Изпитани сайтове за парфюми - 20

  • 50 963
  • 767
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: X
Привет,дами!
Някой връщал ли е продукти на Парфимо и как го осъществи?
За първи път решавам,че искам да върна част от поръчката си и виждам,че в сайта няма секция с подробно описание как мога да върна стока.Причината е,че един крем и едно червило са произведени преди 35 месеца и само месец оставащ срок на годност не ме удовлетворяват.Но така или иначе по закон съм в правото си да върна продукт дори и без да обосновавам причина.В случая обаче ме размотават.Звънях на телефона,оказва се някакъв кол център,да съм изпратела заявка за рекламация на мейла-изпратих.След няколко дни ми отговориха,че ще я разгледат.След още ден,два да съм изпратила бач кодовете на двата продукта да направели проверка.Пратих.Но това ми се струва просто нелепо.Много ясно,че знаят какво са ми пратили,и какъв е срока на годност на всяка една стока,която продават,иначе нямаше да е толкова намалена.Дайте съвет,дали да не звъня в КЗП?

# 706
  • Варна
  • Мнения: 903
Здравейте!
Преди време бях писала тук, че поръчах тестер на парфюм "Jacomo Silences" от гет.бг и получих шише със странна течност. Познавам парфюма много добре . Ползвала съм го преди години.Говорих с операторите в сайта-категорично отказаха връщане на стоката, тъй като била разопакована. Посъветваха ме да пиша на електронната им поща. Писах, но не получих отговор.
Аз имах подобен случай. Ноември месец поръчах тестер на 5-th avenue royale. "Ароматът" беше отвратителен. Писах им и ми отговориха, че е автентичен. Но понеже само съм тествала парфюма (2-3 пръсвания), а и си беше тестер, направо си изпринтирах бележка за връщане ( има в сайта им) и им го върнах,  като препоръчах да си проверят доставчиците. Около 3 седмици по-късно ми възстановиха парите, но без пощенските.

# 707
  • Мнения: X
Поръчах си парфюм от Notino. Насочих се към този сайт, защото доста пъти вече съм пазарувала от там, макар и не парфюми.
Веднъж съм пазарувала от Parfimo - не знам как да го нарека, може би дизайнерски дезодорант. Имах парфюм и реших да си взема дезодорант със същия аромат. Нямам база за сравнение и не зная защо се получи така, но нямаше същия, дори подобен аромат. Тапичката, която се натиска за да пръска падаше и като опитвах да я сложа отново просто не пасваше и стърчеше над самия дезодорант и тръбичката, върху която се поставя.
Иначе в check fresh всичко беше точно и изписваше, че е произведен преди 5 месеца, но след този случай някак започнах да избягвам сайта. Поръчах два дезодоранта, и двата бяха еднакви като аромат и на двата тапите не пасваха. Не знам как да го опиша, но беше от онзи тип дезодоранти като на Antonio Banderas Her Secret с бяла тапичка, която се натиска и пръска спрей. Но при тях всичко пасваше, а тук за толкова висока цена всичко се разглобяваше и стоеше съмнително.

Утре си чакам парфюмчето от Notino и ще споделя отзиви.
Някой по-назад беше писал, че е възможно недобронамерени клиенти да поръчват парфюм и после при рекламация да връщат менте и после ние да получаваме това менте. Дано не е така, да ви кажа и леко ме съмнява. Сигурно от магазина си записват кодовете на парфюмите за да не става това.

# 708
  • София
  • Мнения: 3 846
Хм, в Нотино преди пишеше, ако даден парфюм е връщан и има отстъпка в цената заради това. Пишеше "нарушена опаковка" например. Аз поради тези съображения, че може някой да е върнал не каквото е получил, не поръчвах от тези опции. Сега май обаче Нотино нямат вече толкова либерална политика на връщане като преди.

# 709
  • Мнения: X
Да, и аз избягвам тези опции заради това.

# 710
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Здравейте,търся Нинфео Мио,никъде не го срещам,а ми е най-любим ежедневен парфюм.Моля,ако някой някъде го срещне,да сигнализира.
Aко цената не е проблем, тук го има:
https://www.fragrancex.com/products/_cid_perfume-am-lid_n-am-pid … html?sid=NINFMIOW

# 711
  • BG-DE
  • Мнения: 5 073
Е, как при рекламация ще върнеш менте, нали кода върху кутията и шишето, които са еднакви няма да съвпадат 🤔

# 712
  • Мнения: X
И аз силно се съмнявам да може да стане това.

# 713
  • Мнения: 2 131
Ето го и отговора на моя "казус". Отне им цели 5дни да копи-пейстнат и редактират два реда.
Болдвам това, което фрапира мен, а всеки да си прави извода.
Здравейте г-жо Ангелова,

Вашият казус бе подробно разгледан.

Силно се съмнявам изобщо да е разгледан

Съмнения в качеството при нас няма как да има- предоставили сме това, което е произвел съответния производител.

Герлен сигурно отвориха нова поточна линия да изрязват кодове и да опаковат отново.

Всякакви твърдения могат да бъдат в резултат от всякакви други фактори, но не и липса на автентичност.

