Пазаруване от Fashion Days. Тема 3

  • 148 818
  • 1 472
  •   1
Отговори
# 1 425
  • Мнения: 2 081
Веднъж платена поръчката, вече се води доставена. Ако пробвам на място и искам да върна, пак си заявявам връщане през приложението, за да им излезе товарителница на Спиди.

Точно така се прави!
Като заявих връщане след 1 час дойде куриера и след 2 дни парите ми бяха върнати .

# 1 426
  • Мнения: 3 546
Говорих с тях отново, когато се връща след преглед при куриера, не е необходимо да се попълва формата за връщане. Автоматично като се върне стоката при тях задействат процедура по възстановяване на плащането по картата. Сега чакам да видя кога ще получа сумата.

# 1 427
  • Мнения: 3 749
Говорих с тях отново, когато се връща след преглед при куриера, не е необходимо да се попълва формата за връщане. Автоматично като се върне стоката при тях задействат процедура по възстановяване на плащането по картата. Сега чакам да видя кога ще получа сумата.
От написаното разбирам, че Вие сте я отказали след преглед без изобщо да я вземете, но сте я предварително, а не с наложен платеж, нали? В този случай се процедира различно! Аз описвам случай, в който след преглед се взема пратката, но я меря веднага в офис и връщам. Плащам само с наложен платеж.

# 1 428
  • Мнения: 926
Проблем с фешън дейс. Поръчах 2 чифта сандали за детето. След преглед в офиса на еконт едните сандали отказах, другите взех. Когато се прибрахме тези които взех се оказаха малки и направих заявка за връщане. От юни до сега нямам превод. Сандалите ористигнаха, бяха прегледани, стояха със статус продуктите са прегледани. До днес статуса се смени на канселирани.
Обадих се а отсреща ми говорят за връщане само на тези които директно отказах. Аз в приложението си имам номер на заявката. Имаше си движение по връщането и изведнъж всичко "умря".  Сега ми казват да съм направила нова заявка какво да им връщам като аз съм върнала ?
Имам си номер на товарителница. Имам си заявка за връщане и от днес вече статус канселирана.
Случвало ли ви се е такова нещо ? Ще ми върнат ли парите ?

# 1 429
  • София
  • Мнения: 12 807
Преди време ми се случи нещо подобно. Голямо омешване със статусите, явно бяха обединили връщания от две поръчки, едната я даваха, че ще бъде взета от някакъв нищо общо имащ с моя адрес (след като вече беше взета от при мен), после и при мен имаше канселация. Накратко, обадих се, потвърдиха ми, че трябва да ми бъде преведена сумата, писах мейл с банкова сметка, и ми върнаха парите. Може би се наложи да пусна и нова заявка, но съм забравила вече. Преди да стигна до този служител обаче, имах разговор с негова колежка, която нищо не направи.

Щом имаш всички документи, би трябвало да можеш да докажеш, ама сигурно ще трябва да си ги погониш по въпроса. Успех!

# 1 430
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 520
Кодът за 10% еднократен ли е?

# 1 431
  • Мнения: 6 930
Кодът за 10% еднократен ли е?
Не

# 1 432
  • Мнения: 1 519
Момичета, взех си часовник от сайта на Армани, който много си харесвам.
Днес след баня обаче забелязах че вътре има влага явно.
Купен е на 12.12.21г.
Приема ли се гаранцията за такива неща?
На телефона ли трябва да звънна?
Мога ли да го оправя при часовникар и да не го връщам, понеже много го харесвам?

# 1 433
  • Мнения: 993
Момичета, взех си часовник от сайта на Армани, който много си харесвам.
Днес след баня обаче забелязах че вътре има влага явно.
Купен е на 12.12.21г.
Приема ли се гаранцията за такива неща?
На телефона ли трябва да звънна?
Мога ли да го оправя при часовникар и да не го връщам, понеже много го харесвам?
За гаранцията не мога да отговоря, но на мен часовникар ми оправи такова "изпотяване" на стъклото от вътрешната страна на стъклото часовник на друга марка.

# 1 434
  • Мнения: 6 930
Момичета, взех си часовник от сайта на Армани, който много си харесвам.
Днес след баня обаче забелязах че вътре има влага явно.
Купен е на 12.12.21г.
Приема ли се гаранцията за такива неща?
На телефона ли трябва да звънна?
Мога ли да го оправя при часовникар и да не го връщам, понеже много го харесвам?
В книжката към часовника трябва да е описано дали този модел допуска мокрене, потапяне във вода или дори на каква дълбочина.  Според тези спецификации гаранцията ще важи или не.

# 1 435
  • Мнения: 549
Най-добре е да се свържете с ФД, да ви изпратят линк за рекламация и после да им го пратите да го видят. Поне за обувките така се случва. Часовници от ФД не купувам и съответно нямам опит.
Леко офтопик, но абсолютно същия часовник го има и Michael Kors, а в момента във ФД го има бял с друга верижка. Thinking
 

# 1 436
  • Мнения: 1 519
Благодаря.
Махна се от самосебе си. После пак се получи, сега пак го няма 😄

# 1 437
  • Мнения: 1 557
Здравейте, след претенция за рекламация до колко време имате отговор от тях ?
Преди месец звъннах и пратих снимки на едни маратонки, след това им писах мейл но никой не ми отговаря...

# 1 438
  • Мнения: 549
Здравейте, след претенция за рекламация до колко време имате отговор от тях ?
Преди месец звъннах и пратих снимки на едни маратонки, след това им писах мейл но никой не ми отговаря...
На следващия ден куриера дойде да вземе обувките. Този имейл в отговор на техния след обаждането ви ли им го пратихте?

# 1 439
  • Мнения: 1 557
OwlKitty, да. Първо се чух с тях и им обясних ситуацията. След което те ми пратиха мейл на който да изпратя снимки. Веднага им изпратих снимките и след 1 седмица пак им писах-ни кост ни вест... Понеделник ще звънна. То мина вече месец...

Общи условия

Активация на акаунт