Ако имаш ОСМОКЛАСНИК, добре дошъл си на форумски празник

  • 28 133
  • 742
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 189
Сънчо, прекрасно те разбирам. И ние със сина ми сме в абсолютно същото положение. Не е плакал,но всеки ден ми повтаря,как не му е добре в класа и училището и не иска там. И аз много мисля и се притеснявам и се чудя какво и как?!? С вързани ръце сме, само дебна за някакво освободено място някъде. Много е тежко за един родител да гледа как детето му не се чувства добре в училище:disappointed_relieved:Sob

# 91
  • Мнения: 4 073
Сънче, няма да се вайкам как и защо. Ами случва се дете да не е на мястото си. Наша грижа е да възвърнем комфорта му. Та, какво стана с познато семейство. Девойката влезе в криза на растежа с физически смущения. Хукнаха по лекари, изследвания, сълзи /детето от активна спортистка стана полуинвалид - не можеше да изкачва стъпала/. Преместиха я насред годината в ЧУ. Довърши си детето учебната година, поуспокои се и после продължиха в друго държавно - дебнеха за освободени места. Сега детето е добре и родителите се успокоиха.

Това го пиша за  спокойствие, като краен вариант. Сега действайте на ниво дипломация - срещи и разговори с когото е нужно. Дай Боже да устроите детето.

Пералните не са ли вариант? Предполагам, че е учила англлийски в училище и смяната на езика няма да е фатална. Дръж ни в течение. Форумско детенце трябва да се устрои!

# 92
  • София
  • Мнения: 2 768
Сънчо, като те чета и на мен ми е много мъчно за девойката. Тя само испански в испанската ли иска? Ако е така, най-добре да се говори първо с директора, дори той/тя може да даде съвет, и ако няма вариант тяка, тогава с молба в мон и връзки. И третия вариант , който спомена Шарлот, да я преместите в частно с испански и после да дебнете свободно място, но това е малко рисково защото не се знае дали и кога, но може после пак с мон да пробвате. Изобщо , колкото и да не ни се иска, пак до мон опираме.
Дископатията ме, поотпусна за щастие🤗

Benast, a младежа къде иска или просто не е неговото място сегашното?

# 93
  • Мнения: 189


Benast, a младежа къде иска или просто не е неговото място сегашното?
изобщо не е неговото място, непрекъснато сравнява със старото училище, към което е много привързан и като деца най-вече и като база и атмосфера. Сегашното е старо  ( СГСАГ ), не уютно ( в сравнение със старото му, където базата беше отлична ) и го депресира. Той по-скоро би се чувствал добре от децата около него, не толкова от самото училище.

# 94
  • Мнения: 4 073
Бенаст, а връщане към старото възможно ли е? Има ли гимназия? Средата възможна ли е?

Винаги съм мислела, че над нивото, което определено училище може да даде, стои доброто себеусещане на детето. В този смисъл не бих се колебала да правя промени докато не видя детето щастливо.

# 95
  • София
  • Мнения: 12 240
Сънчо, чета ти всичките постове по тази тема вече месец и половина и изпитвам все по-силно чувство за вина. Pensive Чувствам се персонално виновна, че навремето не ти казах твърдо и категорично да се мятате на трето класиране за Испанската без колебания. Ако имаше поне 2-3 места във ФЕГ за същото класиране, щях да го направя с ясно съзнание за отговорността. Но при наличното само едно, признавам си, че не посмях. И сега съжалявам, но като се обърне каруцата - пътища много...
Испанският ли е голямата мечта, или просто иска да смени училището, или класа? Ако е в класа проблемът - говори с директора; ако твърдо се е настроила против училището, провери в 1АЕГ /нали там се освободи място?/, провери и 22-ро. Единственото ЧУ с испански, за което съм чувала, е "Кралица София Испанска", но то е силно свързано с Опус Деи, което за мен го вкарва в категория "категорично не", а и май изобщо не е успяло да сформира каквито и да е класове все още.

# 96
  • Мнения: 189
Има гимназия, но места няма и специалностите са доста различни от тези, които искаше сина. Не знам, обмислям и разговор и молби с директора на старото училище.Много сме хаотични и объркани, но в най-скоро време ще трябва да реша нещо конкретно и да действам.

# 97
  • Мнения: 815
Бенаст, а връщане към старото възможно ли е? Има ли гимназия? Средата възможна ли е?

Винаги съм мислела, че над нивото, което определено училище може да даде, стои доброто себеусещане на детето. В този смисъл не бих се колебала да правя промени докато не видя детето щастливо.
Точно заради това себеусещане оставих изборът да е на детето, различен от моя. За щастие тя можеше да си позволи да избира.

# 98
  • София
  • Мнения: 6 215
Сънчо, съвет различен, от това което са ти написали не мога да дам, но искрено ви съчувствам и ви пожелавам бързо да намерите решение и детето да се успокои.