Парфюм EDP Guerlain Mon Guerlain 100 ml принадлежи към групата на ориенталско-дървесните аромати, много характерен,  който се отличава с изключителна трайност.

Е тук сме на едно мнение, но желязната ви политика при рекламация не позволява да видите дори какво продавате, което говори само едно-явно си знаете.

Парфюмът "стои" по различен начин през различните сезони.

Разносих го 2 седмици преди поръчката и както казах около Коледа. Пък знае ли човек, може и лято да беше тогава.

Можете да пробвате Mon Guerlain през пролетно-летния сезон.

Може, може, ако си закупя още няколко от същите вероятно ще стигнат да се уверя, че пръскам и не вярвам на носа си, пък може и да остане нещо за пролетния тест


Имайте предвид, че ако сте използвали аромата през летните месеци е възможно в момента той да не се развива по същия начин. Различните парфюмни съставки се развиват по различен начин в зависимост от климатичните условия.
За Ваша информация, трайността на един парфюм зависи от: вложените съставки, ph на кожата, влажност и сезона.

И аз реших, че зависи от вложените съставки на първо място дам....

Държим да Ви уверим, че при нас качеството на предлаганите парфюми и козметика е гарантирано на 100%, получила сте напълно автентични парфюми. Не знаем къде и какво сте тествала,

В оторизиран физически магазин, който има и он-лайн платформа.

но при нас качеството на всичко, което предлагаме в нашия сайт е гарантирано.
Parfimo.bg е част от голяма международна козметична верига, която притежава 20 онлайн магазина и продава същите продукти успешно в цяла Европа.

Може да отворите още 20-все ще са успешни с тази политика при рекламация.

Всички артикули се закупуват само и единствено от парфюмерийни къщи и официални дистрибутори,

Ако знае Герлен какви ги твори....ще ви даде лично сертификат, та ще си имате и от него, ей така за престиж и още по-голямо самочувствие

 а не от други търговци. Компанията притежава най-висок сертификат за качество в Европейския съюз.

Ти да видиш!


Съгласно нашите общи условия:  Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че запечатани стоки, които са разпечатани и/или изпробвани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.

Това беше моя реплика, все пак вие няма от какво да се притеснявате-не приемате рекламации! Трабва да ви преименуват на отдел "върнати покупки". При вас понятието рекламация не съществува, ако сте наясно с това определение.

Считаме казуса за приключен и продиктуван по субективни причини.

Вх. 228/ 15.01.2020

С уважение,

Е тук вече тотално ме разбихте! Вие нямате отношение към клиента. Такова изобщо липсва.[

Parfimo.bg

Та...така....Joy Joy Joy

Последна редакция: пн, 20 яну 2020, 21:00 от mimoza7710

# 714
  • Мнения: 31 230
Ние ти казахме, че няма да стане. Жалко.

# 715
  • София
  • Мнения: 17 780
При такива нахалнлсти бих сигнализирала някоя от комисиите
Хем прозира, че са простовати, хем са се опитали да го напишат надменно. Ей, аман.

# 716
  • Мнения: 2 131
Ние ти казахме, че няма да стане. Жалко.

След като имат цял отдел рекламации, сигурно все някой предявява такива.
Как прецениха, че претенциите ми са субективни и подробно разгледаха казуса ми от разстояние? Освен ако не са знаели какво са изпратили. След като имам претенция за нещо би следвало да разглеждат казус едва след като лично се запознаят с обекта на рекламация. След което да излязат с решение или предложение.
Едва ли е нужно да казвам, че вече са ми в черния списък и може би не само в моя най-малко заради измисления им  отдел рекламации Joy
Не съм толкова богата, че да продължа да пазарувам от тях и да играя на онче-бонче, но пък разполагам с достатъчно, че да си харча парите при някои от колегите им с уважение към клиента.

Последна редакция: пн, 20 яну 2020, 21:30 от mimoza7710

# 717
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 219
Ау, Парфимо как се налапали с вносни думички и термини Mr. Green Вдигат класата  tooth

А сега - сериозно. Съжалявам, mimoza7710, за неприятния, но полезен опит с онлайн пазаруването. Това го очаквах още от първия ти пост. Парфимо са с отвратително отношение към клиента, особенно коректния. Ганьовщина е при тях (лично мнение)....

Но пък има сайтове, които са антипода им. Няма да ги посочвам, в темата сме ги обсъждали.

# 718
  • Мнения: 2 131
Радика, айде де, подскажи поне. Уж съм изчела всичко, но явно между редовете, че не ми е в кръвта да купувам с идеята да връщам.

# 719
  • Мнения: 556
Много съжалявам за този казус,много грозна постъпка.
Ами ок, приемаме, че продуктът е оригинален, но в случая не е съхранявян правилно от тях, от склада или при транспорта и пак да не приемат връщане?!?
Много ми е интересно, каква е политиката, ако сокът не е наред и то по тяхна вина, на превозвача или на складовите температурни условия?!?
То Вярно, излиза че си купуваш вода и тях не ги интересува, че качеството не е ок .... Frowning1
Харесвам нещата от тях, поръчвам от тях, но не очаквах да имат, но всъщност да нямат политика по връщане на продукти :-\

Общи условия

Активация на акаунт