Некоректност на А1

  • 18 703
  • 188
  •   2
Отговори
# 120
  • Мнения: 46
ЧревоУгодник - Потребител# 765 дек. 2021, 14:10 ч. "Проблемът е, че служителите имат таргет, който трябва да изпълнят и се принуждават да лъжат, ако искат да получат "бонус". Основната им заплата е ниска с обещание за големи бонуси при постигнати резултати. Никой не им казва да лъжат и прикриват истината, а е самоинициативно. На операторите не им пука, щом постигат целите си."

И ти ли си прибързал със заключенията, когато преди 2 години си написал, че служителите са лъжци? Последно каква ти е тезата - че служителите боравят с лъжи и че на операторите не им пука, щом таргетите са изпълнени или че операторите мислят най-вече за доброто на потребителя? Simple Smile

Сериозно се обърках...

# 121
  • Мнения: 5 268
И ти ли си прибързал със заключенията, когато преди 2 години си написал, че служителите са лъжци? Последно каква ти е тезата - че служителите боравят с лъжи и че на операторите не им пука, щом таргетите са изпълнени или че операторите мислят най-вече за доброто на потребителя? Simple Smile

Сериозно се обърках...


Това няма връзка с твоя казус.
Изискват се реални действия, а не празнословия в интернет. Мястото на твоя казус е в съда, щом толкова си сигурен кое как трябва да бъде.

# 122
  • Мнения: 14 912
Всъщност, наистина това 'по подразбиране'...не е точно така, когато имаш договор, който трябва да бъде подписан. Ако е в интерес на клиента, защо не процедират по обратния начин? Докато видят подписа, важат старите условия, а след подписа се коригира със задна дата с новите? Има разлика дали имаш да взимаш или да даваш.

# 123
  • Мнения: 46
И ти ли си прибързал със заключенията, когато преди 2 години си написал, че служителите са лъжци? Последно каква ти е тезата - че служителите боравят с лъжи и че на операторите не им пука, щом таргетите са изпълнени или че операторите мислят най-вече за доброто на потребителя? Simple Smile

Сериозно се обърках...


Това няма връзка с твоя казус.
Изискват се реални действия, а не празнословия в интернет. Мястото на твоя казус е в съда, щом толкова си сигурен кое как трябва да бъде.

Значи пишеш, че "служителите имат таргет, който трябва да изпълнят и се принуждават да лъжат, ако искат да получат "бонус", но в моя случай викаш са честни ангелчета? Laughing
Действия съм предприел. Никъде не съм казвал, че ще завеждам дело. Това, че ти го повтаряш като латерна не променя фактите. Да не забравяме и че живеем в страната на чревоугодниците, където нищо не е наред, какво остава за съда.

Но приемам вината, че си губя времето да споря с мъж с близо 5000 мнения в бг мама, който говори за "празнословия по интернет". Laughing

# 124
  • Мнения: 5 268
Значи пишеш, че "служителите имат таргет, който трябва да изпълнят и се принуждават да лъжат, ако искат да получат "бонус", но в моя случай викаш са честни ангелчета? Laughing
Действия съм предприел. Никъде не съм казвал, че ще завеждам дело. Това, че ти го повтаряш като латерна не променя фактите. Да не забравяме и че живеем в страната на чревоугодниците, където нищо не е наред, какво остава за съда.

Но приемам вината, че си губя времето да споря с мъж с близо 5000 мнения в бг мама, който говори за "празнословия по интернет". Laughing
Самият ти не знаеш за какво е твоя казус. Говорим за договор, който получен в офис на куриер и е активиран без да е подписан. Служители на оператора не участват.
Хем си предприел действия, хем не вярваш в българския съд. В това няма логика. Съдът е висшата инстанция. Ако в него не вярваш, как ще вярваш в КЗП/КРС и подобни?
И все пак споровете се решават в съда. За човек като теб, който познава закона, няма да е проблем да спечели това дело.

# 125
  • Мнения: 68 824
Аз за пръв път чувам договор да почне да действа преди да си го подписал.
До подписа има само отправена оферта, която не е приета.
Не е редно да активират договор ПРЕДИ да е подписан.
Да си преразгледат нещата, щото не са им ок тук...
Няма СКЛЮЧЕН договор!

# 126
  • София
  • Мнения: 3 800
Здравейте, вчера подписах Анекс към договор за телевизия, който искам да разваля /имам 7- дневен срок за това/.  С мен се свързаха от кол центъра с предложение, което първоначално приех, но тъй като аз няма да ползвам услугата, съответно човека не беше доволен и се налага да прекратя този договор. Въпрос - отидох в офис на А1, където ми казаха, че след като чрез кол център са се свързали с мен не можело в офис да ми развалят договора, а трябвало по телефона да се обадя. Обадих се по телефона, там съответно ми казаха, че трябва да отида в офис. Попитах ги това ли е стратегията им - 7 дни разиграване между офис и телефон докато изтече срока, и ми затвориха. Утре ще отида с подготвена писмена молба за прекратяване на този договор и искам и стария такъв, който изтича август месец да прекратя /за него ще си платя неустойката, просто не искам през този цирк да минават отново след 2 месеца/, но възможно ли е в офиса отново да се направят на луди и да откажат да ми входират молбата ?! Явно , че без скандали няма да се разделим. Моля за съвети.

