Срок на договора

  • 893
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 373
Някой знае ли ако не отидеш на съответната дата да преподпишеш договора си с мобилен оператор дали се случва нещо след това т. е. поради невъзможност да се подпише на съответната дата поради лични причини дали има последици.. 🤔

# 1
  • Мнения: 41 368
Някой знае ли ако не отидеш на съответната дата да преподпишеш договора си с мобилен оператор дали се случва нещо след това т. е. поради невъзможност да се подпише на съответната дата поради лични причини дали има последици.. 🤔

По закон става безсрочен. Тоест можеш да го прекратиш или подновиш когато пожелаеш без санкции. Обаче те са хитреци и обикновено договорът е на промоция за срока и след изтичането отиваш на по-кофти условия, тази врътка не е незаконна. Ама за няколко дена едва ли е проблем.

# 2
  • Мнения: 46 565
В договора не пише ли? Във всички, които съм виждала досега, си пише, че става безсрочен, както е по закон.

# 3
  • София-Младост
  • Мнения: 23 374
Но...прочетете в договора, може някой такси или безплатни до сега услуги да станат платени.

# 4
  • Мнения: 6 207
Някой знае ли ако не отидеш на съответната дата да преподпишеш договора си с мобилен оператор дали се случва нещо след това т. е. поради невъзможност да се подпише на съответната дата поради лични причини дали има последици.. 🤔

По закон става безсрочен. Тоест можеш да го прекратиш или подновиш когато пожелаеш без санкции. Обаче те са хитреци и обикновено договорът е на промоция за срока и след изтичането отиваш на по-кофти условия, тази врътка не е незаконна. Ама за няколко дена едва ли е проблем.
Не е за няколко дена. Те си имат правило, че веднъж достигната такса няма начин да се преподпише на по-ниска цена.
Давам пример с моя случай. Преди изтичането на 2г се обади оператор. Разбрахме се за сума на таксата. Но договора, който ми изпратиха по куриер беше с по-висока такса. Не го подписах, заади измамата. Повече не ми се обадиха с оферта, а след изтиане на 2те години договорът стана безсрочен, но начисляваха такса над 2 пъти по-голяма от промоционалната. Исках да преподпиша с по-ниска такса, но тогава директно ми казаха че е невъзможно. Лъжеха ме служинелите и в офисите, и операторите с които говорех по телефона. Някои се държаха арогантно. Накрая смених А1 от чиито служители се отвратих с друг оператор. Запазих си номера и сега имам договор с два пъти по-ниска такса и много повече минути и интернет.

# 5
  • Мнения: 41 368
Зависи, старият договор наистина вече го няма, но можеш да прекратиш стария договор и после да си избереш нов договор, също изгоден, от предлаганите в момента. Или да мигрираш към друг оператор, ако не си харесаш. Зависи на какъв служител попаднеш в офиса им.

Но е факт, че преди да изтече старият предлагат по-изгодни договори.

# 6
  • Мнения: 12 865
При преподписване с А1 също бях поразена от отношението към клиентите. Не нелюбезност, но или е некомпетентност, или твърди инструкции да се притискат клиентите да плащат повече. Но цените в конкурентните оператори не бяха по-добри, така че след 3-месечна сага и говорене с кого ли не можах да постигна едни нормални условия.
През това време цените се запазиха по изтеклия договор.

# 7
  • Мнения: 6 207
През това време цените се запазиха по изтеклия договор.
Кои цени ви се запазиха - промоционалните?
На мен ми казаха, че след 2г договора става безсрочен, но не с промоционалните цени и от такса 12лв. за определен пакет минути и мегабайти почнаха да начисляват 25 лв. и 7м карах при тези условия, като по тел. ме лъжеха, че ако отида в офис с лична карта, ще отпадне някаква такса ТВ от промоцион. пакет и ще мога да си избера план. В офис с личната карта отказаха да махнат такса ТВ като изобщо никога тази услуга не е и активирана. Заявиха, че не може да сключа договор с такса под 25 лв, а мин. такса на новия договор трябва да е 29 лв. Поисках да мина към предплатени услуги - не можело. Обаждам се на оператор и тя по тел. ми обясни как не можело да ми отказват каквото искам. Казах, че влизам в офиса да й дам да говори с колегите си и тя веднага се отметна от думите си и запя в хора на колегите си. И още, и още лъжи и измами. А некомпетентни тези които звънят по телефона. Ужас. Обаждах се на оператор да се оплача персонално за тормоз от една голяма бяла птица дето им се води служителка.

