Tupperware фенове

  • 26 005
  • 187
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 1 178
Видяхте ли офертите в BILLA на продукти на Tupperware? Взех си помощник-готвача 4в1 (онази изстисквачка за цитруси с приставка за отделяне на жълтици и мини ренде) за 20 лв. Имат също и от бъркалките и шпатулите по 18 лв. бройката, комплект от 5 кутии за фризер за 55 лв., както и кутии за съхранение на продукти с някакъв таймер на различни цени. Усещам как ще спра да ползвам консултанти, особено след като се разочаровах от моят. Веднъж опрях до великата им гаранция и не ми уважиха рекламацията, така че ще им кажа ЧАО! Цените на BILLA са конкурентни на техните УАУ промоции и получавам касов бон насреща.

Само, че Билла са се договорили за определен брой артикули (около10) като асортимент, и то само за няколко пъти. Няма да да ги продават постоянно и масово. Така, че ако искаш нещо друго, ще се наложи да им кажеш ЗДРАВЕЙ на консултантите. А, и касовият бон каква работа ще свърши? Нали рекламацията ще отиде до представителството. Единственото е, че си спестила 2-3лв.
Не е точно така. Касовият Бон върши много работа, връщаш на Билла, възстановяват ти парите и от там нататък те се оправят с представителството. И имат много по-голям стимул да си върнат парите. Както и са си договорили много по-добри условия. А и ако има голямо търсене, количеството на артикулите ще се повиши значително, гаранция.
Лично аз също бих искала да прескоча консултантите, полза не виждам от тях, освен, че те печелят от мен.

# 166
  • София
  • Мнения: 1 056
Каква е тази промоция на Тапър в била? Аз нещо съм пропуснала, това с точки ли е ?

# 167
  • Бургас
  • Мнения: 440
Продуктите са от тази серия https://www.tupperware.at/produkte/aktuelles-programm/b2b-aktion … -52-tw-essentials но не всички ги има в момента в BILLA. Прикачих страницата от брошурата им, която вече е изтекла, но още са налични в магазините. Не са с точки, свободно се продават. Аз определено не съм се засилила да притежавам всички продукти на Tupperware. Не съм някаква сляпа фенка на марката, нито вярвам на легендите за уникалната им безвредна пластмаса. Просто приемам, че качеството на пластмасата е добро и харесвам, че съдовете им са измислени умно. Има и други качествени марки пластмасови кутии като Emsa примерно. Почти всичко на Tupperware, което съм искала да имам съм си го купила по един или друг начин. Специално съдове за замразяване обаче бих си взела още, както и от тези, които са за претопляне в микровълнова. Ще си взема и Вентсмарт, защото в BILLA рано или късно и тях ще пуснат, щом са го правили в Германия и в други страни. Това, че не са за постоянно в асортимента на магазина с какво е по-различно от това да чакам с месеци да ме огрее някоя УАУ промоция при консултант, която пак ще е на по-висока цена? И цените в BILLA доказват, че стойността на тези продукти в действителност не е това, което ни предлагат в постоянните си каталози, което пък автоматично ме навежда на мисълта, че не са толкоз чудодейни, колкото ни убеждават. Да, качествени, добре измислени и толкова. Касовият бон е важен и не виждам защо им е толкова трудно на тези консултанти да го издадат? А гаранцията, както казах - Франция. Когато липсва тази гаранция пък защо да давам една торба пари не разбрах? Да не говорим, че част от консултантите въобще не са наясно какво продават и дават грешни съвети за употребата на продуктите. И защо да купувам през тях тогава? Tupperware ще влязат в магазините рано или късно и колкото по-скоро, по-добре.

Последна редакция: сб, 09 сеп 2023, 11:49 от kojo

# 168
  • Мнения: 60
Здравейте!Споделете какво ви отказаха за рекламация ? И кой консултант ви разочарова. Хубаво е че харесвате и ползвате продуктите .😊
Поздрави!
Видяхте ли офертите в BILLA на продукти на Tupperware? Взех си помощник-готвача 4в1 (онази изстисквачка за цитруси с приставка за отделяне на жълтици и мини ренде) за 20 лв. Имат също и от бъркалките и шпатулите по 18 лв. бройката, комплект от 5 кутии за фризер за 55 лв., както и кутии за съхранение на продукти с някакъв таймер на различни цени. Усещам как ще спра да ползвам консултанти, особено след като се разочаровах от моят. Веднъж опрях до великата им гаранция и не ми уважиха рекламацията, така че ще им кажа ЧАО! Цените на BILLA са конкурентни на техните УАУ промоции и получавам касов бон насреща.

