eBay – 99

  • 39 060
  • 676
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 11 017
Ако отправяте оферта към продавач, eBay ви кара да изберете настройка, с която плащането с PayPal става автоматично от този момент нататък и ми се струва, че ако прехвърлите средства, може да ги дръпнат. Тази седмица исках да направя оферта по обява, но когато видях какво ще се промени, се отказах и помолих продавача да ми оферира, а аз да приема.
Никой не шипва, преди да си получи парите. Възможно е да получите отрицателна оценка.

# 646
  • Мнения: 3 743
Не можеш ли да повдигнеш диспут за стока-менте? Мисля, че на платформата не се допускаха фалшификати.

# 647
  • sofia
  • Мнения: 2 261
Благодаря ви! Диспут е следващата стъпка, да. Тъкмо си писах с продавача. В крайна сметка се съгласи да канселира, но аз трябва да resubmit-на cancellation-а, а не намирам бутон за това. Сигурно трябва да пиша на съпорта.

# 648
  • Мнения: 7
Здравейте, имам едно питане. При последната ми поръчка от Ebay търговецът е изпратил грешен един от артикулите. Получих поръчката, като артикула който е изпратен по грешка ме устройва и не искам да го връщам. Разликата в цената е минимална. Това което съм поръчала е на стойност 10.5 евро. Полученият е 12 евро. Проблемът е че търговецът иска да му го върна, но първо да го изпратя за моя сметка и после евентуално да ми върне сумата за доставка, която хич не е малко - около 58 лв. с български пощи до Германия. В последните няколко дни постоянно ми пише с искане да му го връщам, като последно ми писа и че ще ме докладвал към Ebay, като некоректен клиент. Та питането ми е има ли въобще той някакво правно основание да ми иска връщане, при положение че ме кара и аз първо да си платя доставката към него и евентуално да чакам той да ми възстанови сумата и да изпрати коректния артикул.
Какво бихте ме посъветвали.
Благодаря предварително!

# 649
  • Мнения: 6 918
Ти като си направила поръчката си платила предварително цената на артикула и цената на доставка. Поискай му да ти плати предварително цената на артикула и цената за доставка до Германия и ако ти ги плати му го върни. Ако откаже нека да се оплаква на когото иска.

# 650
  • Бургас / UK
  • Мнения: 1 607
Грешката си е негова и той трябва да си поеме разходите. И за какво ще те докладва , като ти си платила всичко, той греши и накрая да му плащаш и за грешките.

# 651
  • София
  • Мнения: 1 018
Аз бих му предложила да доплатя разликата между двата артикула, която е 1-2 евро доколкото виждам

# 652
  • Мнения: 7
Аз бих му предложила да доплатя разликата между двата артикула, която е 1-2 евро доколкото виждам

Предложих му го, не ще... Заинатил се е че иска да му ги върна, ама зад това прозира идеята му да ме прецака още... Като му платя и връщането и остана с едно нищо...
По скоро въпросът ми беше дали въобще може да претендира нещо към ибей спрямо мен?

# 653
  • София
  • Мнения: 1 018
Ами ако повдигне кейс препратете на Амазон всичките си предложения и че той всичко е отхвърлил и няма да накажат Вас. В края на краищата той е направил грешката, а Вие всичко сте си платили както е била сделката и никой не може да Ви принуждава да го върнете. Може би той е продал другото на някой друг и сега не може да му го изпрати и затова го иска.

# 654
  • Мнения: 7
Ами ако повдигне кейс препратете на Амазон всичките си предложения и че той всичко е отхвърлил и няма да накажат Вас. В края на краищата той е направил грешката, а Вие всичко сте си платили както е била сделката и никой не може да Ви принуждава да го върнете. Може би той е продал другото на някой друг и сега не може да му го изпрати и затова го иска.

Тоя продължава да беснее... Вече съобщенията му започват да прерастват в тормоз. Погледнете какво ми е написал. Че и го е пратил написано на български:

"Ebay ще прегледа изключването ви Вие сте нарушили правилата на eBay, като сте се съгласили да върнете елемента в писмен вид и след това сте отказали да го направите.
Върни го веднага! Докладваме го на българските власти. България е член на ЕС!"

Първоначално наистина му бях писала че ще го върна, но това беше още преди да пристигне пратката и то при условие че той ще ми изпрати return shipping label и ми върне коректния артикул.
След като започна с този тормоз категорично му заявих че повече няма да се занимавам с глупостите му и явно вече е бесен че не става на неговата...

# 655
  • Мнения: 1 465
Да докладва. Те "българските власти" така ще се трогнат от подобен казус.. Simple Smile

# 656
  • Мнения: 6 918
Кажи му да пусне жалба до www.armenski.pop

# 657
  • Мнения: 7
Да докладва. Те "българските власти" така ще се трогнат от подобен казус.. Simple Smile

Абе аз го коментирах и с адвокат, който ми каза че ако искал може да заведе дело в Германия, ама не знам кой ще е тоя съд дето ще се занимава с 12 евро претенция...

# 658
  • София
  • Мнения: 1 018
И то не е 12 евро, защото сте платили 10 доколкото разбрах и става въпрос за 2 евро. Освен това грешката е негова. Аз бих повдигнала кейс в Ибей за цялата ситуация и бих казала, че му нямам доверие след всичко и че ще го върна само ако ми плати пощенските и сумата предварително

# 659
  • Мнения: 7
И то не е 12 евро, защото сте платили 10 доколкото разбрах и става въпрос за 2 евро. Освен това грешката е негова. Аз бих повдигнала кейс в Ибей за цялата ситуация и бих казала, че му нямам доверие след всичко и че ще го върна само ако ми плати пощенските и сумата предварително
Ами то има кейс към тях. След няколко чата с поне 5-има индийци от съпорта, ме посъветваха и да докладвам профила му като некоректен заради заплахите, да спра да му отговарям и да не му връщам нищо. И това е направено.
То и не е само това проблема. Тя е 2 евро раликата но, освен това ме е прецакал и с доставката щото ми е взел 25 евро за DHL, а като получих пратката стана ясно че тя е 4.8 кг. и цената за това тегло на DHL е 18 евро. Така че и тук ме цака с още 7 евро. И с цялото си нахалство продължава да заплашва. Не съм вярвала че има толкова нагли индивиди...

Последна редакция: пн, 20 ное 2023, 18:51 от ka_as

Общи условия

Активация на акаунт