Некоректност на А1

  • 18 763
  • 188
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 68 852
Ами подай. Трябвало е вече да си подала жалба...
КЗП, КРС като начало...

# 106
  • Мнения: 46
Казвала съм...България е единствената държава, в която трябва да ходиш с адвокат, за да преподпишеш при мобилните...

Магде, чела съм, не помня вече къде, че ако по телефон кажеш да, се счита за съгласие и сключен договор. Имаше го и това, сигурна съм.


Aми това ще е пореден абсурд. Защото примерно аз изрично казах на операторката, че при най-малкото несъответствие ще им върна договора неподписан. Но нищо няма да ме учуди вече Simple Smile

# 107
  • Пловдив
  • Мнения: 14 585
Не, изрично го има в закона - съгласието при дистанционно сключване, дадено по телефона, не се брои. Не точно така формулирано, но в тоя дух. Ще ти го намеря после, ако искаш. Играх го тоя цирк, но аз изобщо не си получих пратката въпреки обясненията, че трябвало, ръйш ли, да я получа и да им върна договора неподписан или с подписано изявление отказ от него ли беше, абе, нещо ми заявиха, че трябвало, аз само се изсмях наум. Още след разговора проверих условията в сайта им и лъсна, че по телефона лъготят.
Нямах проблеми после. Може би ще ти струва разправии, но както е описано, си права и трябва да си оправят грешката, било истинска грешка, или в кавички.

# 108
  • Мнения: 46
И аз не мисля, че само с едно "Пратете ми документите" ще ме обвържат за 2 години, при строгите регулации на ЕС.

На мен ми обещаха, че ще ми върнат стария план и ме компенсираха с някакви бонуси и мегабайти, но изхабените ми нерви нямат връщане.

Пратих жалби до КЗП и КРС с молба да разгледат самоволията им, защото не съм само аз. Това им е практика вече.

П.С. Мъж съм Simple Smile

# 109
  • Русе
  • Мнения: 1 519
Мен миналата година два или 3 пъти ме лъгаха по телефона. Обещават нещо, но когато дойде договора се оказва, че пише не това, което са ми обещали по телефона. Няколко пъти връщах договорите неподписани. Обаждаха ми се да ме питат, защо не съм го подписала и си останах на старите договори. Трябва обаче супер внимателно да се чете договора и да се гледа. В това време в Спиди се натрупва опашка, служителите на Спиди стоят и чакат да прочетеш, изобщо супер неприятна ситуация. Лошото е, че например един договор се отнася за няколко телефонни номера. За единият номер ми харесва например плана, който са ми предложили, но за другият номер не отговаря на това, което са обещали и аз връщам неподписан договор и за двата номера. Няма как да подпиша само за единия.

# 110
  • Мнения: 46
Е, от тази година не питат защо не си го подписал, а директно ти набиват новия план Simple Smile

Аз си взех договора и излязох да си го чета на спокойтвие отвън. Така не трупам опашка. Друг номер им е да го пращат на личен адрес, за да четеш отгоре отгоре и да го подпишеш и да не караш куриера да чака. Изрично казах на операторката да ми го прати на офис на Спиди, за да го прочета добре, тя го пратила на адреса ми. Върнах го в офиса, но това им е поредният хиенски номер, имайте го предвид.

Инфлацията ги е овълчила май, искат от тях печалби Simple Smile

# 111
  • Мнения: 1 308
Инфлацията ги е овълчила май, искат от тях печалби Simple Smile
Не е инфлацията, а премиите които получават от всичко. И последните 5 години се обучиха взаимно да лъжат постоянно и за всичко. В един момент ти трябва адвокат за да изрови отнякъде реалните правила и продукти, които предлагат, защото с питане може да получиш мръсна и нагла лъжа от всичките им хора.

# 112
  • София
  • Мнения: 9 936
Мога ли да снимам видео в офис на Оператор?
После при жалбата се покриват един друг...и гледат какво си разписвал..а не какво са обещали

# 113
  • Мнения: 68 852
Гледай какво подписваш ТИ!
Чекни да влезе в сила след 7 дни и вкъщи си го прочети, ако те е срам там.