# 169
  • Бургас
  • Мнения: 440
radoslava744, отказаха ми рекламация за чашата за супа, която е за микровълнова. Не ползвам за първи път тази серия, знам как трябва да ги употребявам, но когато претоплях един сос за спагети в нея я изкарах с все едно шупнала пластмасата по ръба, където е опирал в горната си част сосът. Консултантката ми поиска снимки, обясних и ситуацията. Не съм претопляла сосът за повече от 5 мин, и няма как да е било на повече от 600 вата, защото микровълновата ми е с фиксирани ватове и от 600 скача директно на 1000, а съм наясно, че на 1000 вата нищо, което имам на Tupperware не мога да ползвам. Аз си мисля, че защото сосът беше много мазен и защото беше много малко количество, няма и един пръст на дъното на чашата да се е повредила пластмасата. Обаче отговорът им беше, че съм претопляла на по-високи от допустимите ватове и затова съм си съсипала чашата. Консултантката ме попита дали съм си пазила онова хвърчащо листче с инструкциите, не разбрах какво общо имаше с проблема. И естествено че не го пазех,  при условие, че ползвам от години тази серия съм наясно как да го правя. Та, в общи линии моята дума срещу тяхната стана, върви че доказвай как си си настроил микровълновата... но така и не получих разумно обяснение защо се получи така с чашата. Не знам дали си спомняш, че преди бях питала тук дали може да се пукат пуканки в Микроурбан, защото от инструкциите сякаш ставаше ясно, че не мога, но като питах консултантката ми каза, че можело. Тогава, точно ти ми каза, че не може да се пукат и ще си съсипя съда. Е, чудя се, ако бях послушала консултантката си и бях си съсипала съда, който хич не евтин, дали Tupperware щяха да ми уважат рекламацията... Затова вече винаги чета внимателно инструкции, ровя и по чуждестранните сайтове на Тапер, там има доста по-подробни описания на продуктите и ако се наложи питам вас във форума. Отделно имам и съдове, които са ми доста старички, сигурно гонят 10 години. Едно време шефката ми беше представител и от нея с много съдове се снабдих. И имам от нея един миксер фантазия, който започна да изпуска докато го раздрусвам и отделно пластмасата му се лющи на няколко места и се чудя сега, ако случайно реша да предявя рекламация към кого да се обърна, защото шефката ми за съжаление почина преди 2 години...

# 170
  • Мнения: 60
Даа, рекламациите.
По принцип може директно към Tupperware bg да се обърнете. Някой беше публикувал линк или имейл мисля, ще го потърся.
Наслаждавайте се на продуктите.
Поздрави!😊
radoslava744, отказаха ми рекламация за чашата за супа, която е за микровълнова. Не ползвам за първи път тази серия, знам как трябва да ги употребявам, но когато претоплях един сос за спагети в нея я изкарах с все едно шупнала пластмасата по ръба, където е опирал в горната си част сосът. Консултантката ми поиска снимки, обясних и ситуацията. Не съм претопляла сосът за повече от 5 мин, и няма как да е било на повече от 600 вата, защото микровълновата ми е с фиксирани ватове и от 600 скача директно на 1000, а съм наясно, че на 1000 вата нищо, което имам на Tupperware не мога да ползвам. Аз си мисля, че защото сосът беше много мазен и защото беше много малко количество, няма и един пръст на дъното на чашата да се е повредила пластмасата. Обаче отговорът им беше, че съм претопляла на по-високи от допустимите ватове и затова съм си съсипала чашата. Консултантката ме попита дали съм си пазила онова хвърчащо листче с инструкциите, не разбрах какво общо имаше с проблема. И естествено че не го пазех,  при условие, че ползвам от години тази серия съм наясно как да го правя. Та, в общи линии моята дума срещу тяхната стана, върви че доказвай как си си настроил микровълновата... но така и не получих разумно обяснение защо се получи така с чашата. Не знам дали си спомняш, че преди бях питала тук дали може да се пукат пуканки в Микроурбан, защото от инструкциите сякаш ставаше ясно, че не мога, но като питах консултантката ми каза, че можело. Тогава, точно ти ми каза, че не може да се пукат и ще си съсипя съда. Е, чудя се, ако бях послушала консултантката си и бях си съсипала съда, който хич не евтин, дали Tupperware щяха да ми уважат рекламацията... Затова вече винаги чета внимателно инструкции, ровя и по чуждестранните сайтове на Тапер, там има доста по-подробни описания на продуктите и ако се наложи питам вас във форума. Отделно имам и съдове, които са ми доста старички, сигурно гонят 10 години. Едно време шефката ми беше представител и от нея с много съдове се снабдих. И имам от нея един миксер фантазия, който започна да изпуска докато го раздрусвам и отделно пластмасата му се лющи на няколко места и се чудя сега, ако случайно реша да предявя рекламация към кого да се обърна, защото шефката ми за съжаление почина преди 2 години...