# 127
  • Мнения: 68 824
Що не напишеш  едно писмено искане за прекратяване и го разпратиш по имейл, през приложението или формата им за контакт, дори на адреса на управлението с обикновена поща с обратна разписка. По всички възможни писмени канали.

Сетих се и друго - пусни молбата с куриер на спиди или еконт, до адреса на офиса, като искай да е с входящ номер който да ти върнат.
Служебно така са идвали куриери, носят писмото и изискват да върнем номерчето, с което е заведено то.

# 128
  • София
  • Мнения: 3 800
Тета, мерси. Това си мислех да правя. В догоора ми пише, че се прекратява в 7  - дневен срок чрез писмено уведомление лично или чрез посредник в офис на оператора. Сутринта не бях чела договора, когато ходих, иначе щях да го нося и оттам да звъня на оператор да видя как ще си комуникират двамата служители.Утре ще ги бомбардирам по всички канали. Даже и на Омбудсмана ще пиша, ако се налага. Уникални са. Ако става дума за подписване на договор са бързи като светкавици. При разваляне се крият като мишки.

# 129
  • Мнения: 68 824
Те нали офисите са нещо като франчайзинг, та си прехвърлят яко топката с централата. Но това мен, и теб, като клиенти, не ни интересува...защото и двете места продават и работят под логото на А1...

# 130
  • София
  • Мнения: 3 800
Възможно ли е на място да откажат да ми входират уведомлението, а просто да го приберат и загубят, примерно. Ако кажат, че нямат практика да входират, как да реагирам? това се чудя...

# 131
  • Мнения: 68 824
А, възможно е, чела съм  за такива случаи.. гледала съм и клипове в тубата за сага при опит за прекратяване - някакъв известен от някое шоу беше, лудна направо.

За това е добре, въпреки че ще посетиш офис, да го входираш  и някак писмено с докумен че писмото е влязло при тях.

Също съм писала във фейсбук страницата, там сякаш реагират по-сериозно май...
https://media.a1.bg/newsite2018/legal/pdf/Cancelation-rights.pdf
виж и това-има имейл

За да упражните правото си на отказ, е необходимо да ни уведомите (за Вашето име, географски адрес (адрес за
кореспонденция) и ако имате такива, телефонен номер, факс и електронен адрес, съгласно т.2 от указанията за попълване) и за
решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление, което може да бъде подадено както следва:
а. За договори, сключени чрез Телесейлс: на имейл адрес: telesales@a1.bg
б. За договори, сключени чрез Е-магазин: на имейл адрес: eshop@а1.bg. В този случай, можете също така да попълните и да
подадете по електронен път стандартния формуляр за отказ на нашия уебсайт (www.eshop.a1.bg). Ако използвате тази
възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (по електронна поща на посочения от вас имейл адрес)
съобщение за потвърждение на получаването на отказа.

# 132
  • София
  • Мнения: 3 800
Утре ще докладвам докъде съм стигнала:grinn: За първи път правя опит за развод с тях, чувала съм, че е трудно, но не го очаквах, честно казано.

# 133
  • Мнения: 68 824
28.3. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.; изм. във връзка с Промяната в Търговския регистър; изм. в
сила 05.05.2021г.) Договорът при общи условия влиза в сила в 7-дневен срок след сключването
му, или незабавно, ако потребителят – физическо лице с договор изрично е заявил писмено
желание договорът да влезе в сила незабавно. Договорът влиза в сила незабавно във всички
случаи, когато A1 предоставя крайни устройства, както и в случаите, когато услугите по договора
са свързани с ползване на крайно устройство, предоставено от A1, или когато потребителят
пренася Номер/а в мрежата на A1, или в случаите на продажба от разстояние, за които се
прилага редът, предвиден в Закона за защита на потребителите.
28.4. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) В 7-дневния срок по т. 28.3, когато е приложим, потребителят
има право едностранно да се откаже от ползване на услуги, без да дължи неустойки. Отказът от
ползване на услуги се извършва в писмена форма.



Това е от общите им условия.
https://media.a1.bg/newsite2018/private/pdf/mobile-services.pdf

Ти си чекнала в договора, че не искаш незабавно да влезе в сила, нали?

В горният пост ти сложих имейл за отказ -виж го и го ползвай.

# 134
  • Мнения: 5 268
Те нали офисите са нещо като франчайзинг...
Това откъде го измисли? Няма такова нещо.

Общи условия

Активация на акаунт