Някой връщал ли е продукти на Парфимо и как го осъществи?
За първи път решавам,че искам да върна част от поръчката си и виждам,че в сайта няма секция с подробно описание как мога да върна стока.Причината е,че един крем и едно червило са произведени преди 35 месеца и само месец оставащ срок на годност не ме удовлетворяват.Но така или иначе по закон съм в правото си да върна продукт дори и без да обосновавам причина.В случая обаче ме размотават.Звънях на телефона,оказва се някакъв кол център,да съм изпратела заявка за рекламация на мейла-изпратих.След няколко дни ми отговориха,че ще я разгледат.След още ден,два да съм изпратила бач кодовете на двата продукта да направели проверка.Пратих.Но това ми се струва просто нелепо.Много ясно,че знаят какво са ми пратили,и какъв е срока на годност на всяка една стока,която продават,иначе нямаше да е толкова намалена.Дайте съвет,дали да не звъня в КЗП?