Некоректност на А1

  • 18 410
  • 188
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 306
Не е равно, но оня казва "ТРЯБВА да минете на друг план". И като цяло никой не го е питал има ли още еди кой си план или няма - инициативата е на служителя заедно с лъжата, че трябва да се прави нещо. А всъщност целта му е да отчете още една направена сделка. Но съм чувал за десетки случаи на изречени чисти лъжи - после евентуално с оправдание, че видиш ли той не знаел някои подробности.

# 31
  • Мнения: 68 647
Ми да го пита Кво ще стане, ако пък не мина на друг план?
Или да го пита Това което казвате, къде го пише в Общите ви условия...

Ми питайте ги бе, тез служители, не само ги слушайте Joy
То е който надговори другия. Вкарай въпрос, объркай го...то на война като на война...
Не само йес, сър, слушам...Stuck Out Tongue Winking Eye

# 32
  • Мнения: 14 845
Вярно е, че в устна форма се надпреварват да лъжат. Прост пример - имаш карта Боб. Не се предлага вече, но който има си я държи. И ти се обажда някой и казва, че Боб ще ги спират от другия месец и трябва да минеш на план. Минаваш на план и после разбираш, че изобщо няма да ги спират. Просто те преметнал супер нагло и дори до прокуратурата да пуснеш жалба ще се оправдае, че нещо не си разбрал или пък никога не е казвал такова нещо.
Не че защитавам А1 (моткат ме с едни пари в момента), но още ли има някой, който вярва на ЕЖК, че операторите лъжат?
Операторите не лъжат. Така извъртат нещата, че ти си мислиш, че нещо си чул да излиза от устата им, защото някак си думите им са прозвучали еди как си, но всъщност не са те излъгали. Това с БОБа е много добър пример. Те не казват, че БОБ ще бъде спрян форевър и затова спешно трябва да минеш на друг план. Ама хората се връзват и после си питат ушите.
Между другото, да ви успокоя, че Теленор направо сменяха предплатени планове преди години и пускаха предупредителен смс. Баба ми изгоря така, обаче аз хванах навреме шашмата. Доста си поприказвах с една операторка тогава и на другия ден на баба ù върнаха таксата, дето бяха смукнали от ваучера , пък си прибраха включените минути.

# 33
  • Мнения: 1 306
Операторите не лъжат. Така извъртат нещата, че ти си мислиш, че нещо си чул да излиза от устата им, защото някак си думите им са прозвучали еди как си, но всъщност не са те излъгали. Това с БОБа е много добър пример. Те не казват, че БОБ ще бъде спрян форевър и затова спешно трябва да минеш на друг план.
Уви, точно това казват. И не операторите, а служителите на операторите. Формално, операторите не са виновни, че някой служител лъже (някой - към 50% или повече). Реално - много добре знаят, но не ги интересува. Важното е продажби да има.

Пак повтарям - казват ти, че Боб ще бъде спрян, няма да го има и то съвсем скоро (уж) и трябва да минеш на план. Един вид "ти до 2 седмици ще трябва да минаваш на план и дай така и така си тук да оправим нещата". Изобщо не казват нали - той клиентът е прост и сам си го измисля, а видиш ли служителят е имал нещо съвсем друго и стои и се чуди тоя клиент път какво се разбърза баш сега да минава на план. 100% съм сигурен, че си обменят опит и се хвалят кой каква формулировка е измислил и как минава номера. Другите копират и се радват на премиите си.

# 34
  • Мнения: 68 647
Разбира се, че лъжат, крият информация, и то със знанието и позволението на оператора. Да не кажа че операторът ги кара, целта е да имат брой договори, иначе няма премия.

# 35
  • Мнения: 59
Лъжат и още как. Като ги попитах преди 5 дена какво ще стане като преустановят боб през септември, казаха, че ще си загубя тел.номер. Не им повярвах, тъй като твърдят това от 2 години.

# 36
  • Мнения: 1 091
ОХО, БОБчето с 2 лв такса от незнамсиколко години го ползвам Wink и определено им е мн криво, като ходя да плащам. Всеки път казват, че ще спират и е добре да се ориентирам към друг план, но аз пък питам за информация какво се предлага и казвам, че ще си помисля и така до следващия път Wink
Предния месец доста изгодна оферта направиха, но пък не успях да стигна до офиса във времето, в което твърдяха, че е активна и се разминах за момента...надявам се, че ще излезе нещо друго пак (18-19 лв, безкрайни минути и 15-16 000 мв нет).

