Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са правата на потребителите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение?
Какви са опциите, които туроператорите предлагат на клиентите си при отмяна на пътуване?
Какви са правата на клиентите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение, но туроператорът отказва връщане на парите и какви са правата на клиентите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение, но туроператорът предлага ваучер за бъдещо пътуване?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са правата на потребителите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение?
-
Какви са опциите, които туроператорите предлагат на клиентите си при отмяна на пътуване?
-
Какви са правата на клиентите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение, но туроператорът отказва връщане на парите и какви са правата на клиентите, чието пътуване е отменено поради извънредно положение, но туроператорът предлага ваучер за бъдещо пътуване?
В случай че туроператорът отказва връщане на парите, клиентите имат правото да се обърнат към Комисията за защита на потребителите или да предприемат съдебни действия за защита на своите права. Според закона, туроператорите трябва да върнат платените суми до един месец след отмяна на извънредното положение. В случай на предлагане на ваучер за бъдещо пътуване, клиентите имат правото да изберат дали да приемат ваучера или да изискат връщане на платените суми. Ваучерът трябва да бъде гарантиран от държавата и да позволява използване до определен срок.
-
Какви са правата на потребителите, чието пътуване е отменено поради COVID-19?