Наглите крадци - 'Виваком' с най-новата брутална измама за 2020 година!

  • 5 289
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Точно. Голяма част на бизнеса се крепи на това.

Май това беше за друга тема

# 16
  • Мнения: 2 638
Знаете ли, че в някои случаи, продукти/услуги в бизнеса се налага да се премоделират, за да не са в разрез със защита на конкуренцията? Просто питам. Факт, че програмата е стара, освен недалновидно, е и невъзможно да е во веки. А ако решат, да са в разрез с интересите на конкуренцията, какво хубаво може да последва за потребителите, освен, може би монопол.

# 17
  • Мнения: 69 051
А ти правиш ли разлика между програма и договор?
Потребителят е страна по договор.На виваком като не му изнася повече този договор ,да прекратят договора по законен ред.
А не тихомълком и увъртяно да го премоделират.

Не им стиска да изгубят клиент. За това го омотават още...

Знаете ли вие? Joy

# 18
  • Мнения: 2 638
Да. Ваучера е вид програма, но предплатена. Подписвайки, потребителят се съгласява с почти същите условия на добросъвестно ползване на услугата. А това, на което е прехвърлена в момента предплатената програма е също предплатена програма, но с възможност за избор, на микс от добавки. Направете си справка. Вива фрий- аз си направих труда да прочета в сайта им. Има възможност за закриване, премоделиране по всяко време.

# 19
  • Мнения: 69 051
Акъл не ща.
Ясни са ми нещата.
Нико не сте разбрали. Говорим на различни езици.

# 20
  • Мнения: 2 638
Не, грешите. Отново е на предплатена програма, но с друго име. Езика е еднакъв, а акъл, както уточнихте, не давам.

# 21
  • Мнения: 69 051
Както казах...виваком като страна по един договор могат да прекратят тези облигационни отношения.
Но не. Те не правят това...не уведомяват с смс че прекратяват тези отношения. Защото не им стиска и защото така губят клиент , който може да се преориентира към др.оператар.
Те не прекратяват отношения с клиента. Те го връзват пак към себе си с нови условия. Това е калташкото и търгашкото.
Който разбрал..разбрал.

За новата програмка питана ли е другата страна??  Иска ли...не иска ли...или не му се оставя избор...извиват му се ръцете.

Кажи не щем вече да си ни клиент, защото този договор вече не ни е изгоден. Ти си реши при нас ли друг договор ще избереш, ТИ да избереш!, ..или ще отидеш при друг оператор....
Така ли е поставен въпроса че ги защитаваш?

# 22
  • Мнения: 2 638
Не съм в полза и защита на телекомуникациите. Не съм им клиент на Виваком. Всъщност, предплатените програми са изцяло в полза на оператора. За малко вложение извличат доста дивидент. По всяко време ние, като клиенти, сме свободни да сменим доставчика, имало е месец, в който е било разумно да го обмисли и този вариант автора. Аз съм влизала в спор и писания с оператор, излязох права, но грешката беше в сътрудника, с който работихме. Имаше грешно подадена информация. Тук видях същото, затова се зачетох в сайта им.

# 23
  • Мнения: X
Правилното е, както е при всички договори, с едномесечно предизвестие. За този период клиента има пълното право да реши какво да прави. Всичко друго е ...

Тета. Вероятно въпросният господин е имал едномесечно предизвестие за предстоящата промяна. Виваком не са тъпи, че са си вкарат такъв таралеж с КЗП

# 24
  • Мнения: 69 051
О..не казвам че е незаконно. Далеч съм от тази мисъл. Законно си е. Но е...калташко. За мен.

То вярно че в бизнеса място за чувства и морал нямало..така казват.

Но мен лично неморални, макар и законни практики и поведение, ме отблъскват и отвращават.

# 25
  • Мнения: 674
Не виждам нищо "калташко" . Потребителят е бил предупреден, но както вече написах е предпочел нищо да не прави по въпроса и след това се жалва. И все още не разбирам защо страда по неизползвани минути, от които очевидно няма нужда...ама око ненаситно...

# 26
  • Мнения: 3 316
Каква е разликата между: валидни 28 дни и валидни 28 дни с автоматично подновяване?

# 27
  • Пловдив
  • Мнения: 2 798
Каква е разликата между: валидни 28 дни и валидни 28 дни с автоматично подновяване?

Аз го разбирам така, че след като минат 28-те дни автоматично взима сумата от картата и подновява избраният от Вас пакет. Така всеки месец им е сигурно, че ще си взимат определената сума
Само че аз нещо не мога да разбера Vivacom-free таксуването е по 0,10 стотинки, а при Vivacom-free data там не е дадено колко е

Последна редакция: чт, 14 яну 2021, 11:29 от *Padme*

# 28
  • Мнения: 1
Здравейте хора! Прочетох мненията от форума. Не искам да споря с никой , нито да давам мнение. Само да споделя , че и аз се чуствам прецакан от виваком. Ползвам картата "бонуси без край" от както има виваком. Бях изключително доволен , до този момент. Изгоряха ми над 10 000 смс + 1200 мин. Няма да се обяснявам повече. Виждам , че и доста хора нямат доверие в интитуциите. Ще подам жалба срещу виваком в защита на потребителя + омбусман.
Защо да не съдим и виваком ? Който има интерес нека да ми пише на : tachev_99@yahoo.com

# 29
  • Мнения: X
А за какво ще ги съдите? За нещо което са Ви дали, а Вие не сте използвали?

Общи условия

Активация на акаунт