Петокласници 2022/2023 - Тема 1

  • 19 814
  • 768
  •   1
Отговори
# 735
  • София
  • Мнения: 28 843
И при нас има такава възможност, обаче двата чифта маратонки за физическо заемат половината шкафче, сега ще остави и някакъв елек без ръкави там – пак за физическо, и то не остава място. Иначе питахме учителите на първата родителска и се съгласиха, но за да може да остави всичко им трябва по-големи шкафчета.

# 736
  • Мнения: 1 827
И ние имаме шкафчета- и ние вече изгубихме на 2 пъти ключа ( след няколко дни го намерихме - я в колата паднал, я в училище някъде ) - изкарах нов резервен ключ ( с 300 зора , че в 2 ключарници нямаха такава заготовка ) .. и той не работеше , преправяха го - та сега стана най-накрая ( че то беше ясно, че е въпрос на време да го изгуби пак ) . Та неговата работа е - или не знае какво му е домашното и мъкне всичко вкъщи , или не знае къде му е ключа и домашното е останало заключен в училище Simple SmileSimple SmileSimple Smile

# 737
  • Мнения: 69 153
Оставя учебниците в училище и ползва електронните вкъщи.
Аз пък се чудя какво им пречи като бракуват на всеки 3г старите да запазят по 1 комплект(стига да не е отново променяна програмата драстично), който да дават на децата за вкъщи, а другите да стоят в училище. Това може да се прави си мисля от 1 до 7 клас.

При нас сега е така.
Там имат учебници
Вкъщи още един комплект.

# 738
  • Русе
  • Мнения: 5 355
Контролните са на килограм :
По принцип е сутрин с кола до училище, на обед се прибира сам - 10 мин макс. Но и в 4 клас за втора смяна ходеше сам и като стана пролет и се прибираше сам. Написледък с колело излиза уикенда сам да кара.
Вече влезе в ритъм с ученето - това го играем всяка година.Оценките се подобриха.
Раницата тежи ужасно. Ходи на гимнастика за стойката. Има какво да се оправя.

# 739
  • Мнения: 427
Пътува с ГТ, става в 6.15. На 16.09 ми се обади уплашен, че на спирката след училище има сигурно 50 човека (около неговото училище са струпани още няколко, с все ученици от 8 клас нагоре). Обикновено стои прав в тролея. Чантата тежи ужасно, самия той е 26 кила.

Какво стана с шкафчетата все го питам и не знаел. Още не носи обувки за салона, като завали и тях да носи 4 пъти седмично- и аз не знам.

# 740
  • Мнения: 397
Здравейте. Нашето училище е на 5 мин. пешеходно разстояние от вкъщи, така че ходи и се прибира пеш. Шкафчета има - там седят рисуването, музиката, технологията и маратонките. За място незнам дали има, но поне два пъти седмично ми звъни - "Мамо, липсва ми.....". След молбата да провери навсякъде, и навътре, и отдолу - отговора "Аааа, намерих го."
Контролни - всяка седмица по две минимум - правят по БЕЛ, по мат. и почнаха разказвателните.
Школото е пълно с оценки - по 4-5 по БЕЛ и мат., и по 2-3 по останалите предмети.
Мързела е голям, много голям...
Раницата тежи - майтапя се с нея, че освен танци, карате и театр.школа, тренира и вдигане на тежести.
В момента най-важното е предстоящия Хелоуин - къде ще ходи,  с кого, какво ще облече. Ужас!

# 741
  • Мнения: 29 862
При нас няма много оценки. Само по Мат са повечко, по другите по една. Не знам кога ще  ги изпитват и как точно ще стане, ама да се оправят.....
Ще ходят на зелено училище за четири дни, та е вълнение.

# 742
  • Бургас
  • Мнения: 5 690
Моят младеж си е оставил абсолютно всички учебници в училище и у дома ползваме електронно четими само. Рисуване, технологи и пр. също са там. Шкафчетата са прилично големи явно. И като се има предвид, че на ден имат 3 предмета, по които да се носи нещо, понякога поглеждам дали изобщо има нещо в раницата, защото е безобразно празна и лека. Храната и водата му заемат повече място понякога Grinning
Нямат много оценки, с 11 е той. Утре заминават на тридневна екскурзия и съм леко на тръни...

# 743
  • София
  • Мнения: 13 217
И при нас е лудница, макар всичко вече да влиза в ритъм. По разказвателните предмети уча с нея. В смисъл следя изкъсо да е прочела хубаво урока, писаното в клас, да изгледа в уча.се видеото. После тетрадката и накрая изпитвам като и разяснявам важните неща в урока. На третия път взе да схваща какво да прави и как да отсява. Реших така след като вече имам опит веднъж с 5 клас и съм премислила грешките си тогава. Резултатите са налице, особено по трудната история и изискванията на учителя в НГДЕК. По математика тя няма проблеми. Решава далеч по-трудни задачи от тези в училище. Преразкази по принцип умее да прави добри. Още от началното училище, благодарение на учителката си. Утре е първата РС след началото на учебната година.
Раницата е тежка, но училището е на съседната до нас пряка. Носи си я. Ходи на извънкласни едва ли не всеки ден....

# 744
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 367
Ваче, много добре правиш, но как намираш време?
 По математика бих препоръчала на всички деца, които не са в мат.училища, да решават по няколко задачи Б група от някой сборник - я на Архимед, я на Просвета. В училище обикновено минават с лесните задачи и не упражняват достатъчно малко по-трудни.

# 745
  • София
  • Мнения: 743
И аз като Vache се научих по трудния път (с голямото дете), че помощ всъщност трябва, основно по разказвателните предмети.
Моят опит сочи, че уви, никой не ги учи как да учат...особено по разказвателните и отнема доста време да разберат, че писането на домашните само не е учене...че първо се чете урока от учебника, тетрадката и чак тогава се пише...ако няма домашно, пак се прави същото...Разказването също е трудно - да разбереш, а не да повториш като папагал...и тн.
Така, че да, уча с нея...сядам вечер, проверявам какво е правила ( тя няма и много време от всички дейности, с които е заета, и учи основно след 6 часа) и се почва, понякога до 9ч. Като свикне, ще я оставям и сама...но първо да създаде навик.
А резултатите вече са факт и тя е много доволна от себе си...

Gadamer - ние ползваме и двата сборника и на Архимед и на Просвета, от там допълнително се готви, но с частен учител...то в училище нямат никакво време за упражнения..

Честит Димитровден на всички именици и техните семейства!!! Да са живи и здрави!!!

# 746
  • Мнения: 29 862


Дали не е време за нова тема?

# 747
  • Мнения: 69 153
Да, аз му казвам да чете урока първо, и след това да пише домашните. Напомням също да слуша и в час, и че това е половин научен урок - слушането в часа. Внимателно срушане, тоест чуване.
Но не сядам да чета с него.

# 748
  • Мнения: 29 862
Моят също няма навик да си чете уроците, особено по БЕЛ и математика. Снощи установих, че има пропуски, събота и неделя ще се наваксват, няма как...

# 749
  • София
  • Мнения: 28 843
Да, аз му казвам да чете урока първо, и след това да пише домашните. Напомням също да слуша и в час, и че това е половин научен урок - слушането в часа. Внимателно срушане, тоест чуване.
Но не сядам да чета с него.
И аз така. Много съм против дундуркането на големи деца. Виждала съм до какво води и няма да го правя. Ще учи сам. Ако не го прави, ще си носи последствията.

Общи условия

Активация на акаунт