Дистанционно обучение за учениците- Тема №2

  • 29 385
  • 793
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 472
Аз мисля, че качването на домашни в системите за обучение има един съществен недостатък - всеки в групата може да види файла с домашната ти.
Така се получава, ако учителя не е дал задачата в полето с задачи, а в чата или устно.
Тогава качваме във файлове, но ако има поставена задача в"задачи"-влизате там , кликвате върху задачата и качвате там.
Поне така ми обясни ученика.

# 61
  • Мнения: 7 988
Да, при нас става точно така. Затова аз изобщо не качвам домашни.

# 62
  • Мнения: X
Както вече писах при нас ДО върви по различен начин.

Децата принципно имат време всеки ден на компютри в у-ще за всяко дете и почти всички презентации , неща над които работят в час и прочие са дигитални.

Снимат написаният работен лист, качват го в SeeSaw, Офис 365, записват аудио към всяка задача какво са научили, изнамерили като извод или разбрали и ние в вкъщи получаваме вметка, че детето ни е публикувало еди какво си и можем да видим работата, преслушаме записа, видим коментара на учителката, коментираме или харесаме направеното.
 Това беше преди ДО, а сега просто го правят у дома и учителката вижда кога са свършили и дава коментар и забележка.

Отделно в клас се работеше и преди и сега със сайта им по математика  Mathletics, ClassDojo (виртуална комуникационна система с поощрения в клас и у дома) , GoNoodle ( виртуално ФВ и танци),  SeeSaw (Student driven digital portfolios and simple parent communication) , а всички уроци и презентации по наука, англ. и френски се правеха на прокети с Поуър Пойнт и в Офис 365 в клас.

Учебници нямат. Учителите принтираха работните листи, които учениците попълват и въвеждат в SeeSaw .

Това им е годишното портфолио и на всички срещи с учителката като РС са индивидуални и детето показва докъде е стигнало, какви са целите в бъдеще, над какво трябва да работи повече, къде среща затруднения, с коя работа се гордее най-много, коя е най-хубавата презентация за срока  (всичко това е от детето, което е попълнило въпросника писмено преди РС и презентира на родителите си).

Вкъщи в последните 2 седмици се занимава предимно с Khan Academy (англ. език, билогия, математика, кодиране и Продижи - занимание по интереси), с френска учебна тетрадка, която купих за 6ти клас и с малко български (писане и четене). Сега започват да пращат неща и от у-ще по SeeSaw.
Няма да има преподаване виртуално, но всичките й извънкласни занимания като балет, джаз, флейта, музикален театър и скаутите минават на Зуум и водят срещите си там.

Отделно чете книги, гледа много филми, играем Скрабъл, учи домашен бюджет и икономика от нас, рисува, крафтс, занимава се с къщата, сега и с домашния си любимец, помага с градината и ремонта, учи се да готви всеки ден нещо ново, подрежда и организира стаята си, сортира си неща, които иска да продаде за джобни онлайн и играе Майнкрафт  или прави компютърна анимация за по час в събота и неделя.

Последна редакция: вт, 31 мар 2020, 20:17 от Анонимен

# 63
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 846
От сърце го казвам: Дай Боже на всеки учител такъв ученик! Simple Smile

# 64
  • Мнения: X
От сърце го казвам: Дай Боже на всеки учител такъв ученик! Simple Smile

И такова училище Simple Smile

# 65
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
При нас отделните предмети са в отделни канали и така в канала се говори и пише само по математика примерно. Отделно за задачите и някои домашни им правя папка със съответната дата в раздел Файлове на канала, където да качват това, което са направили. След това отварям папката и проверявам. Не ги търся из чата, макар че има и такива.

# 66
  • Бургас
  • Мнения: 6 962
Yummy Mommy, това в коя държава е?

# 67
  • Пловдив
  • Мнения: 40 853
Yummy Mommy, това в коя държава е?
В Канада е тя...

# 68
  • Мнения: X
Yummy Mommy, това в коя държава е?
Канада.

# 69
  • Мнения: 2 182
Малките гледат ли уроците по телевизия on air? Много мила изглежда учителката от 18-то 🙂

# 70
  • Мнения: 7 988
Това същите на БНТ ли са? Моето на БНТ не ги харесва. Каза, че са бебешки. Тя не обича да гледа неща, които знае. Ако е нов материал, може и да и е интересно.