# 171
  • София
  • Мнения: 4 493
Аз също съм разочарована от гаранцията и от отношение. Скъса ми се силиконово фолио и силиконова тавичка. От представителството ми казаха, че съм ползвала силикона във фурна на газ и затова така се е получило. Аз нямам фурна на газ, да не говорим, че нямах представа че има такива фурни. Силикона не е ползван и в микровълнова, защото нямам. Ползван е в обикновенна фурна и в миялна в горната кошница.
Другото което се опитах да върна беше уреда за рязане на яйца - не може да се затвори, тоест затваря се след налучкване на кордичките, което е невъзможно да стане ако има яйце отгоре. Там обяснението беше убийствено - някакси съм го изкривила и изместила, ама съм майстор и това се е случило без да се счупи.... а и тази щуротия хич не беше без пари....

# 172
  • София
  • Мнения: 552
Относно продажбата на Tupperware в една верига, та се сетих нещо. За най нетърпеливите които очакват по богат асортимент в супермаркета, ако имат път към Истанбул, на пазара в петък в Юсюдар, има една сергия на които продават Tupperware. Ако имате път натам, и в предвид това, че лирата е 0.07лв. направо ще уцелите джакпота. Снимката е личен архив. Ако имате въпроси не се колебайте да ме питате.
Скрит текст:

# 173
  • Бургас
  • Мнения: 440
dioni точно това ме дразни, че изкарват човек малоумен. Еми, щом няма гаранция ако не попадна на оферта за без пари хич няма да си ги купувам или пък ще си взема сходен продукт на друг производител. Между другото каква гаранция ви обявяват консултантите? В Германия няма такова нещо като доживотна гаранция. Имат стандарта гаранция от 2 години и 30 от Tupperware, но само за определени продукти. И как се удостоверява гаранция от две години без касов бон? 🙄 Не вярвам там да не издават такъв.

# 174
  • София
  • Мнения: 4 493
dioni точно това ме дразни, че изкарват човек малоумен. Еми, щом няма гаранция ако не попадна на оферта за без пари хич няма да си ги купувам или пък ще си взема сходен продукт на друг производител. Между другото каква гаранция ви обявяват консултантите? В Германия няма такова нещо като доживотна гаранция. Имат стандарта гаранция от 2 години и 30 от Tupperware, но само за определени продукти. И как се удостоверява гаранция от две години без касов бон? 🙄 Не вярвам там да не издават такъв.
Никъде не издават касов бон на крайният клиент, освен в Била. Идеята е, че демонстратора си води списък на клиенти при които е имал парти и кой какво му е поръчал. Дефектният артикул се връща на демонстратора и той тръгва по мъките. доказва поръчката на този продукт с разни номера на поръчки, баркодове и т.н. и представителството му одобрява или не дефекта. На близка се пукна шише в самолета. Шишето беше пълно на 1/3 и в самолета протече дъното му. Не уважиха гаранция, не че се и надявах де... било хвърляно, било незнам си какво ..... шишето е ползвано от възрастен човек, не от дете, а и бях с нея като протече дъното, докато си стои в мрежичката на седалката.... лошото е, че контрата остава в демонстратора и обикновенно той обира негативите- подарява ново шише, нова дъска за рязане и т.н.

# 175
  • Бургас
  • Мнения: 440
Ами в Германия продават в он-лайн магазинът си. Няма как да не издават касов бон. Само у нас са някакви схеми и системи, които звучат просто нелепо. Едно е ясно, гаранция няма и всеки, който се опитва да ви убеждава в приказни истории за доживотна гаранция ви лъже.

# 176
  • София
  • Мнения: 1 056
Аз обикалях Билите в града като луда да им търся кутиите и се снабдих с всичко необходимо, отгоре на всичко са на промоция с Била карта😆направо съм мега доволна, благодаря на дамата по-горе, която ме светна за промоцията в Била❤

# 177
  • Мнения: 60
Здравейте,  Tupperware фенове! Как сте?
Аз като любител на марката от години, все още не притежавам всичко, което бих искала да имам. Отсега чакам с нетърпение чантите изненада за Коледа.
Последната ми придобивка са Ergo щипките , много са удобни.
А в сезона на туршиите бих се радвала да споделите ваша сполучлива рецепта.

# 178
  • Мнения: 19 523
Дали случайно някой знае тази промоция на Тапър в Билла още ли е в сила?

# 179
  • София
  • Мнения: 552
Дали случайно някой знае тази промоция на Тапър в Билла още ли е в сила?

Не, беше еднократно зареждане. Само веднъж, и от тогава нищо. Няма и да има повече.

Общи условия

Активация на акаунт