# 37
  • Мнения: 1 908
Здравейте,  ще ви помоля за съвет.
Баща ми е  коректен клиент от над 20 години на А1,  ползва телефон и интернет към таблет. Преди 2 седмици отивам и проверявам условията за преподписване на договора, обясниха ми после още 2 пъти ходихме с баща ми и същите условия и цени ни представиха съответно подписахме договор. Сега идва месечна сметка с 9 лева повече и се оказва, че те са за ддс, като в офиса не ни уточниха,  че цената която ни казват е без ддс .  Освен това договора е подписан в средата на периода на който го засичат, т.е. половин месец на старата цена половин на новата цена. Минутите и интернета са коригирани спрямо дните, а вместо да получим изравнителна сметка от ниската и високата такса получихме директно високата такса. Моля кажете ми какво да направя и мога ли да подам жалба и по образец ли е тя въобще как стоят нещата?
Аз принципно съм клиент на Теленор и такъв проблем никога съм нямала какво ми казват това и плащам подписала съм над 60 договора на цялото семейство

# 38
  • Мнения: 1 091
elica_2007 , а когато подписвахте, в договора какво пише, не се ли вижда сума?
Теленорците обикновено ми я подчертават.
Иначе не се и съмнявам, че правят такива Леки завои в А1 Wink

# 39
  • Мнения: 1 908
elica_2007 , а когато подписвахте, в договора какво пише, не се ли вижда сума?
Теленорците обикновено ми я подчертават.
Иначе не се и съмнявам, че правят такива Леки завои в А1 Wink
Баща ми е възрастен и е подписал договора на електронно устройство и не е видял, ще ги посетя тези дни да видя договора

# 40
  • Мнения: 14 845
Трябва да е получил копие.
А на теб ти трябва пълномощно, за да ходиш от негово име.

# 41
  • Мнения: 68 647
Няма да ти го дадат.

Аз какво бих направила....сядам и пиша от негово име, всимко си написваш, и разпращаш по мейл жалбата до А1, с копия до КЗП и КРС....адресатите изписваш един под друг, да видят А1, че пращаш и на другите.
Пишеш остро писмо, че мамят възрастен човек и т.н..
Друг начин няма.

Има възможност да прекрати баща ви договора, 7 или 14 дена беше срока, но само ако в него НЕ е отметнал, че влиза в сила веднага. За целта ви трябва копие на договор на хартия, за да проверите какво е чекнал.
Ноо, 99% съм сигурта, ме те са чекнали полето вместо вас, че дог.влиза в сила веднага.

# 42
  • Мнения: 14 845
Използваните МБ и минути се смятат за минал период, но таксите са за текущия период, а не за миналия.
Както чета, има една фактура със съмнително ДДС и няма договор. По фактурата може да се оплачеш на арменския поп - ще е дума срещу дума. Острото писмо, ако е повече емоционално, също няма да помогне.
Аз бих пробвала с нещо от рода Това, което са ми начислили, не е това, за което говорихме. Не мога да проверя какво съм подписал, защото не ми дадоха копие от договора.
Нещо ми се върти, че срокът за отказ от новоподписан договор е 30 дни, а не 7/14, но може да бъркам, виж общите условия.

# 43
  • Мнения: 1 908
Благодаря ви, мога ли да пусна жалбата по имейл до А1 и въобще където трябва, ако някой знае подробно имейлите или има образец нека ми пише на лични
Благодаря предварително!

# 44
  • Мнения: 68 647
При мен гневните писма помогнаха. Върнаха ми пари, даваха мв, извиняваха се...тоест оправиха ми проблема. С жалби.
Ели, пиши всичко, искай да ти обяснят фактурата...всичко им опиши . Пишеш от името на баща ти, даваш твой мейл за отговор.
Имейли ще намериш в сайтовете на А1, КЗП и КРС.
От кзп веднага ми върнаха мейл с вх.номер на жалбата ми, от крс също.
От кзп имах отговор, от крс-не.
От оператора имах извинителни писма..

Само с писане е начинът.
В офис няма смисъл да ходиш.
Опиши и как е протекло самото подписване...
Успех.
ПС...аз писах и Окр.прокуратура в града ни като адресат, не пратих до тях обаче писмото.

Общи условия

Активация на акаунт