Спиди унищожение на пратка

  • 3 810
  • 44
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 15 093
До офис била изпратена.
Спиди отговориха ли по мейл? На мен за лични пратки са ми отговаряли за 1-2 работни дни, а за служебни - до два часа.

# 31
  • Мнения: 536
Разбира се,че можех да я пренасоча или някой да ми я вземе.Аз няколко пъти обесних,че не съм го направила тк не съм знаела за това ,че след 7 ден пратката става тяхна собственост.Разбира се,че ако съм знаела съм щяла да го избегна.
Обаждания не ми върнаха въпреки,че всеки ден ме убеждаваха как ще направят проверка и ще ми звъннат.Подадох жалба към КРС и след това им писах и тогава отговориха,че пратката е унищожена и това е.
В случая темата бе да помогне на мен или на някой да не изпадне в същата ситуация,а не да преценим какво е можело да направим ако сме знаели,тк е ясно ,че не сме.

# 32
  • Мнения: 7 023
Ами вероятно си им блокирала номера като много потребители тук? Откъде да знам аз защо не са ти звъняли. Мои лични пратки винаги си ги взимам на първи или втори ден и не съм имала честта да ми звънят, нито пък съм им блокирала номера. Звъняли са обаче на служебния телефон за фирмени пратки, които някой селски тарикат е пратил до офис, за да плати по-малко.
Не, не съм им блокирала номера. Не блокирам ничий номер, без значение чий. Дори не зная от какъв номер звънят, за да съм го блокирала, както предполагаш, защото никога не съм имала обаждане от Спиди. И говоря за чужди пратки, които няма как получателят да си ги вземе, защото не е известен, поради сгрешен тел. номер. Т.е. клечали са 7 дни при тях и щом е даден моят телефон за получател, логично е да ме търсят, да ми звънят, ако имат работеща такава система.  Това ми се е случвало поне 3, или 4 пъти и винаги само 1 смс. Може на фирмите да звънят, за да не ги изгубят като големи клиенти, а  на ФЛ да не звънят.
Когато съм получавала пратка до мен, също само 1 смс, но си го вземам редовно. Утре чакам пратка по Спиди, иска ми се да поизчакам, за да им тествам системата, но ми трябват поръчаните неща. Някой друг път ще я тествам.

Последна редакция: ср, 16 ное 2022, 02:20 от Diorela

# 33
  • Мнения: 15 093
пратката е унищожена
Пратката според техните ОУ не би трябвало все още да е унищожена. Ти позова ли се на посочените срокове?
Освен това, питай ги за документ за унищожаването. Не съм сигурна дали издават, но според мен би трябвало да има някакъв вид протокол. П.п. сега прочетох - в чл.39 пише, че се съставя протокол.

# 34
  • Мнения: 536
Разбира се,писах им,че искам документ за унищожение или протокол.Не ми отговарят,писах им пак.Не знам дали ги разопаковат изобщо преди унищожение.Чантата е чисто нова,а етикети ,ппаковки и цена ,а тя е повече от 300лв😕

# 35
  • Мнения: 3 314
За съжаление понякога нещата се разбират по трудния начин..
Видно е, че те си имат правила и са си ги спазили, а потърпевшата единствено се оправдава пред себе си, че не ги е знаела и че нямало да ги чете.. Както се каза, задължение е на ползвателя да е наясно с правилата, ако не иска и няма време да се информира плаща последствия както в случая.

Не виждам кой и по какъв начин ще промени нещо.
Отдавна може да се пренасочи пратката с 2 кликвания от телефона, но не е направено, защото не е знаела за тези правила.

Всеки е имал такива неприятни случаи.

# 36
  • София
  • Мнения: 19 403
Не иска много мисъл, за да се сетиш, че офисът ще се задръсти, ако пратките стоят по 7 дни. През тези дни всеки ден бусовете идват по.... пъти (нямам идея колко, но си представям)
Но и на мен ми се струва, че някой си е набелязал чантата, като е видял сумата на НП.

# 37
  • Мнения: 12 889
...
Но и на мен ми се струва, че някой си е набелязал чантата, като е видял сумата на НП.
Никой не може да ме убеди, че читави неща се изгарят. Просто е взета вече, това е.

# 38
  • Мнения: 15 093
Сериозно ли мислите, че някой че рискува да наруши процедурата, за да си крадне чанта? Срокът да бъде дадена за унищожение не е минал. Всяко движение на пратката се отбелязва в системата. Ще погнат по обратен ред през кого е минала.

# 39
  • Мнения: 12 889
Мда, аз така мисля. Но дано не е така и авторката си я получи.

# 40
  • Мнения: 15 093
Товарителницата би трябвало още да е проследима, данните за движение изчезват поне 30 дни след последната промяна. Може да провери къде е бил последно пакетът. Хипотетично би трябвало да е описано и дали е унищожен.

# 41
  • Мнения: 536
При всяко свързване по телефона пренасочено към техните експерти те обещават да проверят и никога не връщат обаждане.Както казах вече им пратих няколко мейла и ми отговориха че за тях случая е приключен и пратката е унищожена.При последвал мейл от мейл за документ за унищожението му или протокол не връщат информация…
До 07.11 е била в офиса им.Аз отивам на 09.11,което означава ,че на 08.11 те са успели да я транспортират до Пловдив и да приключат унищожението й.
Вече ме вълнува и от гледна точка на правилата за унищожаване ми е много интересно къде го правят и каква ли фирма използват тк ми е ясно,че те нямат база и възможност да финализират този процес.

# 42
  • София
  • Мнения: 19 403
При всяко свързване по телефона пренасочено към техните експерти те обещават да проверят и никога не връщат обаждане.Както казах вече им пратих няколко мейла и ми отговориха че за тях случая е приключен и пратката е унищожена.При последвал мейл от мейл за документ за унищожението му или протокол не връщат информация…
Пусни сигнал и към КЗП. Може да отнеме седмица, но отговарят, защото има номер на сигнала.
Аз повече не бих звъняла, няма смисъл.

# 43
  • София
  • Мнения: 28 901
И аз точно щях да предложа сигнал до КЗП.
Опиши кратко и ясно всички факти, прикачи копия от документи и цялата кореспонденция.

П.П. Копирай и частите от ОУ, които се отнасят до сроковете.

# 44
  • Мнения: 15 093
Технически те са транспортирали пратката оче на 7ми, не е в това въпросът

Пишеш им мейл, че според техните общи условия член еди кой си съхраняват пратката в офис 7 дни и според член еди кой си още 7 дни. Прилагаш линк към ОУ. Не звъниш.
И на КЗП също пишеш.

Общи условия

Активация на акаунт