От коя марка съдомиялни сте доволни? - Тема номер 3

  • 35 507
  • 738
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 19 523
Без да натрапвам избора си, закупих преди около година Миле след Горене. И като приключи цикъла вратата й не се отваря (доста базов модел си е). Но бога ми никаква пара не излиза след работа, уредите са идеално изсушени и дори не парят както беше при Горенето. Явно има някакъв конденз, който отвежда парата в тръбите или и аз не знам как. Много съм доволна от избора си, но към днешна дата ги няма точно тези на пазара, аз си взех мострен модел, иначе се бяха изчерпали. Бих препоръчала някакъв базов модел от хубава марка обаче. Иначе за сол и гланц си се слагат регулярно. На Милето ми прави впечатление че доста по-често светва индикаторът за дозареждане на горните две.

# 691
  • Мнения: 11 750
Ами не, всъщност тъпо се изразих. Няма да е изцяло вградена, а само пъхната под плот. Тоест вратата ще си е нейната и трябва да е иноксова, заради останалите уреди с тоя цвят. Мерси, Петя!
Моля! Усетих аз, че нещо недоразбирам. А и нали има и модели с неиноксови дъна...
Виж и тази. Голяма е, цвят инокс и иноксов панел:
https://www.tehnomix.bg/sadomiyalna-aeg-ffb83730pm
Скрит текст:
Характеристика
Капацитет стандартни комплекти: 15
Монтаж: Свободностоящ
Врата, преден панел и долен панел от инокс, страни в сребрист цвят
Корпус(обем) XXL
Изключително тиха програма: само 38dB
Специална деликатна програма за чаши
8 програми, 5 температури
Програми на съдомиялната: -
30 мин. 60°
AutoSense 45°-70°
ЕКО
Extra Silent (супер тиха)
Чаши 45°
Интензивна 70°
PRO ZONE
Изплакване § Задържане
Система ProWater с допълнително разпръскващо рамо на тавана на миялната
Сателитно разпръскващо рамо ProClean
Система за изсушаване:Технология AirDry
Панел с текст/ символи
Панел със символи
Панел с 3 цифров дисплей
Сензорен контрол за избор на програми и функции
Функция Auto Off
Термо ефективна технология
Връзка с топла вода до 60°C
Опция отложен старт от 1 до 24 часа
Индикатор за оставащото време
Съдомиялна SENSORLOGIC: адаптира консумацията спрямо зареждането
Сензор отчита нивото на замърсяване на водата и регулира нейната консумация
Индикатори за липса на сол и гланц
Вътрешно осветление за идеална видимост
Регулируема на височина горна кошница дори при пълно натоварване
Горна кошница: -
12 меки държачи за чаши SoftGrips
2 сгъваеми решетки
2 сгъваеми решетки за чаши
2 меки подложки Soft Spikes
Сгъваеми поставки за чаши
Иноксова дръжка
Долна кошница: -
4 сгъваеми решетки
Иноксова дръжка
тавичка за прибори с иноксова дръжка, поставка за ножове
AQUA контрол
Размери за вграждане ВxШxД (мм): 820/850 x 600 x 570
Аз самата съм с Бошове, но моите вече не се предлагат. Моя приятелка има два, купувани в последните 2 години и все нещо мрънка- мокри били съдовете, все нещо недоизмито... Не знам дали е от човека или от уреда  Simple Smile

# 692
  • Мнения: 1 105
Без да натрапвам избора си, закупих преди около година Миле след Горене. И като приключи цикъла вратата й не се отваря (доста базов модел си е). Но бога ми никаква пара не излиза след работа, уредите са идеално изсушени и дори не парят както беше при Горенето. Явно има някакъв конденз, който отвежда парата в тръбите или и аз не знам как. Много съм доволна от избора си, но към днешна дата ги няма точно тези на пазара, аз си взех мострен модел, иначе се бяха изчерпали. Бих препоръчала някакъв базов модел от хубава марка обаче. Иначе за сол и гланц си се слагат регулярно. На Милето ми прави впечатление че доста по-често светва индикаторът за дозареждане на горните две.

