Сигурно ще си помислите, че негативното ми мнение е заради счупеното ми легло на третият ден от доставка? Да, ама не е заради това. Леглото имаше гаранция 2 години, съответно веднага се обадих във фирмата. Девойките се мотаха два - три дена докато се свържели със шефа, ама той не бил в София и т.н, а ние през това време, нали къде ще спим, не е ясно. Изпращам снимки от всички ъгли, реално крака е паднал и се е отлепило парче от самото легло, край болтовете.
Каква беше изненадата ми, когато пристигна писмо от г-н Mejdin Kyazim , генерален мениджър на Ралица, който ми съобщава, че рекламацията не се приема, защото цитирам: "Не приемаме случая за рекламация. Проблема за нас е настъпил от външна намеса . Не може крака да се е отчупил без причина. Има няколко варианта да се счупи, но не искаме да правим хипотези." Въпреки това щели да изпратят хора до 35 дни.
Т.е вие си купувате легло, което се чупи докато малкото ви дете е върху леглото, имате гаранция, но тя не се приема от мебелна къща Ралица, защото явно вие сте правили секс върху леглото, с други думи това се намекваше в неговият отговор.
Изключително съм шокирана от елементарното и честно да кажа глуповато поведение на този господин, който така или иначе беше решил да изпрати хора да поправят леглото, но го направи по един особено обиден начин, който освен да разгневи клиента и да го накара да даде негативен отзив както в случая правя, друго не успя да постигне и ако му бях работодател, направо щях да го уволня. Защото, ако имаше нормално отношение, беше се извинил и приел рекламацията, сега нямаше да пиша този отзив.
В крайна сметка изпратиха човек, който просто закрепи крака, отдолу леглото продължава да е отчупено.
Самият майстор признал, че краката не са захванати добре. Леглото е леко лефтерно, доста скърца, да не говоря за подматрачната рамка, която е просто от две дъски, нестигащи до края и сложени отдолу.
Като цяло, внимавайте с тази мебелна къща и си знайте, че гаранцията при тях очевидно не важи.