Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с неначислените точки от поръчките ми?
Как мога да се свържа с централата на магазина в Швеция, за да рекламирам проблема с начислените точки?
Как да се справя с нередовното обслужване и отговорите на клиентите от IKEA?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с неначислените точки от поръчките ми?
Ако имате проблем с неначислените IKEA Family точки, можете да се свържете с обслужващия персонал на IKEA и да им предоставите номера на картата и номерата на поръчките. Някои потребители съобщават, че точките са били начислени ръчно и са се появили след известно време. Важно е да следите начисляването и да изисквате корекция при необходимост.
-
Как мога да се свържа с централата на магазина в Швеция, за да рекламирам проблема с начислените точки?
-
Как да се справя с нередовното обслужване и отговорите на клиентите от IKEA?