Накаратко: аптека, г-жа на гишето с маска под носа й. Служителката й прави забележка, реакция никаква, аз направих забележка, като клиент, реакцията беше : ти пък ква си, че ще ми казваш и обади се, където искаш.
За мое голямо съжаление, тя се оказа права. Първо помолих служителите в аптеката да вземат данните на госпожата. Отказаха. Странно. При положение, че пред мен подаде карта, с която да плати.
Обадих се директно на 112. И след няколко часа отново
Резултат : те благодарели за сигнала, но когато отишли, всичко било изрядно.
Продължавайте да се надявате
Резултат : те благодарели за сигнала, но когато отишли, всичко било изрядно.
Сериозно ли сте звънели на 112, и то два пъти, заради госпожа с маска под носа? Не ви ли хрумва, че хората отсреща се занимават с истински проблеми (или поне се надяваме, че това правят).
И кое е странното, че от аптеката са ви отказали да дадат данните ѝ? Коя сте вие, че трябва да ви се дават данни от чужда банкова карта? Естествено, че няма да ви ги дадат. Оставаше и да го направят, ето това вече щеше да е скандално, за разлика от позицията на маската.
А по повод последното ви изречение - след такива постове като вашия, честно, на нищо не се надявам вече...