На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 81 641
  • 2 069
  •   1
Отговори
# 1 965
  • Пловдив
  • Мнения: 5 034
https://www.a1.bg/prepaid-dopalnitelni-paketi

Този визирам...7.99 лв зо 500 мшнути...за 30 дни..пълен месец.
Но трабва да прочетеш като купиш картата, как да спреш офертите за да минеш на доп.пакет.
Четох, четох...и изобщо не разбрах какво да направя. Не разбирам нищо. Това не са ли допълнителни пакети, които да добавиш към друга услуга?
Уф, няма значение. Да не ви занимавам повече. Имам още месец да го измисля.

# 1 966
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 367
Къде ги складираш тези жълтури? Grinning
бурканбанк rotfImbo 

# 1 967
  • 1st floor
  • Мнения: 9 137
https://www.a1.bg/prepaid-dopalnitelni-paketi

Този визирам...7.99 лв зо 500 мшнути...за 30 дни..пълен месец.
Но трабва да прочетеш като купиш картата, как да спреш офертите за да минеш на доп.пакет.
Четох, четох...и изобщо не разбрах какво да направя. Не разбирам нищо. Това не са ли допълнителни пакети, които да добавиш към друга услуга?
Уф, няма значение. Да не ви занимавам повече. Имам още месец да го измисля.
И аз се зачудих, защото пише, че важи за план ултима. Обаче, като разглеждам предплатените пакети и си избера някой, например
https://www.a1.bg/a1-prepaid-comfort-giga
После ме препраща към линка на Тета за допълнителните пакети
https://www.a1.bg/prepaid-dopalnitelni-paketi

# 1 968
  • София
  • Мнения: 16 168
Много е лесно с предплатените на А1. Не разбирам какво не разбирате. В петък купих такава карта на мое име за дете.
Купувате напр. Комфорт Гига, регистрират ви с ЛК.
В къщи го мушкате в телефон и изпращате СМС с текст F на № 789.
Така картата става на тарифен план Универсал плюс. След това зареждате 10 - 15 лв и си избирате допълнителен пакет. Изпращате СМС с неговото /напр. Е117/ пак на № 789 и след няколко минути идва подтвърждение за какво сте абонирани.
Ако сте регистрирани в сайта след около 24 ч. картата се вижда там, при вашите услуги и може да се управлява през Моят А1.
Първоначално в картата е зареден 1 лв. С него може да се обадите за помощ на оператор, любезни са и съдействат на момента, обясняват бавно и подробно. Плаща се 0.10 лв на обаждане.

# 1 969
  • Мнения: 69 211
Изобщо не е лесно...ама карай...
Лесно става чак като го направиш два три пъти...в началото е отврат.

Аз купих Ultra предплатен пакет... в края на месеца пратих смс с текст стоп и името на офертата, забравих коя точно - тази която си беше изначялно активирана. Спрях я офертата.

После заредих 10 лв през терминала в офис.

После пратих смс за да активирам допълнителният пакет.

На мен определено не ми беше лесно!!

Аз план на картата не съм сменяла обаче. Изначално си беше на универсал плюс.
Въпреки че оператор ме обърка...не беше наясно. Четох 10 пъти преди да схвана...

# 1 970
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 367
за да имаш успех предложи ни по-ниски мес.такси.  народа недоволства от високите.

от А1
"Потребителите ще могат да се откажат от своя договор без неустойки при индексация от 2025 г. нататък."
https://www.a1.bg/indexation2024

Последна редакция: чт, 22 фев 2024, 10:13 от ]|I{•------» ❼0ʘ❷_𝐎𝓖Ⓝ𝔬в «------•}I|[

# 1 971
  • FMSTEREO
  • Мнения: 82
Добре си бях като клиент на Боб.бг ,но като ги купиха А ( фганистан )1,си прекратих ползването на номера,все искаха да ме метнат на договор !

# 1 972
  • Пловдив
  • Мнения: 5 034
Ей такъв номер на боб най - ми върши работа, ама няма. Търся, да купя, ако някой не му е нужен...