# 114
  • Мнения: 5 268
Никой не ми обясни откъде-накъде активират нов договор без подпис на клиента. След доста разправии обещаха да ми върнат стария ми договор, но да видим...
Освен това са ми сложили и фактура по новия план, разбира се, на по-висока сума, като нямат никакво право за това.
Ще ти обясня. Когато приемеш договора от куриера и го върнеш след това, A1 не знаят дали е подписан или не и приемат по подразбиране, че е. Така активират новия договор преди още да са го получили с идеята да е в интерес на клиента, за да не чака с дни. Ако този договор въобще не го беше взел, нямаше да го активират. Не си първия, нито последния. Клиента не губи, а губи оператора, защото клиента не дължи нищо за използваните услуги от неподписан договор. Приеми го като тестване на услугите. В тази връзка жалбата към КЗП/КРС ще е без значение, ако не си претърпял никакви загуби. Ако мислиш, че "разправиите" са довели до психически стрес, тогава може да ги съдиш. Успех!
Фактурата ще е я коригират.

Може ли да обясниш какво разбираш под "разправии"? Стоя пред централата на A1 с плакат "ВЪРНЕТЕ МИ СТАРИЯ ДОГОВОР!!!" или какво? Какви действия извърши? Те така или иначе щяха да ти върнат стария договор и нямаше да останеш по новите условия.

# 115
  • Мнения: 68 852
Айде бе..в интерес на клиента било Joy
Другото може и да е така, не споря.
Ама сливи ли имат в устата да обяснят на клиента с две думи ако процедират така както ти описваш?
И ако клиент е чекнал кога да влезе в сила - на кое отгоре активират немедлено...
Ако мине номера - това им е целта. А не че мислят за клиента...последното ме разсмя, благодаря ти че ме развесели...Grinning

# 116
  • Мнения: 46
Хайде бе, приемали по подразбиране... Че и в мой интерес, пуснах сълза. Наистина бисер след бисер.

Без мой подпис договорът няма никаква стойност, следователно не могат да го активират "по подразбиране".

Лъжа първа последва още същия ден, когато оператор ми каза, че щом си получат документите, ще върнат стария договор. Не, не го върнаха. Трябваше да им пиша, звъня и обяснявам сума ти пъти едно и също нещо, че няма подпис и мое съгласие. "По подразбиране" правото не признава.
Още повече, че предупредих операторката, че при най-малкото несъответствие го връщам без подпис. 

Освен това от Спиди казаха, че слагат отметка дали договорът е подписан или не е още при връщане на документите. Всичко с тези договори е една огромна лъжа и тази голяма тема го доказва. Горките А1 явно изпитват и недостиг на персонал, за да сложат поне един служител, който, ей така, от кумова срама, да хвърли един поглед и да види дали клиентът все пак се е съгласил на договора.

Пуснах жалби, за да информирам за некоректните им практики, току виж някой им озаптае мисленето "по подразбиране" в "интерес на клиента".

Последна редакция: сб, 08 апр 2023, 19:58 от lanister

# 117
  • Мнения: 5 268
Без мой подпис договорът няма никаква стойност, следователно не могат да го активират "по подразбиране".
...
"По подразбиране" правото не признава.
...
Пуснах жалби, за да информирам за некоректните им практики, току виж някой им озаптае мисленето "по подразбиране" в "интерес на клиента".
Виждам, че си сигурен и познаваш законите. Вярвам, че със сигурност ще подадеш жалба до районния съд и ще има дело. Може ли да напишеш номер на делото? Ще го следя с интерес. Както и резултатът от жалбата до КЗП/КРС.

# 118
  • Мнения: 46
Виждам, че много държиш да изкараш А1 най-благородните и мислещи за клиентите си, но тези 8 страници оплаквания говорят друго. А в какво вярваш - не ме интересува.

# 119
  • Мнения: 5 268
Виждам, че много държиш да изкараш А1 най-благородните и мислещи за клиентите си, но тези 8 страници оплаквания говорят друго. А в какво вярваш - не ме интересува.
От написаното разбирам, че нищо няма да направиш за тази неправда. Осъди A1, вземи им парите и докажи, че ти си правия. Предвид, че си сигурен в правотата си, не виждам причина, да не ги осъдиш.

П.П. 8 страници най-вече с въпроси. Много от хората прибързват със заключенията и в последствие разбират, че не са били прави. В тази връзка и ти попадаш в тази категория хора, но просто все още не го знаеш.

Общи условия

Активация на акаунт