PANDORA - Тема 9

  • 31 881
  • 623
  •   1
Отговори
# 585
  • BG-DE
  • Мнения: 5 099
Принципно клипсовете не се откопчават сами но дефектни може да има от абсолютно всеки модел. Щом гривната към която сте се насочила няма клипс зони погледнете например някой от тези модели, те са със силикон вътре и могат да се закрепят навсякъде.

# 586
  • Мнения: 2 196
Здравейте, тези клипсове са с цел да стоят всички талисмани между тях и да не "вървят" из цялата гривна ли?

# 587
  • София
  • Мнения: 2 024
Здравейте, тези клипсове са с цел да стоят всички талисмани между тях и да не "вървят" из цялата гривна ли?

Да, това е целта им.

Аз тези дни имам проблем с поправката на едно колие,
което се къса за втори път като второто скъсване се
случи в ръцете на продавачката, докато ми го връщаше
от ремонт. Днес отидох да го взема от третата му поправка,
но не одобрих как е извършен ремонтът. Вижда се къде е
запоено, халкичките не са кръгли, а като смачкани. Цветът им
също е променен, стоят като изгорени. Съответно отказах да
го взема и сега ще чакам решението на Пандора.

# 588
  • BG-DE
  • Мнения: 5 099
Ау, много неприятно 🥴 Стискам палци всичко да се разреши по най-добрия за теб начин 🤞Кой е моделът?

# 589
  • Мнения: 48
Menerva, благодаря! Вече поръчах онези, за които ще са нужни силиконови подложки. Надявам се, че стоят стабилно. Избрах тях заради отзивите на останалите клипсове, които не бях никак добри. Дано не съм сгрешила. Щеше да е хубаво да ги взема на място от магазин, за да преценя как ще стоят и дали се затварят добре, но реших да се възползвам от 3 за 2 в немската Пандора, сърце не трае 😄. Обмислям сега и осигурителна верижка, макар че работя на компютър и не зная доколко ще ми бъде удобно, предвид, че са по 5 см. Нея също я обмислям тип клипс по отзивите тук в темата. Към клипсовете в поръчката взех и един талисман сърце, който много ми допадна, ето този -

# 590
  • BG-DE
  • Мнения: 5 099
Честито, като пристигнат да ги покажеш 😊

# 591
  • Мнения: 48
Честито, като пристигнат да ги покажеш 😊
Непременно, с голямо вълнение чакам! Гумените уплътнители дали ще мога да получа от магазин на Пандора, въпреки че клипсовете не са закупени от тях? Не съм наясно, защото ще ми бъде първа гривна.

# 592
  • Някъде там
  • Мнения: 4 859
Sophia L, много неприятно, но вярвам, че всичко ще завърши добре и ще е в твоя полза.
Рири, сърчицето е много хубаво.Голямата ми дъщеря има такъв талисман.Много красиво и нежно е на живо.
Силиконови подложки съм си поръчвала от шейн и идеално пасват, също така от там си поръчах  малки сребърни /925/ стопери за твърдата ми гривна.

Последна редакция: пн, 13 май 2024, 10:27 от Искрица

# 593
  • София
  • Мнения: 2 024


Аз тези дни имам проблем с поправката на едно колие,
което се къса за втори път като второто скъсване се
случи в ръцете на продавачката, докато ми го връщаше
от ремонт. Днес отидох да го взема от третата му поправка,
но не одобрих как е извършен ремонтът. Вижда се къде е
запоено, халкичките не са кръгли, а като смачкани. Цветът им
също е променен, стоят като изгорени. Съответно отказах да
го взема и сега ще чакам решението на Пандора.

