Пазаруване от Amazon - тема №87

  • 58 181
  • 737
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 1 026
Здравейте! Търся някой с Амазон Прайм, който може да ми поръча една хранителна добавка. Ще си платя за услугата, въпроса е, че без Прайм вече не е налична.
За това става въпрос
https://www.amazon.co.uk/Lintbells-YuMOVE-supplement-stiff-table … fix=yu&sr=8-4

# 76
  • Сф
  • Мнения: 4 777
Дойде и моят складов епилатор. С косми... и ползван  не веднъж Sad Въпреки че беше с описание като нов...

# 77
  • Мнения: 603
Раница Liebeskind Berlin, от склада с описание като нова £32.30, естествена кожа
https://www.amazon.co.uk/Liebeskind-Berlin-BACKPACKM-LEISUR-Ruck … ding=UTF8&me=

# 78
  • София
  • Мнения: 439
А защо не го занесеш в сервиз?
Защото не знам точно какво му е и колко евентуално би излезнал такъв ремонт. Някак не ми се рискува.

# 79
  • Мнения: 648
Здравейте,

Днес ми се случи нещо изключително неприятно, при поръчан Philips Lumea Prestige IPL Cordless Hair Removal Device for Body, Face, Bikini and Underarms за 250 Паунда, в кашона който получих имаше пакет хартия за принтер!

Свързах се с чата на английският Амазон и там след, като си говорих с няколко различни индиеца, получих уверение, че ще получа рефънд на цялата сума след 5-7 работни дни.

Проблема е, че след като приключихме чата, прозореца се затвори и сега нямам никакво доказателство.
На някой от темата случвало ли му се е и получил ли си е парите?


Пазарувам в Амазон от 6 години и за първи път имам подобен проблем!

# 80
  • Мнения: 6 335
А защо не го занесеш в сервиз?
Защото не знам точно какво му е и колко евентуално би излезнал такъв ремонт. Някак не ми се рискува.
Ами то не е нужно да го диагностицираш ти какво му е, освен това писах, че се носи за ГАРАНЦИОНЕН ремонт, което значи, че ти не плащаш! Само представяш фактурата за покупката от Амазон и това е.

# 81
  • София
  • Мнения: 4 493
Здравейте,

Днес ми се случи нещо изключително неприятно, при поръчан Philips Lumea Prestige IPL Cordless Hair Removal Device for Body, Face, Bikini and Underarms за 250 Паунда, в кашона който получих имаше пакет хартия за принтер!

Свързах се с чата на английският Амазон и там след, като си говорих с няколко различни индиеца, получих уверение, че ще получа рефънд на цялата сума след 5-7 работни дни.

Проблема е, че след като приключихме чата, прозореца се затвори и сега нямам никакво доказателство.
На някой от темата случвало ли му се е и получил ли си е парите?


Пазарувам в Амазон от 6 години и за първи път имам подобен проблем!
А преди да затворите чата, сложихте ли чавка - чата да се препрати на меил? въпреки това при тях го има в системата и ако отворите нов чат /при нужда/ те ще видят какво е писано.

Аз пък имам проблем с един рефънд - изискан е на 3 - ти декември и амазонци твърдят, че е направен, но в банковата ми сметка няма нищо. Изчаках да минат 14 дни и пак няма ..... писах им и ме препратиха към отдела за плащане, а те съответно искат толкова данни дето половината няма как да ги знам с точност ..... за първи път не си полявам рефънда в уреченото време. За амазон де е драмата

# 82
  • Бургас
  • Мнения: 1 879
Раница Liebeskind Berlin, от склада с описание като нова £32.30, естествена кожа
https://www.amazon.co.uk/Liebeskind-Berlin-BACKPACKM-LEISUR-Ruck … ding=UTF8&me=
Опитвам и не мога да я сложа в кошницата. При вас получава ли се?

# 83
  • София
  • Мнения: 5 752
Здравейте! Търся някой с Амазон Прайм, който може да ми поръча една хранителна добавка. Ще си платя за услугата, въпроса е, че без Прайм вече не е налична.
За това става въпрос
https://www.amazon.co.uk/Lintbells-YuMOVE-supplement-stiff-table … fix=yu&sr=8-4
Добавката не е налична, няма значение имаш нямаш прайм. Същo така е към Пантри, т. е има задължителна доставка още 4£.

Даже да не се вижда чата, той се пази, ако се отвори със заявка за съпорт веснага се отваря и старата комуникация.

# 84
  • Мнения: 1 074
Раница Liebeskind Berlin, от склада с описание като нова £32.30, естествена кожа
https://www.amazon.co.uk/Liebeskind-Berlin-BACKPACKM-LEISUR-Ruck … ding=UTF8&me=
Опитвам и не мога да я сложа в кошницата. При вас получава ли се?
Някой я е купил вече.

# 85
  • Бургас
  • Мнения: 1 879
Явно е така, защото я виждах на ниската цена, но не влиза Confused
Някой спестен лев Laughing

# 86
  • Мнения: 5 288
..... писах им и ме препратиха към отдела за плащане, а те съответно искат толкова данни дето половината няма как да ги знам с точност .....
Какви данни ти искат?

# 87
  • Мнения: 648
Здравейте,

Днес ми се случи нещо изключително неприятно, при поръчан Philips Lumea Prestige IPL Cordless Hair Removal Device for Body, Face, Bikini and Underarms за 250 Паунда, в кашона който получих имаше пакет хартия за принтер!

Свързах се с чата на английският Амазон и там след, като си говорих с няколко различни индиеца, получих уверение, че ще получа рефънд на цялата сума след 5-7 работни дни.

Проблема е, че след като приключихме чата, прозореца се затвори и сега нямам никакво доказателство.
На някой от темата случвало ли му се е и получил ли си е парите?


Пазарувам в Амазон от 6 години и за първи път имам подобен проблем!
А преди да затворите чата, сложихте ли чавка - чата да се препрати на меил? въпреки това при тях го има в системата и ако отворите нов чат /при нужда/ те ще видят какво е писано.

Аз пък имам проблем с един рефънд - изискан е на 3 - ти декември и амазонци твърдят, че е направен, но в банковата ми сметка няма нищо. Изчаках да минат 14 дни и пак няма ..... писах им и ме препратиха към отдела за плащане, а те съответно искат толкова данни дето половината няма как да ги знам с точност ..... за първи път не си полявам рефънда в уреченото време. За амазон де е драмата

Не, не бях сложила чавка, но сега видях, че имам пратен мейл за рефънда.
Дано си получа сумата, но ми развалиха коледата. Sad
Няма как да получа епилатора навреме, а и не ми се рискува да поръчвам пак, преди да ми възстановят сумата.

# 88
  • София
  • Мнения: 4 493
..... писах им и ме препратиха към отдела за плащане, а те съответно искат толкова данни дето половината няма как да ги знам с точност .....
Какви данни ти искат?
номер на поръчка, дата на транзакция и т.н. а става въпрос за надплатен праим - е откъде да знам номер на поръчка и дата на транзакция ..... освен да им напиша датата на надвзетата сума, а не на рефънда. Идеята е да проверят защо не съм получила рефънда иначе сами установиха че са ме таксували без да трябва , че и втори път ме таксуваха в рамките на месец /при спрян праим/

# 89
  • Мнения: 1 340
Как може при чат с оператор да изпратите снимки на дефект, проблем и т.н. ?Преди с мейл-форма ми беше много по-лесно. А сега като им пусна линк от "прикачи.ком" - казват, че не могат да отворят линка.

Общи условия

Активация на акаунт