Има вентилатор, който в края на цикъла издухва парата през тръбите и суши.

# 693
  • Мнения: 2 471
Моята е LG и днес специално изчаках да отвори вратата след цикъла да видя колко пара ще излезе, Ами нищо....само замириса на ароматизатори и това е. Посудата беше топла и суха.
Стана ми интересно за тази пара

# 694
  • Мнения: 2 965
Ами не, всъщност тъпо се изразих. Няма да е изцяло вградена, а само пъхна та под плот. Тоест вратата ще си е нейната и трябва да е иноксова, заради останалите уреди с тоя цвят. Мерси, Петя!
https://www.tehnomix.bg/sadomiyalna-aeg-ffb-53610-zm или https://www.tehnomix.bg/sadomiyalna-aeg-ffb83730pm
И двете са много добри .

# 695
  • Мнения: 11 750
Да, тази по-скъпата я предложих и аз в предишния си пост, но тя май по към Бош клони....

# 696
  • Мнения: 9
Някой да се е занимавал със сервиза "Г сервиз АД" за съдомиялна gorenje?

Има ли някакъв орган, който да им следи за качеството въобще, че КЗП са безполезни?

За втори път трябваше да пускам рекламация за съдомиялната, че хвърля грешки, и цяла седмица не звъннаха да уговорят час, та трябваше пак да ги търся и при разговора, просто казаха, че ще дойдат да я вземат.

Добре, идват почти две седмици по-късно и понеже е вградена, трябва да разглобят части от кухнята, което включваше и едно чекмедже, което после сложиха така, че не се прибира правилно.
"Ми, госпожо, ние не сме мебелисти, трябва да си викнете мебелист да го оправи или пуснете оплакване".
Ок, звъня им в сервиза, там, естествено пак същото "ми не са мебелисти, не можем да направим нищо" и "Ами те повечето клиенти сами си ги вадят"
Т.е. могат да развалят нещо, ама не и да го оправят. След като не са мебелисти, защо при разговора, в който се уточняват параметрите на посещението не питат дали е вградена или свободно стояща и като е вградена, да дадат препоръка да е предваретилено извадена, понеже викат хамали, а не хора, които разбират от мебели?

Ако даже веднъж ми беше намекнато, че те нямат такива хора и че задачата да се извади, е наша, щях да предприема нужните мерки.

Естествено, нямам и даден срок, за който ще седи при тях и като цяло, имам много лошо предчувствие.

Та, ако някой знае за някаква процедура по контрол на качеството (с изключение на КЗП), или нещо полезно, ще се радвам да споделите.

РЕДАКЦИЯ: Току-що забелязах, че и като пусна мивката, отдолу тече, понеже съдомиялната е включена към мелачка и като са изкарвали връзката, нещо са разместили. Явно и от ВиК не разбират, не само от мебели.

Последна редакция: пт, 11 фев 2022, 14:25 от koteshki.mustak

# 697
  • Мнения: 19 523
Имала съм такива приключение с техния сервиз, неспасяеми са нещата. Съветът ми ако съдомиялната е в гаранция да се обърнете към търговеца, по принцип той отговаря за дефектите и ако до 30 дни не Ви я оправят, да замени уреда с нов. Играла съм го това, една Нова година бях без миялна, проточи се поправката повече от месец, търговецът побутна малко нещата, че не му се искаше да ми заменя уреда, общо взето си е до късмет и търпение цялата работа.  Ако не е в гаранция, вземете си уреда и търсете читав сервиз, който ще Ви свърши работа.

# 698
  • Мнения: 9
В гаранция е - има-няма няколко месеца е ползвана, даже не се ползва и често - август 2021 започнахме да я ползваме.

Иначе, като видях и теча, им подпалих телефоните, понеже не само, че не мога да ползвам съдомиялната за съдовете, ами и като чешмата да не мога да ползвам, без да тече, си е безобразие.