Да ъпдейтна моята ситуация с Пандора - не съм и очаквала
адекватност от фирмата, съдейки от всичко, което съм изчела
за дългите години, в които съм им клиент.
Писах имейл до тийм Пандора, в който изложих случая.
Не получих официален отговор от тях, беше ми предадено
по продавачката в телефонен разговор, че няма как да заменят
колието и че предлагат приоритетен ремонт от техния бижутер.
За пореден път, добавям аз. Angry
Съответно аз отказах, обосновавайки се, че вече смачканите и изгорени
халкички от същия този бижутер, няма как да станат по-добре.
Казах, че ще изложа случая пред Комисията за защита на потребителя,
както и че ще използвам трибуната на социалните мрежи
и отсреща ми се каза: "Добре, госпожо, ще уведомя отдел Рекламации
и ще се свържа с Вас след малко." Това след малко беше преди два дни.
Ей това е "защита" на клиентската удовлетвореност от фирма, която
никак не се стреми да осигури такава. Така, че пристъпвам към попълване на
жалба в Комисията за защита на потребителя. Да не говорим, че продавачката
се опита да ме обвини, че лъжа, че колието е поправяно и друг път. Което
бързо доказах, че е абсолютна истина. Изобщо, неприятна ситуация. То
ми се отщя и колие и всичко, но въпросът става съвсем принципен, а и
буквално е обидно това отношение и неадекватна реакция на Пандора.

# 594
  • Мнения: 2 961
Вижте на сертификата/касовата бележка срещу коя фирма да подадете иска, защото в България "Пандора" се представлява (внася) от 2 юридидески лица, обектите им съответно също бяха различна собственост, въпреки че брандът е един. Поне така беше преди.

Последна редакция: ср, 15 май 2024, 10:38 от Melusine

# 595
  • Мнения: 2 012
Подкрепям написаното от теб, Sophia L.
Неадекватно поведение от страна на служители, обидно отношение спрямо клиента и некоректно поведение като цяло по веригата. Търси си правата и пиши да знаем какво се случва Simple Smile

# 596
  • Някъде там
  • Мнения: 4 859
Подкрепям написаното от теб, Sophia L.
Неадекватно поведение от страна на служители, обидно отношение спрямо клиента и некоректно поведение като цяло по веригата. Търси си правата и пиши да знаем какво се случва Simple Smile

Абсолютно съгласна съм с всяка дума, която сте налисали.
Хубаво е,че ще си търсите права, така трябва да постъпва всеки.Точно тази им политика на Пандора не ми допада и понякога се ядосвам на себе си, че продължавам да си взимам техни бижута.

# 597
  • Пловдив
  • Мнения: 3 291
Дано случаят се реши в твоя полза, Sophia!
Аз успях да поръчам гривна и висулка за подарък на дъщеря ми в последния ден от промото! Много се радвам, защото висулката не беше налична до днес и дори отново е изчерпана. На това се спрях:
https://silvercourt.bg/products/view/590723CZ-16347
https://pandorabulgaria.net/products/view/790667C01-29529

# 598
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 5 483
София, аз бих писала на централата на Пандора.

П.С. Получих пръстен за Коледа, но камъчето започна да пада, отидох и веднага ми го смениха. Преди две години ми падна висулката хамелионче и отидох с касовия бон и веднага го смениха. Като вторият път не беше в магазин на Пандора, а от щанда им в Галерия Каухоф.

# 599
  • Някъде там
  • Мнения: 4 859
Дано случаят се реши в твоя полза, Sophia!
Аз успях да поръчам гривна и висулка за подарък на дъщеря ми в последния ден от промото! Много се радвам, защото висулката не беше налична до днес и дори отново е изчерпана. На това се спрях:
https://silvercourt.bg/products/view/590723CZ-16347
https://pandorabulgaria.net/products/view/790667C01-29529
Честито, страхотни неща сте избрали за дъщеря ви.
Сто пъти разгледах силвъркорт и не успях да си харесам нищо.Талисмана, който много исках не е наличен, а обеците, които съм си харесала, не съм сигурна, че имам нужда от тях.

Общи условия

Активация на акаунт