Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да направя, ако поръчката ми не е пристигнала и доставната дата се променя с по-дълъг срок?
Отварям диспут за връщане на пари за продукт, който не беше наличен и не ми го изпратиха, но никоя опция от падащото меню не отговаря на този случай. Може ли помощ?
Как да се свържа с консултант в самия сайт на AliExpress?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да направя, ако поръчката ми не е пристигнала и доставната дата се променя с по-дълъг срок?
В случай на забавяне на поръчката, може да откриете диспут и да изчакате намесата на Али. Ако доставката се забави, може да използвате текста "10 days later parcel still not delivered" за да разгледат отново диспута. В случай на продължаващи забавяния, може да се консултирате с превозвача или китайската поща за повече информация.
-
Отварям диспут за връщане на пари за продукт, който не беше наличен и не ми го изпратиха, но никоя опция от падащото меню не отговаря на този случай. Може ли помощ?
-
Как да се свържа с консултант в самия сайт на AliExpress?
-
Как да се върнат парите от поръчка, която не е пристигнала?
-
Как да се справя с грешно написан имейл при регистрация в Али Експрес?