# 71
  • Мнения: 6 381
Никакъв шанс, с онлайн уроците, които НАЙ-после почнаха и при нас, цял следобед се пишат домашни.. и целия ден отлетял..

# 72
  • Мнения: 7 988
То и моето вече пише цял ден, на с големи почивки. В училище правят същото, но с по-малки почивки, и са доста по-ограничени.

# 73
  • shumen
  • Мнения: 18 144
Нашите в Понеделник стартираха с Теамс,но не се получи и от вчера са със Зум.Засега е добре и ще си останат така докрая.Домашните ги качваме в Класрум,че там няма жива връзка.
За писане моя пише бързо,но много се подмотва на моменти и ме чака аз да седна и да помагам.

# 74
  • Мнения: 301
Дистанционно обучение - що е то?
Звучи много яко: Децата стават рано, пускат мобилните устройства и започва преподаване на новия урок. Е да, ама не.
Звучи така :
- Айде ставай, че стана никое време, а колко има да учим ти е бедна фантазията.
- Айде пиши, че кога ще готвя, и до магазина трябва да ходя.
- Мамооо не разбирам задачата.
- Прочети ми я, ама по силно, че простирам.
Оф нищо не чувам, след малко ще дойда ( през това време, понеже не разбира задачата и чака майка си), се цъка яко на TikTok.
Прането е простнато.
- Дай да я видя тази задача...Сядам и чета :
Боян сгъва квадратна салфетка с дължина на страната 36 сантиметра на две по хоризонталната линия през средите на две срещулежащи страни, след това още на две по вертикалната линия през средите и така нататък Колко е лицето на получената фигура след 4 сгъвания ?
- Ъъъъ.... Маме, я ми донеси една салфетка от кухнята.... И влизам в ролята на учител, нали все пак трябва да обясня, така че да ме разбере.
След около 30 минутно сгъване и прочитане на задачата, размисъл от двете ни, се стига до следното.
- Я дай да видим по Бълг. Език, какво има, после ще пишем по математика. ( като преди това блока вече е разбрал, че учим по математика).
Вадиме Бълг. Език. стр. 43, урок 38
Ще се учим да членуваме съществителните имена.
Така, сядам аз и прочитам урока, в който обаче инфо почти няма.
И така:
- Слушай сега да ти обясня, кога е пълен и кога кратък член.
- Слушам, слушам. - ми отговаря.
- Гледай сега, ако съществителното име е от мъжки род и е подлог в изречението, и може да го заместим с Той, пишем пълен член.
Следва около минутка мълчание, сигурно мисли над казаното от мама.
- Ъъъъ, я пак ми обясни....
- 😠 Обяснявам пак, след час обяснение и примери, и задачи от учебника, най - накрая стигаме до домашното. Вече спокойна, че ме е разбрала ( викам си, егати, да бях станала учителка) отивам да върша останалите задачи... Все пак нещо трябва да се яде.
След 10 мин тишина, се чува:
-Мамоооооуууууу, ела за малко....
- Кажи какво има, че мия на мивката ( която е затрупана, защото ученето е над всичко)
- Не разбирам 4та задача. Ще те чакам да измиеш тогава
Измивам това, което ми е в ръцете, зарязвам останалото и отивам да спасявам положението.
Разбор на деня:
- Прахосмукачката поне успях да я извадя, нищо, че не я пуснах.
Половината неща обаче в мивката са измити, до магазина не стигнах, ама какво лошо има в сандвичите. Утре ще сготвя. Колко му е.
Математиката и нея ще я наваксаме, егати и математиката...нЕма да ни бутне.
Прането обаче е на простора, цялото.
p. s. Започваме да учим по Човек и Природа, Човек и Общество, Литература и Англ. Език.
Нищо работа.
#МинистерствоНаОбразованието - няма смисъл да въвеждате виртуални класни стаи. Подсигурете достатъчно вино в магазините и успокоителни в аптеките...И всико е точно...

Автор: Неизвестен

Общи условия

Активация на акаунт