Отговори
# 60
  • Мнения: 3 732
И ГО, и Каско ще са в същите. Не им помня имената обаче.

Нямам ПТП за изминалата година и въобще не знам какво и как се прави ако стане. Веднъж ударих предницата в стена без поражения. Ударих задна броня в метална ограда и вдлъбнатото си стои. Два - три пъти съм задирала коли при паркиране на задна. Не съм удряла коли в движение или пешеходци и слава Богу! Не съм чак толкова лош шофьор явно.


Вчера си правих равносметка за изминалите години зад волана. От април 2018 до края - 5000 и нещо, 2019 - 6000 и нещо. Във всяка година имам по едно излизане от София - около 400 км отиване и връщане.
Пожелавам си тази година безаварийночи 10 000 км извънградско.

# 61
  • София
  • Мнения: 6 308



Вчера си правих равносметка за изминалите години зад волана. От април 2018 до края - 5000 и нещо, 2019 - 6000 и нещо. Във всяка година имам по едно излизане от София - около 400 км отиване и връщане.
Пожелавам си тази година безаварийночи 10 000 км извънградско.
Фащай фанатика и джиткайте заедно, при разменено гостуване. Simple Smile

# 62
  • Мнения: 3 732
Онзи, ти си шегуваш, ама реално изпробвано - НЕ става. Прекалено сме различни като  мислене и навици.

# 63
  • 1st floor
  • Мнения: 9 117
Онзи, ти си шегуваш, ама реално изпробвано - НЕ става. Прекалено сме различни като  мислене и навици.
Joy

Зуки, има ли смисъл от Каско на стара кола?

# 64
  • Мнения: X
Ако ти е единствена кола, на изплащане, има смисъл.
Не дай боже, ако стане нещо, дори да не може да си купиш друга, поне няма да изплащаш нещо, което вече го нямаш.

# 65
  • 1st floor
  • Мнения: 9 117
А ако не е? И къде си правите Каското? Наскоро чух разговор между познати, че не покривало някои щети или пък имало някакъв минимум на самоучастие, който не бил хич минимален...Нямаме Каско и затова питам.


И още един въпрос имам. Ниска съм и приближавам доста напред седалката, за да ми е ОК съединителя. ММ ми се кара, че нямам достатъчно свобода на движение на ръцете и волана. Въпросът ми е към ниските - при натиснат докрай педал на съединител кракът ви изравен ли е или леко свит? Действително не ми е мега удобно да ми е толкова близо кормилото, ама и кракът ми се напряга, ако отдалеча седалката...С учебната кола съвсем беше трагедия, едва достигах педалите.  Mr. Green Даже леко задните части ми се повдигаха от седалката, за да натисна съединителя. Тоест вината май не е в колата... Joy

# 66
  • София
  • Мнения: 4 548
То си е до модел кола. Аз съм висока и също не на всяка кола са ми удобни педалите и волана. Имахме една Астра, на която за да са ми удобни педалите, колената ми се завираха в кормилната колона. Някак много дълбоко бяха разположени. Като натисках съединителя, петата ми отиваше във въздуха. Дори и на моите 41 номер чепици тоя педал ми идваше високо. На реното, за да ми е удобно близо воланът и да не ми се уморяват ръцете, краката са ми по-свити отколкото бих искала, но му свикнах.

# 67
  • Мнения: X
То си е до модел кола. Аз съм висока и също не на всяка кола са ми удобни педалите и волана. Имахме една Астра, на която за да са ми удобни педалите, колената ми се завираха в кормилната колона. Някак много дълбоко бяха разположени. Като натисках съединителя, петата ми отиваше във въздуха. Дори и на моите 41 номер чепици тоя педал ми идваше високо. На реното, за да ми е удобно близо воланът и да не ми се уморяват ръцете, краката са ми по-свити отколкото бих искала, но му свикнах.
По горното описание идваш 223 см. с крака 132 см. Познах ли?
При натискане на съединитела петата трябва да се отлепва във въздуха.

# 68
  • Мнения: 3 732
Непокорна, не знам дали има смисъл от каско на стара трошка. Не съм го ползвала реално. Правя го защото предния й собственик каза да го правя - рядък модел е и да не я разглобят за части в някое мазе. Той е доста стиснат и пресметлив, стар шофьор, а ги дава. Явно има защо.
Аз изплатих кредита към банката. Тя е оценена на толкова за колкото я купих.


И аз съм джудже. На учебното бмв едва стигах педалите. На моята седалката е придърпана максимално напред и нямам проблеми с достигането на педалите. Според бившите ми колеги е грешно - ако се отвори въздушната възглавница при удар, ще ме удари с бясна сила.
Седалката ми е с изправен гръб, разстоянието между тялото и волана е половин ръка.