# 1 973
  • FMSTEREO
  • Мнения: 82
Пусни обява в олкс базар ,ще се намери някой.лично аз повече не им искам боб номер.

# 1 974
  • Мнения: 118
Трябва ми само за номер - за входящи обаждания. Няма да се ползва за изходящи.
А предплатените?

Все още има планове, които изискват само презареждане веднъж годишно без да изгаря зареденият баланс. Там минусът е, че нямат включени минути и МБ, но на Вас ще си свърши работа в този случай.

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslu … ab-harakteristiki

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslu … -standarten-paket

# 1 975
  • Мнения: 5 313
Трябва ми само за номер - за входящи обаждания. Няма да се ползва за изходящи.
А предплатените?

Все още има планове, които изискват само презареждане веднъж годишно без да изгаря зареденият баланс. Там минусът е, че нямат включени минути и МБ, но на Вас ще си свърши работа в този случай.

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslu … ab-harakteristiki

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslu … -standarten-paket
На хартия(интернет) ги има, но на практика има ли ги?

# 1 976
  • Мнения: 69 211
Това, което Чревоугодник предложи преди наколко дена още, е идеално за питащата.
Не се бях сетила за този вариант, въпреки че го прилагах и аз...предплатена карта бях взела на детето, на йетел беше тогава, не съм зареждала освен първия месец, но тя си остана активна 1 година и я ползвах аз да му звъня, когато беше онлайн на даскало...тоест само входящи имаше, но пък 1г ги имаше....та това е и най-евтиният вариант, който отговаря на нуждите на дамата Simple Smile

# 1 977
  • Мнения: 118
Трябва ми само за номер - за входящи обаждания. Няма да се ползва за изходящи.
А предплатените?

Все още има планове, които изискват само презареждане веднъж годишно без да изгаря зареденият баланс. Там минусът е, че нямат включени минути и МБ, но на Вас ще си свърши работа в този случай.

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslu … ab-harakteristiki

https://www.vivacom.bg/bg/residential/ceni-i-uslugi/mobilni-uslu … -standarten-paket
На хартия(интернет) ги има, но на практика има ли ги?

На практика до последно отказват да предлагат каквито и да било предплатени планове, защото нямат бонуси за тях, дори може да ги глобяват. Затова искат да пробутат абонаменти.

Та ако някъде ви се откаже, казвате на служителя, че преди да влезете в магазин сте разговаряли с Центъра за обслужване на клиенти и са ви казали, че е възможно. Ако и това не се случи, още в магазина звъните на 123 и обяснявате каква е ситуацията.

# 1 978
  • София
  • Мнения: 16 168
Какво значи, че отказват да продават предплатени карти?
Точно преди 1 седмица гордо влязох в офис на А 1 и поисках да купя предплатена карта Комфорт Гига. Трябваше  ми за внука - 5 г. и стария тел. на майка му. Служителя без да пуфти, върти очи и се пазари, поиска ЛК, въведе данните  и веднага ми продаде исканото. После в къщи си нагласих нещата както ги искам за да мога за 10 лв да имам минути и МБ за месец.
Никой не ме е агитирал да взема план на абонамент, да преподпиша на по-висока сума или да купя нещо, което не искам. Дори не се поинтересуваха към кой оператор имам № и дом. интернет.

# 1 979
  • Мнения: 69 211
Продадоха ми я с видимо отвращение, пуфтене, свиване на джучки. На въпроса ми за активирането последва същата сценка - отвращение, пуфтене, свиване на джучки. Joy
Зироу съдействие...
За това когато след месец влязох да заредя на машината, и усмихнат младеж ме накаца с надежда в очите че влЯзам за договор.....ми казах му конкретно и ясно какво мисля за него Joy....когато не ме разбра и продължи да перпели около мен, му казах благодаря, можеш да си седнеш на мястото Grinning

Общи условия

Активация на акаунт