Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне?
Защо при поръчка от AliExpress за повече бройки от един и същи артикул се начислява доставка за всяка бройка?
Какви са възможностите за доказване на цената на поръчаната стока на митницата, ако не получа имейл известие за поръчката и акаунтът ми е закрит?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако поръчката ми не пристигне?
-
Защо при поръчка от AliExpress за повече бройки от един и същи артикул се начислява доставка за всяка бройка?
При поръчка от AliExpress за повече бройки на един и същи артикул се начислява доставка за всяка бройка, тъй като това е политика на много продавачи. Те увеличават цената на доставката с увеличаване броя поръчани артикули, защото по този начин могат да покрият по-голямата стойност на поръчката и да осигурят проследяемост и обезщетение в случай на загуба на пратката.
-
Какви са възможностите за доказване на цената на поръчаната стока на митницата, ако не получа имейл известие за поръчката и акаунтът ми е закрит?
В случай че трябва да докажете цената на поръчаната стока на митницата, когато не получите имейл известие за поръчката и акаунтът ви е закрит, можете да използвате банково извлечение като доказателство за плащането. Ако акаунтът ви е закрит, може да се наложи да се свържете с вашата банка за необходимата информация.
-
Как мога да премахна информацията за картата си от сайта на Aliexpress?
-
Как мога да разреша проблем с доставка със закъснение от AliExpress?