СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 14

  • 54 169
  • 656
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 29 995
Абе, до четвърти клас си е песен в сравнение с натоварването после.

# 586
  • Мнения: 4 274
Аз не го видях така Simple Smile

# 587
  • Мнения: 9 864
Мисълта ми беше, че са свикнали вече:), не че след това няма натоварване.

# 588
  • Мнения: 13
Моят син след първия учебен ден в СМГ излезе ужасен - имаше 80 задачи за домашно по математика за следващия ден, каза: Търси ми друго училище.
В 4 клас се записа на всички школи, но накрая остана само математиката, в седми клас добави физика и химия.
Детето ще си прецени кое му е интересно и за кое му остава време.

Е то бива , бива ама толкова не бива Simple Smile Нещо се виждаме в същата ситуация.... търсенето...Simple Smile
До сега е имал пак много домашни / прави ги за 2-4 часа на ден/  но математиката се получава без много усилия - 1-2 часа на ден вкъщи в последните 6 месеца.... Не е имало ден в който да е решил повече от 50 задачи /състезателни лесни/...обикновено 10-20.... Училищните математики домашни които са пак по около 50 всеки ден ги решава в междучасията преди да се прибере....
Идеята е точно такава да опита различни неща/школи и да види дали нещо друго ще му е интересно. В НПМГ май школите са повече, а домашните по-малко Simple Smile

# 589
  • Мнения: 41 835
И аз мисля, че малко се преувеличава това с натоварването. Може би си зависи от детето и от учителя, но моето никога не се е чак преучвало. Задачите за домашно най-често си решаваше в клас (на края на модула им оставаше време, а и в час по английски разрешаваха на знаещите езика). И вероятно класната е давала нужните задачи, а не толкова обем. Но не е толкова страшно, не плашете новаците.

# 590
  • София
  • Мнения: 1 425
И аз мисля, че малко се преувеличава това с натоварването. Може би си зависи от детето и от учителя, но моето никога не се е чак преучвало. Задачите за домашно най-често си решаваше в клас (на края на модула им оставаше време, а и в час по английски разрешаваха на знаещите езика). И вероятно класната е давала нужните задачи, а не толкова обем. Но не е толкова страшно, не плашете новаците.
Много зависи от учителя. Големият ми син нямаше много домашни, учителят смяташе, че трябва да имаш време да помислиш, да се израдваш, като решиш, не да си претрупан.
На малкия му даваха за утре Б и В група от сборника и той не беше на себе си.

# 591
  • Мнения: 8 330
И аз мисля, че малко се преувеличава това с натоварването. Може би си зависи от детето и от учителя, но моето никога не се е чак преучвало. Задачите за домашно най-често си решаваше в клас (на края на модула им оставаше време, а и в час по английски разрешаваха на знаещите езика). И вероятно класната е давала нужните задачи, а не толкова обем. Но не е толкова страшно, не плашете новаците.
Много зависи от учителя. Големият ми син нямаше много домашни, учителят смяташе, че трябва да имаш време да помислиш, да се израдваш, като решиш, не да си претрупан.
На малкия му даваха за утре Б и В група от сборника и той не беше на себе си.
Не би трябвало да има разлика при преподаването на учителите в дадена математическа гимназия.
Така няма да има разлика при кого ще се падне едно дете.
Моето имаше учител в МГ при който решаваха по 80-100 задачи за домашно и такъв при който решаваха по 5.
Разлика от недбето до земята,  за мотивация и удоволствие при детето.

# 592
  • Мнения: 41 835
Всеки си има свой стил. Да не би в университета преподавателите да са еднакви? Или футболните треньори?

# 593
  • Мнения: 4 274
При нас бяха по 20 - 40 (с много подточки) всеки ден в 5 клас. Не са решавали в междучасието, защото това е време за социализация за тях. В общи линии зависи от учителя.

# 594
  • Мнения: 8 330
Всеки си има свой стил. Да не би в университета преподавателите да са еднакви? Или футболните треньори?
Да си призная, сравнението е доста неуместно.
Доста от учителите и днес не са наясно, че универстиет и училище са две коренно различни учебни заведения и ако в едното едни методи работят то за другото това изобщо не е релевантно. Пък с футболните треньори изобщо да не сравняваме Simple Smile там винаги има един най-добър и логично неговите методи са най-добрите.

# 595
  • Мнения: 41 835
О, а на мен пък ми харесваше, че в СМГ гледат на децата като на големи хора, имаше някаква прилика с университет, за разлика от други училища. Явно и тук има разнобой в мненията Simple Smile

# 596
  • Мнения: 8 330
О, а на мен пък ми харесваше, че в СМГ гледат на децата като на големи хора, имаше някаква прилика с университет, за разлика от други училища. Явно и тук има разнобой в мненията Simple Smile
тЦ Simple Smile няма разнобой, чистат статистика и методи на преподаване за определената възраст.
То някои учители решават, че могат лекторски да преподават и в 3 клас, но файда никаква (за децата, разбира се Simple Smile)

# 597
  • Мнения: 560
Школите са едно от най-хубавите неща в училището, според мен. Мотивирни деца продобиват специфични, по-сложни и по-интересни знания от учители, вдъхновени от това, че всички ги слушат и се интересуват. И всичко това е безплатно и в повечето случай в удобно време. Това е безценно, трявба да пробват децата. Именно на школите до голяма се дължат призовите места на семегейски деца на състезания и олимпиади, освен по математика и по химия, физика, биология, астрономия, философия лингвистика и др. И за да бъда съвсем обективна, добрите учители правят и добрите школи. Ако се паднат кофти учители на випуска, не само уроците им, но и школите не струват и се провалят. Специално посещаването на школа по математика при друг учител, освен твоя си, по принцип е разрешено, но на практика не се случва. Школата е съобразена като време с разписанието на конкретните класове, които води учителя,  с преподадения от него материал и програмата която си е направил и хич, ама хич не е удобно да се посещава от "чужди" деца.  По другите предмети се случва школата да се води от преподавател, различен от този на випуска и тогава е съобразена с разписанието на всички.
Ходенето на школа сплатява випуска, носи радост и удоволствие на децата и според мен е силно препоръчително да се пробва.

Последна редакция: ср, 15 май 2024, 12:44 от kasmet4e

# 598
  • Мнения: 41 835
О, а на мен пък ми харесваше, че в СМГ гледат на децата като на големи хора, имаше някаква прилика с университет, за разлика от други училища. Явно и тук има разнобой в мненията Simple Smile
тЦ Simple Smile няма разнобой, чистат статистика и методи на преподаване за определената възраст.
То някои учители решават, че могат лекторски да преподават и в 3 клас, но файда никаква (за децата, разбира се Simple Smile)

Спор няма, абсолютно съм съгласна. Обаче в СМГ се започва от 5 клас и не със средно статистическите деца, а с подбрани такива, с мотивация и интерес.

# 599
  • В офиса
  • Мнения: 4 034
И на мен това ми харесва. Който носи, израства много, който не носи... не знам, вероятно трябва да смени училището.
И все пак мисля че след 7-ми клас е доста по-лежерно.

Общи условия

Активация на акаунт