работа в Тмаркет

  • 9 282
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 40
Здравейте! Надявам се че има осъзнати люде тук, които са кадри на максима. Та, назначиха ме за зам. управител в един огромен техен магазин. Зам. зам. , ама не си зам. Не се оплаквам от работата. Пари колкото-толкова, поне попаднах на управител, който е много готин. Бачкаме си заедно, майтапи, имаш спешна нужда от почивен ден за лични неща, веднага те покрива. Обаче да питам,имам ли смисъл човек да работа в такава фирма, касиерките са уникално намусени, като има регионален мениджър големи фасони, циркове, панаир. Сиреч поста ми е на тема, защо има толкова много текучество на персонал?

# 1
  • Мнения: 7 006
. Сиреч поста ми е на тема, защо има толкова много текучество на персонал?
Предполaгaм..3aрaди много добрите трудови условия и прекaлено доброто зaплaщaне..

# 2
  • Мнения: X
Защото веригата не струва. Продава се развалена храна, за икономия се изключват фризерите, включително този със сладолед и то посред лято. Говоря от гледна точка на клиент. Не знам какво е да си служител в тази верига. Въпреки, че правят в момента масивна и телевизионна, и интернет реклама, просто не струват. И тъй като са рекламодатели и в бг мама, постът ми най-вероятно ще изчезне след малко в небитието.

# 3
  • Мнения: 25 695
Сериозно ли един зам.-управител пита във форума защо има текучество сред собствения му персонал?
Явно от майтапи по време на работа не ви остава време да се огледате около себе си...

# 4
  • Мнения: X
Сериозно ли един зам.-управител пита във форума защо има текучество сред собствения му персонал?
Явно от майтапи по време на работа не ви остава време да се огледате около себе си...
и аз си помислих това.... Simple Smile

# 5
  • Мнения: 9 140
Аз редовно пазарувам от този магазин, просто защото ми е най-близък и удобен.
Но наистина касиерките, че и целият персонал е много намусен. Рядко да срещнеш някой по-ведро настроен. Не знам да са им некачествени толкова продуктите, но и аз не съм фактор. Наистина текучеството им е огрооомно. Доколкото знам имат безплатен обяд от топлата витрина, за заплата не знам каква им е. Като цяло трябва да си подбират персонала. Виждала съм и ентусиазирани млади хора, но после изчезват и все едни и същи са там на работа. Просто новите не издържат, което ме навежда на мисълта, че управлението куца. Редовно има големи опашки на касите и се чака много. Не са ясни намаленията и промоциите. Взимаш едно на касата друго изписва. Мен често са ме лъгали и със сметките , та вече старателно гледам и си искам парите от тяхната неволна грешка.

# 6
  • Мнения: X
Като клиент в пловдивският и софиятския Т- маркет констатирам, че има голяма разлика. В софийският магазин е ужасно обслужването. Веднъж съм влизала и повече не съм повторила. Съответно нямам други впечатления.
В пловдивският влизам по-често, макар и все пак рядко. Причината - изключително далеч ми е от адреса Simple Smile  Има интересни попадения в асортимента сред пакетираните стоки. Досега не се е случило да купувам развалени продукти. От топлата витрина и витрината на обслужване нищо не взимам, защото месото у дома се купува от специализиран магазин и принципно не купуваме готова храна от топлата витрина.
Обслужването в Пловдив си е на ниво.
Темата е чудесна, ако зам.управителя си вземе поука от нашите мнения. Добър съвет мисля че ще дам, ако авторката се разходи из Кауфанд, Метро и Триумфа и види отношението на персонала. Но да не се забравя, че най-добрата мотивация е заплатата  и вътрешното отношение между членовете на колектива. Защото е трудно да си усмихнат, ако всички от екипа те ядат.  Освен това и най-обикновената касиерка ще грейне ако ѝ се каже всеки ден по добра дума.
( казвам го като бивша касиерка, макар и не в този магазин)

# 7
  • Мнения: 25 695
Просто новите не издържат, което ме навежда на мисълта, че управлението куца.

Ами, явно е, че куца. Управителите са на вълна хахо-хихи, докато се прикриват, когато си вършат личната работа в работно време. После питат в BG-Mamma какво не е наред във фирмата.
Искрено се надявам темата да е фейк и да е пусната от конкуренти на ТМаркет.

# 8
  • Мнения: 40
Просто новите не издържат, което ме навежда на мисълта, че управлението куца.

Ами, явно е, че куца. Управителите са на вълна хахо-хихи, докато се прикриват, когато си вършат личната работа в работно време. После питат в BG-Mamma какво не е наред във фирмата.
Искрено се надявам темата да е фейк и да е пусната от конкуренти на ТМаркет.

Интересно ми беше да питам...
Но всичко си е от управителите и по високите етажи. Ще кажа само, че не е нормално касиерките да се гърбят цял месец за 480 лв нетна заплата

# 9
  • Мнения: 19 024
а зам. управител в един огромен техен магазин колко взима?

Общи условия

Активация на акаунт