази част на света зная при кого да отида. Не при някой чиновник, който ми вири нос и ми обяснява че не ми бил бавачка и си чете листчетата в автобуса само.

# 1 459
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 781
Мислех, че коментираме казуса с Онекс по-горе, от които се оплаква потребител...

# 1 460
  • Мнения: 3 750
Задълженията са едно, а съвсем друго е "customer service". Ако една агенция иска доволен клиент, трябва да го обслужи така, че да остане доволен.
А, и агенциите не са ни спуснати от господа, ами са от същия този материал, така че хайде да не вадим тази карта.

# 1 461
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 781
Задълженията са едно, а съвсем друго е "customer service". Ако една агенция иска доволен клиент, трябва да го обслужи така, че да остане доволен.
А, и агенциите не са ни спуснати от господа, ами са от същия този материал, така че хайде да не вадим тази карта.
Разбира се, че е така. Ако всичко беше цветя и рози нямаше да съществува тази тема.

Общи условия

Активация на акаунт