Проблем с Виваком

  • 3 266
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • FMSTEREO
  • Мнения: 80
Не ме разбра правилно бях на договор , исках да го прекратя с 3 такси ама искаха 1 месечно предизвестие , виваком е това винаги си талкува условията в тяхна полза !

# 16
  • гр. Варна
  • Мнения: 789
tekotien, много добре ви разбрах и обясних. Всеки договор, за да се прекрати е необходимо едномесечно предизвестие. При срочен плащате неустойка-3такси, а при безсрочен-няма неустойка.
При смърт на потребител(няма как да направи едномесечно предизвестие), то и неустойки не се плащат(срочен договор). Бях поствал жалба(на колега) към КЗП. Виваком бяха проверявани. КЗП свърши перфектно работата си.
ПП Предизвестието се "отработва" при ТД, а спрямо далекосъобщителните оператори се заплаща.Услугата е налична в периода на едномесечното предизвестие.

Последна редакция: пн, 12 юни 2023, 20:35 от pkol

# 17
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 229
Вкючих се във виваком тв и нет изобщо не ми хареса нета беше с мб и постоянно спираше минаха 2 месеца и реших да прекратя договора върнах им всичко паници лъжици приемници добре казаха
Мина година мисля🤔
 почнаха да ми пращат писма че дължа
Вие сте прекратили предсрочно договорът си.
как разбра, че договорът е прекратен след като тя е написала
Имате ли документ за връщането на техниката и прекратяването на договора?
Не Нищо нямам черно на бяло 😔 нищо не ми дадоха 😐  какво съм правила и аз не знам мн глупаво от моя страна  😔😔
Това е което ме тревожи най много

# 18
  • гр. Варна
  • Мнения: 789
]|I{•------» ❼0ʘ❷_𝐎𝓖Ⓝ𝔬в «------•}I|[,
Скрит текст:
Цитат
Вкючих се във виваком тв и нет изобщо не ми хареса нета беше с мб и постоянно спираше минаха 2 месеца и реших да прекратя договора
Връщането на оборудването е едно от условията за прекратяване на договор, понеже без него не може да се ползват услугите, предоставяни от оператор. Обаче, неползването му не е условие за прекратяване.

# 19
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 229
въпреки всичко договорът не е прекратен както го писа по-горе, че е прекратен.

# 20
  • София
  • Мнения: 310
Смених адрес и съответно направих преместване на интернет и тв на Виваком. Смениха устройството и стария рутер го върнах на техниците, като това е отбелязано в протокола
Скрит текст:
Идва ми фактурата и виждам неустойка за оборудване
Скрит текст:
Звъня на оператор- ми не си го върнал, отбеляза да се направи проверка.
До сега нямам обаждане, подготвям жалба до КЗП на първо време. За 36 лв. няма да се съдим, но идеи къде още да адресирам жалбата?

# 21
  • Мнения: 1 700
Моят техник не взе рутера, а мислех че ще го направи. Чаках месец, за да изляза в системата им и да можем да подпишем протокол. Неустойки не съм дължала. Изключително мудна система, но това е положението.

# 22
  • Мнения: 5
Здравейте,
тъй като в момента тече информиране на потребителите от страна на мобилния оператор за промени в договорните условия, в случая повишаване на цените, имате право в 30 дневен срок от съобщението, което сте получили да прекратите договора, без санкции, освен тези 30 дни. В останалите случаи частните лица могат да прекратят договора си с 3 месечно предизвестие /3месечни такси неустойка, или подавате заявление и си ползвате още 3 месеца/.Ето законовите основания за едномесечно предизвестие:
ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИТЕ СЪОБЩЕНИЯ - Чл. 230.
(2) Крайните ползватели имат правото да прекратят сключения от тях договор без допълнителни разходи, когато доставчикът на обществени електронни съобщителни услуги, различни от междуличностни съобщителни услуги без номера, ги уведоми за предложени от него промени в договорните условия, включително промени в общите условия, освен когато предложените промени са изключително в интерес на крайния ползвател или са от административен характер и нямат неблагоприятно въздействие за крайния ползвател, или са пряко наложени от действащото законодателство, от правото на Европейския съюз или от компетентен орган.
(3) В случаите по ал. 2 доставчиците уведомяват крайните ползватели за всички промени в договорните условия, включително промени в общите условия, в срок, не по-кратък от един месец преди влизането им в сила, и едновременно с това ги уведомяват и за правото им да прекратят договора си без допълнителни разходи, в случай че не приемат новите условия. Правото на прекратяване на договора се упражнява в срок един месец след уведомлението.
С други думи, при всяко съобщение за някакви промени по договора ви от оператора, можете да си прекратите договора с 30 дневно предизвестие. Без значение, дали става въпрос за промени в Общите условия, по закона за лични данни, или промени в цените.

За 3 месечното предизвестие, трябва да проверите дали при вашия оператор е валидна тази клауза: С приноса на Комисията на защита на потребителите са били убедени два от операторите да заплатиш неустойка за три месеца, независимо колко остава от него.

Общи условия

Активация на акаунт