За принудителното дистанционно обучение

  • 7 710
  • 158
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 28 867
Ами, Янтра, всеки родител си преценява.

# 151
  • Мнения: 3 886
Пазим ги. Някои от нас ги пазят и има отговорни възрасти, които и до магазин не ходят.
Въпросът е за децата и качественото обучение. Да държиш ръка на първокласник и да му показваш, как се пишат буквите. Да четат заедно в клас, да почувства атмосферата, да са заедно с другите деца.
Има безкрайно мотивирани и прекрасни учители. Мога само да съм благодарна, че децата срещнаха учители, които смело мога да нарека Будители и че училището не се свежда до изпяване на урока, а и до човешки контакт, споделяне на мечти, приятелство ако щете. И всичко това  липсва в ДО.

# 152
  • Пловдив
  • Мнения: 23 842
Ами, Янтра, всеки родител си преценява.
Вместо да причиня ДО на децата от непознат учител, ако се наложи, ще минем на домашно обучение. На малките все още се справям с материала, големия вече го поеха да го обучават дистанционно.

# 153
  • София
  • Мнения: 28 867
Твое право е. Дори и за сек не си помислям да ти го отнема.

# 154
  • София
  • Мнения: 62 595
Сега вече никого не пазим, а ограничаваме пожара.
Аз също не бих се съгласила, ако сега имам ученик, да е през някакъв център на ДО. По-скоро бих се мъчила да се оправяме вкъщи и да се оправяме с редовните учители, пък ако ще по три мейла  да пращат, отколкото да се чудя какви са учителите от този център, а и какви са децата. Защото, сори, ама силните ученици изостават, когато масата са слаби ученици, а учителката няма да мръдне кой знае колко напред, ако повечето ученици в групата са зле и ще-неще, ще свали нивото.

# 155
  • Пловдив
  • Мнения: 23 842
А тъй, и аз като Андариел, веднъж да сме на едно мнение.

# 156
  • София
  • Мнения: 62 595
В такава обстановка може да сме се дрънкали за какво ли не, но това не е важно. Добри-лоши, тук се сплотяваме по някакъв начин, дори когато се караме за възгледи. Сигурна съм, че ако някоя тук закъса и се нуждае от помощ, ще се загърбят всякакви ризличия.

# 157
  • Мнения: 2 020
Родители от нашия клас вече подават за ОЕСР (4 клас). Новините по телевизията хич не ми харесват, а и детето е с хрема, но дори и като се поддам на паниката, след като разговарях с класната как мисли да организира нещата, пак не харесвам ОЕСР. Ако се наложи мислела да ги включва в meet, а аз не искам, предпочитам да си прочете урока от учебника, ще им приготвя тестове да правят на компютъра - а кога ще тренират ръката да пише? - предпочитам да си пише в терадката;  ... Отделно че от устройства го боли глава и му се напрягат очите. Май само домашното образование остава, но ми се иска да имаме текущи насоки и отчитане на напредъка, а не да се цопне на изпит върху целия материал. Някакви идеи? Можем ли да откажем синхронната форма и да си караме асинхронно, снимки на тетрадките с работа в клас и домашна работа? Сигурна съм че така ще научи повече отколкото да виси часове пред екрана.

П.С. Сега видях че съм влязла в ДО за по-големите, при вас има ли такава опция - да сте асинхронно по желание ...

Последна редакция: ср, 04 ное 2020, 19:42 от Sparkles

# 158
  • София
  • Мнения: 17 592

По принцип има самостоятелна форма на обучение... т.е. дистанционната (заедно с класа) не е точно задължителна. Не повече, а дори и по-малко от обичайната присъствена...

Общи условия

Активация на акаунт