# 99
  • София
  • Мнения: 2 768
Benast, първата стъпка е да дефинирате желания и след това приоритети и пропорции. Няма смисъл (по мое мнение) от сантимент да се връщате назад ако профилите не са желани. Още повече при нашия набор след 10 клас предметите ще са предимно профилиращи. Успех, не е лесно и да се дефинира и приоритизира.
Шарлотче , харесва ми как разсъждаваш, много близо до моя мироглед . Аз също не бих се поколебала да сменя училище, ако не е нашето🤗

# 100
  • София
  • Мнения: 7 077
Много сериозна тема се подхвана.
Много тънка и неразличима е границата между това, детето да не се чувства добре сред другите деца, да не е на мястото си, и това, да не издържа на темпо, на натоварване и изобщо да излезе от зоната си на комфорт по отношение на "трудовите" си навици.
И трето, съвсем различно, е когато няма интерес към това, с което го занимават в училище.
Съгласна съм със Спунк,  че преди да се предприемат действия, трябва да се изясни причината, истинската причина.
Допускам, че при момичето на Сънчо, не става дума за несправяне с новите задължения, но все пак трябва да са наясно, от къде идва проблемът. Ако е от средата, ако детето не може да се впише в класа, ако се самоизолира или е изолирана, ако не се чувства на място, бих я преместила.
От друга страна, децата бързо се адаптират, повечето, и то в случай, че са сред себеподобни. Явно има нещо, което я притеснява.
Ако проблемът е в това, че все още гледа назад и тъгува за испанската, не съм сигурна, че преместването ще реши проблема. Те са деца, трябва да правят нещата с удоволствие, трябва да се чувстват добре, трябва да са щастливи, но в живота на възрастните, не винаги се случва това. И това е един от уроците на порастването. Просто приемаш неуспеха и продължаваш напред!
Сънчо, надявам се бързо да изясните ситуацията, ако не сте, и да приключите историята, с най-добрият за детето край!

# 101
  • София
  • Мнения: 3 094
Да дам и аз едно предложение.
Тук майките от Френската са много активни, а според мен и децата им са доста контактни.
Дали не е възможно да си направят някаква среща част от тези деца с детето на Сънчо?
Идват почивни дни и може да се срещнат някъде в неформална обстановка, да си поговорят, да се опитат да споделят нещо от училищния живот.
Нямам представа дали ще помогне това, но може радостта на другите момичета да бъде забелязана от детето на Сънчо или поне да стане ясна причината за това подтиснато настроение и нежелание на детето да бъде там, където се намира сега.

Сънчо, стискам палци да намерите най-добрият вариант.
Лично аз не бих се колебала да си преместя детето, ако това не е неговото място и буквално се уврежда психиката му.

# 102
  • Sofia
  • Мнения: 4 469
Аз си мисля, че Сънчо вече опитаха повечето предложени неща - децата се познават, но май няма форумско дете в класа на дъщеря ѝ Thinking Не ѝ харесва и едва ли нещо ще обърне нагласата ѝ - човек като е насторен по този начин, всеки детайл му бърка в сърцето. Тази мъка е от самото начало на учебната година, а факторите са комплексни.
Въпросът е дали е склонна на някое друго училище и на кое (то и избор няма де, но ако се предприемат някакви сериозни действия на министерско ниво)? Не може да се разчита на испанската, там може нищо да не стане. Разбрахме, че немски не иска, та и аз като Шарлот се замислих за АЕГ. Нали Adora спомена за освободени места (потвърди ли се? Ако е само бройката в Школо, там стават грешки).
От форумските НЕГ-ърчета май само момчето на Jiema е в един клас с новоприетото момиче - ако може, да се пречупи младежът и да я заговори, да разбере откъде идва. Или пък някое форумско момиче от съседен клас да поразучи, да видим къде се е освободило място и дали не се е заело вече Confounded

Рисково си беше трето класиране, но за следващите деца ще знаем да ги помислим повече нещата. Като знам аз какво лято преживях - ходех посърнала и умът ми само в училището беше. Представям си на детето какво му е Revolving Hearts Абсолютно подкрепям да се търси промяна, след като не е щастлива там!!! Подкрепям и всякакви действия в името на детето!

# 103
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 470
Идеята на Eiger много ми хареса.

benast, за твоето момче езиковите вариант ли са? Какво му е на сърце на него?

Ани, нищо официално няма обявено, имам предвид относно свободни места в Първа. Инфото беше от сина ми и от Школо-то. Довечера ще го помоля да попита отново децата от паралелката с руски, дали са дошли нови попълнения междувременно.

Последна редакция: чт, 31 окт 2019, 08:09 от Adora Belle Dearheart

# 104
  • Sofia
  • Мнения: 4 469
Чета сега на Benast публикациите, да си припомня историята. Доколкото разбирам там са били всичките желания, но не се е класирал за най-желаното. Уф, направо не знам какво да кажа Sad Ако мечтата му е аритектура, вижте къде другаде може да натрупа необходимите знания (математика и рисуване, нали?). Не е задължително да учиш в СГСАГ, за да продължиш след това във УАСГ. Какво ще завари в старото училище, освен по-приветливата сграда, кои деца са останали там?

Adora, Школо до скоро даваше брой деца в паралелката на сина ми 27, а те са 26. Веднага заподозрях някаква конспирация, а те моля ти се синът на saffron го бяха въвели два пъти Laughing Обаче сега се чудя защо дава випускът от 104 деца, а в Г клас има близнаци и са 27 Thinking

Общи условия

Активация на акаунт