Сайт: https://www.aboutyou.bg/
Телефон: 00 800 118 4977** Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч.
Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact
Намерих и този мейл някъде из страниците с информация, не знам доколко е актуален: obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg (https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B2%D0%B0%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D … B8/q-360014777160)
Работят с Еконт. Има опция Преглед, но няма опция Тест!
AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане. (Възможно е да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D … B0/q-360014777020).
Връщането може да бъде извършено до 100 дни след получаване на поръчката. Могат да бъдат върнати както всички артикули от една поръчка, така и само част (или само един) от тях.
Ето някои полезни линкове относно:
Връщане на продукти & Възстановяване на суми: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0%D0%BD%D … 0%B8-360003951139
Поръчка: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B0-360003913260
Плащания: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%89%D0%B0%D0%BD%D … 1%8F-360003951119
Моят профил: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BC%D0%BE%D1%8F%D1%82%20%D0%BF%D1%8 … 0%BB-360003951079
Ето всички тези категории с полезна информация: https://www.aboutyou.bg/h, а ето и общите условия: https://www.aboutyou.bg/general-conditions.
От време на време има налични кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога се появяват и други. Следете темата и поглеждайте последните страници - имаме много потребители, които споделят кодовете и улесняват всички останали пазаруващи. Благодаря ви от името на всички!
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат". (В първата тема Манго беше чест пример за марка, чиито намалени продукти не се намалят допълнително от тези кодове.) Моят съвет е винаги да пробвате дали ще се получи. От проба глава не боли, но пък ако стане, бюджетът ще е щастлив! В скрит текст една извадка за кои марки не важат:
Понякога получавате персонални кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%). Следете си профилите за такива благинки. По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!
Имам молба към всички вас. В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи и т.н. и т.н., ще помогнете на всички останали. Благодаря предварително!
Малко за размерите:
(Моето лично мнение е, че трябва да си потърсите информация за размера в официален сайт на марката или други сайтове (за предпочитане с коментари), преди да поръчате. Понякога това отнема време, понякога е невъзможно, но знаем, че няма стандарт и всяка марка си шие по собствени размери.)
В предишната тема имаше разминаване и на материя на дреха – 100% памук по описание в AboutYou, а реално се оказа 100% полиестер. Затова отворени на четири очите и проучване му е майката.
Положителното е, че в крайна сметка безплатното връщане спестява негативните емоции до голяма степен.
Малко за връщането от мнения от предишната тема:
На документа нищо не пишеш. Отлепваш етикета за връщане и го залепваш на плика, а артикула и документа се слагат в самият плик.
Можеш да ползваш същият плик от About you. Има лента Open Here и отваряш от там. След това си има още една лепенка, така че да се ползва още един път плика.
Не е задължително да е в същата опаковка. Може да използвате Ваша опаковка или да закупите такава от Еконт.
Ако сте загубили въпросния документ, в профила си в платформата може да генерирате нов. Ще трябва да го принтирате и да го залепите върху плика.
В самия сайт в раздел поръчки има бутон Върни артикул. А именно избираш артикулите, които искаш да върнеш и генерираш нов документ за връщане и за транспортиране. От прочетеното стигнах до извода, че тази стъпка може да се направи при липса на документ за връщане или ако искате поръчката ви за връщане да се обработи по-бързо. Демек ако имате 10 артикула и посочите само 1-2 за връщане обработката по връщането на пари става много по-бързо, тъй като улеснява работата на екипа на AboutYou. В някои от коментарите бях прочел, че при някои хора е имало забавяне по-голямо от 14 дневния обявен срок и мисля, че точно това е причината, че не е изготвена товарителница с точно тези продукти, които искаме да върнем.
Цитат от сайта: "При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време."
Досега доста хора се оплакаха, че мобилното приложение все още е нестабилно. Имайте си едно наум за евентуални засечки с него и се въоръжете с търпение. Понякога обаче има кампании за намаление само с приложението, така че няма да е лошо да даваме обратна връзка и да го пооправят.
В първата тема потребители споделиха, че формата за поръчка в частта си Адрес не е достатъчно удобна, например липса на ж.к. Не знам дали е отстранен този проблем, тъй като все още нямам профил, но обратна връзка и за това пак е добра идея според мен.
В последните страници на първата тема (44 стр.) missNoir имаше проблеми при поръчка до офис на Еконт през телефон. В крайна сметка след доста нерви успя да се пребори, но все пак ако имате възможност да използвате компютър, засега това е по-сигурният начин.
Линкове към предишните теми:
Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg? (Своеобразната първа тема)
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 3
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 4
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 5