# 8
  • Мнения: 12 865
През това време цените се запазиха по изтеклия договор.
Кои цени ви се запазиха - промоционалните?
На мен ми казаха, че след 2г договора става безсрочен, но не с промоционалните цени и от такса 12лв. за определен пакет минути и мегабайти почнаха да начисляват 25 лв. и 7м карах при тези условия, като по тел. ме лъжеха, че ако отида в офис с лична карта, ще отпадне някаква такса ТВ от промоцион. пакет и ще мога да си избера план. В офис с личната карта отказаха да махнат такса ТВ като изобщо никога тази услуга не е и активирана. Заявиха, че не може да сключа договор с такса под 25 лв, а мин. такса на новия договор трябва да е 29 лв. Поисках да мина към предплатени услуги - не можело. Обаждам се на оператор и тя по тел. ми обясни как не можело да ми отказват каквото искам. Казах, че влизам в офиса да й дам да говори с колегите си и тя веднага се отметна от думите си и запя в хора на колегите си. И още, и още лъжи и измами. А некомпетентни тези които звънят по телефона. Ужас. Обаждах се на оператор да се оплача персонално за тормоз от една голяма бяла птица дето им се води служителка.
При мен се запазиха цените по стария договор, 1:1 каквито си бяха. Но аз не ги исках, исках да намаля броя на услугите и да променя условията. Еее, ами аз говорих с кого ли не, един месец се разправях по телефона с някаква дама, която отговаря за нашата фирма. Като видях, че тя повтаря едно и също, без да вниква и само ми казва как не може,  тръгнах да се разправям с техен офис. И те започнаха някакви неща да ми говорят как не може да стане това, което искам, та тогава започнах да звъня на *88 и с една дама се разбрахме - не как НЕ може да стане, а как да стане. И така.
През цялото време ми даваха противоречива информация, която също може да се определи като лъжи и измами, но може да е некомпетентност и нежелание да се мисли.

# 9
  • Далечният изток
  • Мнения: 15 026
Някой знае ли ако не отидеш на съответната дата да преподпишеш договора си с мобилен оператор дали се случва нещо след това т. е. поради невъзможност да се подпише на съответната дата поради лични причини дали има последици.. 🤔
То зависи и коя е съответната дата. Моят договор изтичаше февруари, от края на ноември ми се заобаждаха да отида да преподпиша. Така че най-вероятно има достатъчно време докато изтече срокът. Все пак погледни си договора.

# 10
  • SF
  • Мнения: 21 358
Моят договор изтече. Не че не се обаждат да ми предлагат по-скъп, но изтеклият стана безсрочен при същите условия. От таксите за телефон отпаднаха едни 3 лева, както 2 лева и от пакета телевизия и интернет. Тоест, с 5 лева ми е по-скъпо сега, но новите комплекти, които ми предлагат за телефон, ТВ и интернет са много по-скъпи и с ненужни ексктри - примерно 1000 безплатни минути към всички стационарни телефони, 200 есемеса, 180 тв програми - полски, грузински, турски - неманужда. И сега имаме едни 60 канала, които никога не са пускани.

# 11
  • Мнения: 6 207
Есме, а вие с А1 ли имате договор, който след 2те години остана без промяна

# 12
  • SF
  • Мнения: 21 358
Да.
Промяна имаше, но не като план, а като отстъпки - 3 лв. + 2 лв. (нещо такова, не мога да си спомня с колко точно се оскъпи, след като изтече)

# 13
  • Мнения: 14 956
Аз преподписах 3 месеца преди изтичане, от 30 на 21. Зависи от служителя. Прегледай им общите условия внимателно, както и договора си, и ако не пише нищо за невъзможност да се мине на нисък план - то нямат право да отказват.

# 14
  • Мнения: 6 207
Прегледах си договора и според него трябваше след 2та год. да стане безсрочен при условията при които е подписан, но те не го признаха. Извъртяха се. Писна ми от тяхното подигравателно и държание, от лъжите им, от извъртането и си прехвърлих номера на друг оператор с който сключих договор5

Общи условия

Активация на акаунт