Мога ли да върна нещо в Technopolis?

  • 16 587
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Днес си купих мишка от технополис от която не съм доволен, мога ли да я върна и да си получа парите обратно?

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 578
Ако е закупена от физически (реален) магазин, търговецът не е задължен от закона да ти върне парите. Но е възможно мениджърът да прояви човещина и да ти влезе в положение, така че нищо не пречи да пробваш, пък ако стане – стане. Simple Smile

# 2
  • Мнения: 4 808
Два пъти сме връщали там продукти, първия път телевизор, втория път – аспиратор, като втория път даже беше месец и половина след закупуването. Но без да са ползвани продуктите, във фабричната опаковка и с всички документи. Не ни върнаха парите, но разрешиха смяна със стоки на същата стойност или по–висока. Винаги са проявявали разбиране, но може би си зависи и от продавачите в съответния магазин.

# 3
  • Мнения: 10 689
Би трябвало да ти я сменят, щом не си доволен. Пробвал ли си я в магазина?

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 15 578
Е, момичета, авторът пита за връщане на парите, не за смяна с друг артикул.

# 5
  • Мнения: 4 808
Е, момичета, авторът пита за връщане на парите, не за смяна с друг артикул.
Ами на нас това ни казаха, че не могат да ни върнат парите, но могат да сменят продукта.

# 6
  • Мнения: 8 974
В чужбина стоки се връщат до няколко дена без изобщо да даваш обяснения защо я връщаш. Само с касовата бележка. И в Технопол трябва да може, стига да си поискаш. Ясно заяви, че връщаш стоката, а не правиш рекламация. Може да я връщаш, защото просто не ти харесва, или са  ти я подарили и ти е ненужна, хилади причини, или не ти харесва как стои мишката до лаптопа ти, ...

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 15 578
Не подвеждайте автора. Според българското законодателство, в 14-дневен срок имаш право да върнеш само стока, закупена онлайн.
Няма значение как стоят нещата в чужбина – авторът е българин и пита за практиката в България.

# 8
  • Мнения: 11 163
Не просто по българското, а по европейското законодателство е така - другото са client-friendly политики на отделни магазини (например Лидл, Х и М), а не законово регламентирано правило.
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarant … urns/index_bg.htm

# 9
  • Мнения: 11 421
В чужбина стоки се връщат до няколко дена без изобщо да даваш обяснения защо я връщаш. Само с касовата бележка. И в Технопол трябва да може, стига да си поискаш. Ясно заяви, че връщаш стоката, а не правиш рекламация. Може да я връщаш, защото просто не ти харесва, или са  ти я подарили и ти е ненужна, хилади причини, или не ти харесва как стои мишката до лаптопа ти, ...

Не, не можеш да си връщаш стоката защото ти е скимнало.
Чак се чудя по чужбините кой им поема негатовите на това безобразие.

# 10
  • Мнения: 8 974
В чужбина стоки се връщат до няколко дена без изобщо да даваш обяснения защо я връщаш. Само с касовата бележка. И в Технопол трябва да може, стига да си поискаш. Ясно заяви, че връщаш стоката, а не правиш рекламация. Може да я връщаш, защото просто не ти харесва, или са  ти я подарили и ти е ненужна, хилади причини, или не ти харесва как стои мишката до лаптопа ти, ...

Не, не можеш да си връщаш стоката защото ти е скимнало.
Чак се чудя по чужбините кой им поема негатовите на това безобразие.
аз като купувам нещо винаги питам по този въпрос.
Веднъж купих панталони на съпруга ми  и не бях сигурна ще му станат ли.
Никакъв проблем,  върнех ги. 
Няма негативи, върнатата стока се намалява автоматично и  някой ще я купи веднага с радост. Няма безобразия. Понеже, хората са спокойни, че могат да връщат стоките, не си правят труда понякога да връщат, ами го подаряват на някой...
Има и друга практика - да си запазиш стоката за няколко дни, слагат и едно надписче с името ти, ако не дойдеш, веднага я излагат за продан.

# 11
  • Мнения: 11 421
Е да де, не си ли давате сметка, че това "автоматично намаляване" е за нечия сметка!
Като знам в какво състояние са ми връщали "само я отворих" пратка хич не бих работила така.

# 12
  • Sofia
  • Мнения: 15 578
По принцип е абсурдно да можеш да върнеш стока, закупена онлайн, но това да не важи за артикулите, взети от магазин. Поредната българска безсмислица.
В Щатите всичко може да се връща в определен срок, независимо колко е амортизирано. Може да предявиш рекламация дори за храна или ползвана козметика. Работила съм в американски магазин за дрехи (доста луксозен) – каквото връщаха (дрехи, обувки, аксесоари), заминаваше обратно на рафтовете за продажба, като ново. Не съм чула някой да намалява цени – може би, ако артикулът е видимо ползван, тогава – да.

# 13
  • София
  • Мнения: 5 547
В Технополис ,трудна работа. Точно преди година си купих нов телефон, нямали право да ми го пускат в магазина, прибирам се вкъщи и той не зацепва сим картата. Връщам се обратно в магазина, бил последна бройка,не може да го сменят ще си чакаш рекламацията. 1 месец е срока, точно на месеца ми написаха съобщение, уважена елате да ви дадем парите. Е да ама аз не бях в къщи, чак след още месец отидох и ми ги върнаха. От тогава имам 1 наум. Предпочитам онлайн,там връщам и не се разправям с никого.
Иначе Лидл и Кауфланд имат политика 3 месеца може да върнеш нехранителни. Има и др. магазини в моловете за дрехи повечето я имат политиката. Но Технополис - освен замяна друго май не става и то ако е неползвана стока.

Общи условия

Активация на акаунт