Та, въпреки негодуването на жената по телефона, все пак звъннала на един техник, който поне се оказа добросъвестен и като дойде да погледне защо тече, пооправи и самия шкаф, обясни ми някои полезни неща и поне от него съм доволна. Вярно, не се оправи съвсем теча, все още капе, и чекмеджето не е идеално, ама поне е използваема чешмата и чекмеджето се затваря напълно.

Ще видим идните седмици какво ще става и дали ще я връщам, че много часове и нерви отидоха за някакъв проблем, който можеше да се предотврати, ако бяха казали по телефона, че нямат хора, които разбират от мебели или щом пък като предлагат тази услуга, да бяха пратили такива, които разбират.

# 699
  • София
  • Мнения: 11 774
Milittana,кой е моделът,макар да не се предлага вече?

# 700
  • Мнения: 19 523
Milittana,кой е моделът,макар да не се предлага вече?
G 4263SCVi
https://www.youtube.com/watch?v=jb8bs_Hzob0

# 701
  • Мнения: 11 750
В центъра за обслужване на клиенти на Горенье се обадете:
+359 2 4917596

# 702
  • София
  • Мнения: 8 286
koteshki.mustak,
оплаквания за свързване / "отвързване" или за монтаж на някакви елементи от шкафовете, няма как да имате, не са мебелисти, тяхната грижа е да вземат уреда, да го отремонтират(, ако е поправимо) и върнат. Останалото е във ваши ръце, евентуално, ако предлагат услуга свързване ще ви я предложат на допълнителна цена, не вярвам да включва разглобяване/сглобяване на мебели.
Въпросът дали е вграден уреда или не е като кой модел е.
Признавам че това с чекмеджето и вградената миялна не ми стана много ясно как се случва, т.е. уредът "вграден" или е за вграждане?! При нашата има една дъска, която се закача за вратата.
Ваш ангажимент си в как е монтиран уреда към ВиК (или електричеството), не е задължително включването да е на едно място - мивката ми е отделно от пералнята и миялната.
Кой ви монтира миялната? Магазинът, сервизът или мебелистите?

КЗПто ще помогне, ако не ви отремонтират уреда или не е в срок, а не по въпроса как в поставен уреда към кухнята. (Сроковете са упоменати в гаранцията ви)

За мен са за похвала, щом някой е дошъл втори път.
От БГ сервиз съм с добри впечатления. Сдобих се с уреди за вграждане Горенье (извън гаранция) с покупката на апартамента, а те ми помогнаха с инструкциите. Досегът с марката ми бе за кратко (не исках Горенье) - 3 от уредите подарих (още са си ок), 2 запазих с идеята до първата повреда.

Няма смисъл от търговеца, при повреда ще ги насочи към офиц.сервиз.

# 703
  • Мнения: 9
koteshki.mustak,
оплаквания за свързване / "отвързване" или за монтаж на някакви елементи от шкафовете, няма как да имате, не са мебелисти, тяхната грижа е да вземат уреда, да го отремонтират(, ако е поправимо) и върнат. Останалото е във ваши ръце, евентуално, ако предлагат услуга свързване ще ви я предложат на допълнителна цена, не вярвам да включва разглобяване/сглобяване на мебели.

Дори вторият техник, който дойде каза, че принципно "услугата" включва демонтаж. Ако това е някакъв специален случай, със сигурност е редно при заявката по телефона, да ме информират какво се изисква от мен.

Ако не споменат нищо изрично, следва да се предположи, че ще предоставят пълната "услуга" с демонтаж, което предполага да викнат компетентни хора.

Съдомиялната е за пълно вграждане (GV561D10), така че от модела само, трябва да им е ясно за какъв тип става въпрос и да ми дадат нужната информация.

Откъм ВиК ги бях питала и за това знам, че те я откачат и закачат, като това беше потвърдено и от техника, който дойде в последствие.

# 704
  • София
  • Мнения: 8 286
А чекмеджето, за което споменаваш, за какво е?, т.е. не разбирам как се отнася към миялната (питам от любопитство)
Учудвам се, че има такава пълна услуга...

Общи условия

Активация на акаунт