# 69
  • Мнения: 10 387
Аз съм среден ръст, но не обичам да карам завряна във кормилото. Нагласям си разстоянието със повдигане и отдръпване на седалката, много ми е неудобно да карам със сгънати колене, изморява ме. Както и карам с максимално изправен гръб, хич не се чувствам комфортно полегнала. Много ми е чоглаво, ако някой ми размести седалката, след това имам чувството, че както и да я наглася, все ми е неудобна докато свикна.

# 70
  • Мнения: X
Аз съм 180 см висока, краката ми са окей на педалите, но понякога чувствам, че ръцете ми окъсяват, а когато се придърпам напред, да ми е удобно да държа волана, пък не ми е удобно на краката. 😅
Аз и ММ сме еднакво високи, ама той кара легнал направо, като ми кара колата, после 10 минути не мога да си наглася седалката и отгледалата. В неговата кола, на шофьорското място аз не успявам да се навра, воланът е много ниско позициониран, чувствам се като Митьо Пищова 😀

# 71
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 390
176 съм, ММ също. Не си разместваме седалката и огледалата, което е яко. Зет ми е по- висок и доста по- едър от нас и като си сменяме колите, ми е голям зор да си наместя седалката и огледалата( всички).
Аз обичам да съм близо до волан и педали, но с по- модерните коли е лесно, освен седалката, която може да се повдига и на височина, воланът също се вдига и дърпа напред -назад.

Аз с въпрос. Ще купуваме същата кола, каквато размаза ММ. Онзи ден я пробва, ок била, но му направило впечатление, че компютърът не си прави диагностиката при запалване. На какво може да се дължи това? Сега ще отида в сервиза на Рено да взема час да я погледнат, на компютър ли трябва да я закачат?

# 72
  • Мнения: 2 478
Никой не ми кара колата и не ми е приятно, само возя. Какво остава да я дам на начинаещ, без мое присъствие (че даже и в мое) да я кара, размества, разбутва, прецаква съединител, скоростна кутия, набива безумни спирачки и т.н. Както и аз не изпитвам желание да карам нечия друга, въпреки че се е налагало. Удоволствие след Алфата не съм изпитвал с други коли. Трябва да е нещо много специално.
Също и не обичам да ми я "чистят", мият, некадърни са. От ден 1 аз си правя всичко. Единствено салона го "перат" с екстрактор в мое присъствие, че аз няма как.
1-2 пъти "гаражът" ми влизаха вътре и забелязах леко тръскано от цигара, също ми беше разместена седалката. Направих лек коментар и оттогава всичко точно. Коректни са, съобразяват се с мен, с другите, без значение. Влизат по терлици и внимателно, странично, без да клепат.

Последна редакция: чт, 09 яну 2020, 12:02 от FragranceFanatic

# 73
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 390
Твоята е ясна. Ама животът учи, че понякога нямаш избор и трябва да дадеш колата си на някого, както и да караш чужда.

Имам племенник на 2 години, аз нямам стол в колата за него. Много ясно, че ще ми е по- лесно да взема колата, където е монтирана бебешката седалка, и да дам моята, отколкото да прехвърлям стол! Втората кола на сестра ми я ползвам редовно за моята работа. Моята кола я кара, на когото му се наложи. Колата на ММ се ползва изключително за товарене- на строителни материали, за местене на мебели, та ако на приятел му се наложи- да я взема. Същото е с моторите ни, моят и на сестра ми, вземам и давам според случая.

# 74
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Ще дам полезна информация - надявам се за всички търсещи моторно масло.
Тази седмица има промоция в бълг. Кауфланд   на двигателно малсло ЛЛ - Лонг Лайф К Класик    5W30 -
 25 000 км....цена за 5 литра  50.00 лева.  
В Германските Кауфланд  22.95 евро за 5 литра K KLASIK LL 5W30 .

напълно синтетично  отговарящо на стандартите на  Мерцедес Бенц 04 ....Фолксваген Груп 04/  Ауди - Порше - Шкода - Бентли и БМВ ЛЛ 4.
Дотук с написаното на етикета.

Двигателното масло е  германско наистина/ и продаваното тук/  и произведено от поддоставчик за Кауфланд във всички държави.

Направен му е тест от Ауто Билд Германия....получава краен резултат -  средна оценка 5.4 по десетобалната.

Много добра работа на мотора с това масло при 100 градуса и при минус 30.

Лабораторни изследвания на Лонг Лайф 5в30 Кауфланд класик -   -
 над допустимото   високо съдържание на сулфатна пепел -  0.95 mg  при допустими 0.5
  възможни последствия - запушване на ДПФ филтъра  на комън рейл   доста по-рано от останалите 5в30 масла.


Препоръчително за използване -  
 бензинови автомобили
дизел - само  атмосферни  помпа дюза без  филтър за твърди частици.

Последна редакция: чт, 09 яну 2020, 16:26 от Варненец

Общи условия

Активация на акаунт