Пазаруване от answear.bg

  • 84 682
  • 793
  •   1
Отговори
# 765
  • Пловдив
  • Мнения: 972
С наложен платеж разрешава само ако пратката е до адрес. До офис само с карта. Аз си пускам пратките до адрес, и после ги пренасочвам до офис, защото не искам да плащам предварително с карта.

# 766
  • Мнения: 14 507
С наложен платеж разрешава само ако пратката е до адрес. До офис само с карта. Аз си пускам пратките до адрес, и после ги пренасочвам до офис, защото не искам да плащам предварително с карта.

Да, разбрах, благодаря! И аз мисля да я пренасоча след като има такава възможност.

# 767
  • Мнения: 906
С наложен платеж разрешава само ако пратката е до адрес. До офис само с карта. Аз си пускам пратките до адрес, и после ги пренасочвам до офис, защото не искам да плащам предварително с карта.

Да, разбрах, благодаря! И аз мисля да я пренасоча след като има такава възможност.
Аз поръчвам винаги до офис с наложен платеж.До адрес също съм поръчвала с наложен платеж веднъж. Всички опции на плащане са ми налични, независимо до адрес или офис поръчвам.

# 768
  • Варна
  • Мнения: 10 637
На мен ми позволява с наложен платеж до офис.
Не знам дали има връзка, но в началото плащах само с карта. От общо 12 поръчки, първите 5 съм платила с карта, останалите с наложен платеж.
Винаги съм поръчвала до офис.

# 769
  • Пловдив
  • Мнения: 972
На мен пък не ми разрешава 🤔

# 770
  • Мнения: 2 056
Пишете до адрес направо офиса на Спиди и няма нужда от пренасочване и става с наложен платеж.

# 771
  • Мнения: 18 051
Еее, сутринта харесахме едни джапанки, 45 лв, сега вече 65, за час разлика

# 772
  • Мнения: 383
Момичета, извинявам се ако е писано, но не открих - до колко дни възстановяват сума за върната поръчка?
Вече втора седмица никакви вести нямам за пратката, а е с техен етикет.

# 773
  • София
  • Мнения: 6 727
Времето за ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА може да варира от 5 до 14 дни, от момента, в който връщането е прието на нашия адрес.

Това е написано в сайта. Ако са минали повече дни им пишете.

# 774
  • София
  • Мнения: 9 591
20% отстъпка за ненамалени продукти.

26422CCA9A7

# 775
  • Пловдив
  • Мнения: 2 434
Здравейте, имам следния казус. Закупих чанта под 80 лв, но по нея има черни точки, т. е. дефекти. Мога ли да се възползвам от безплатно връщане под предлога за рекламация, или пак трябва да си я заплатя?

# 776
  • Мнения: 754
Здравейте, имам следния казус. Закупих чанта под 80 лв, но по нея има черни точки, т. е. дефекти. Мога ли да се възползвам от безплатно връщане под предлога за рекламация, или пак трябва да си я заплатя?

Какво означава “предлог”, щом е дефектна имате право да я върнете?!? За куриерската услуга за връщане или заплащате или не има си изрично опоменато под и колко лева е безплатна!?
Просто си прочетете Общите условия, има ги качени на сайта и преценете дали отговаряте на критериите.

# 777
  • Мнения: 549
Те са изключително коректни! Аз съм връщала безплатно (под 80лв) но бяха объркали размера (по тяхна вина). Обадете им се и го изкоментирайте това за петната и после споделете с нас резултата. Simple Smile

# 778
  • Пловдив
  • Мнения: 2 434
OwlKitty, благодаря за споделения опит.
Valerians, щом пиша тук, вече съм прочела Общите условия. Никъде не се споменава за чия сметка е връщането, ако продуктът е под 80 лв, но причината за връщането е в Answear.

# 779
  • Мнения: 10 768
Купих си палто за 60 лв. Носих два пъти и какво да видя, то цялото станало на топченца. Носено няма как да се върне, нали? Много яд ме хвана. Страхотна кройка и такава издънка с материята...

Общи условия

Активация на акаунт