Пазаруване от Асос - тема 60

  • 5 439
  • 38
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Варна
  • Мнения: 11 340

Eто сайта: http://www.asos.com

Горе в дясно има падащо меню за смяна на валутите: долари, паунди, евро. Най-изгодно е да се пазарува в паунди.

Стандартната доставка е безплатна над 30 евро, под тази сума е 3 евро, експресната доставка е 24 евро.

Има марки, които не се доставят до БГ - в такъв случай пише  Ships to UK Only- например Манго, Гап и др. Те се поръчват до адрес на фирма-превозвач. Peace

Нещата пристигат за 5 - 10 работни дни, напоследък доста се бавят, има поръчки, които пристигат след месец-два. Проследяването не работи при всички поръчки, няма точни правила коя пратка ще има тракинг номер, зависи от артикули, цена, страна на изпращане на пратката от депо на Асос!

Важно за картите: При регистрация в сайта не въвеждайте за постоянно номера на картата си, правете го всеки път при пускането на поръчка и след това изтривайте данните за картата, защото има няколко момичета, с опити да изтеглят пари от картите им! Но това е и част от риска от интернет пазаруването!

Плаща се и през Пей Пал в сайта. Peace При поръчка до адрес в UK, се плаща директно с карта, с Пей Пал не става. Тема за Пейпал - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=592341.0

За кодовете - ако има действащ код в момента и искате да го използвате, в кошницата ви под полето с избраните артикули кликате на линка с надпис Promo code or NUS Extra student number и излиза полето за кода. Peace Eто принт скрийн къде се слага кода: http://prikachi.com/images/682/3702682A.jpg

Относно връщането - Задължително поставете артикула в прозрачното найлонче с баркода, придружено от бланката за връщане на поръчка, праща се по пощата.  Ако сте загубили бланката за връщане - може да се разпечата от сайта, като влезете в профила си и отидете на съответната поръчка. Повечето момичета пращат с обикновена пратка, препоръчаната пратка е по-скъпа. Пощенските са за сметка на купувача, освен ако грешката не е тяхна, но като цяло трудно връщат пощенски разходи. Парите за стоката ще ви върнат в картата, с която сте пазарувал.

Списък със сайтове, в които можете да намерите кодове за намаления и отстъпки, доста от тях обаче не работят (но не пречи да се пробва  Wink:
http://www.retailmenot.com/view/asos.com
http://www.everydaysale.co.uk/shop-merchant_id-302-discount-voucher-asos.com.htm
http://www.myvouchercodes.co.uk/discounts/asos.com
http://www.davechaffey.com/Cheap-Internet-Deals/UK-Discount-Vouc … voucher-codes.htm

Предишната тема - 57-ма:
https://www.bg-mamma.com/?topic=868536.750

Ако не получите пратка или имате въпроси към Asos, пишете им тук: http://www.asos.com/infopages/pgecontactcare.aspx?sel=3 или на страницата им във Фейсбук - Asos Here To Help. Отговарят бързо.

Размерите на дамските обувки са следните 3 - 36, 4 - 37, 5 - 38 и т.н.
Що се отнася до дрехите, там е малко относително 8 - 36, 10 - 38, 12 - 40  и т.н.

Руски форум с отчети за получени дрехи и снимки  Wink

Приятен шопинг!!!

# 1
  • Мнения: 256
Мерси за новата тема , Чоки . Славни времена бяха в Асос . Днес има код за спортни - 25% - JOGON25 , но не важи естествено за Найка , който иска каката за Коледа Simple Smile

# 2
  • Мнения: 1 110
Преди време се пробвах да поръчвам маратонки Адидас, но не ми даде да ги поръчам до БГ.

# 3
  • Мнения: 256
Преди време се пробвах да поръчвам маратонки Адидас, но не ми даде да ги поръчам до БГ.
Под цената има описание , ако има ограничение за държавите на изпращане . " This product has shipping restrictions." Чукваш там и виждаш до къде може да се изпрати . На компютъра се вижда , на приложението май не. Преди излизаха много продукти , който не изпращаха до Бг , напоследък не съм попадала на такъв , май си оправиха системата в БГ версията да излизат продукти , които могат да бъдат изпращани.

# 4
  • Мнения: 3 734
Благодаря за темата. И аз се чудя защо така замря пазаруването от Асос. Преди всяка седмица чаках поръчки. Сега от година май не съм купувала нищо.Ама ще следя все пак.

# 5
  • Мнения: 394
Здравейте!
Включвам се и аз при вас.
Видях добре намалени обувки за ММ, обаче отдавна не съм пазарувала от Асос и не знам сега пристигат ли поръчките в Бг? Отиват ли на митница, изобщо какво е положението? Или по-добре да си поръчам към английски превозвач?

# 6
  • Мнения: 256
Директно пристигат , Спиди ми ги носят , няма митница Simple Smile

# 7
  • Мнения: 394
Благодаря за бързия отговор!
Поръчвам до Бг тогава, притесняваха ме и Бг пощи.. преди от тях съм си ги взимала, но с куриер е друга работа

# 8
  • Мнения: 1 171
Добавям и че си спазват датата на доставка, обявена след финализиране на поръчката.

# 9
  • Мнения: 394
Поръчах!
Коледния подарък е готов!
Благодаря ви, момичета! ❤️❤️❤️

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
Кажете кои са обувките,че да поръчаме и ние подаръци Simple Smile

# 11
  • Мнения: 394
Ето ги:
https://www.asos.com/timberland/timberland-sprint-trekker-mid-bo … rderref=790105133
Тук, след като ги платих в лири и с кода за 15% се вързаха най-изгодно от всички останали сайтове.
Беше си ги харесал преди време, но навсякъде цената беше доста висока, днес обърнах целия нет докато ги докарам на прилична цена 😅
Много ще се зарадва 😁

# 12
  • Мнения: 3 734
Линка води към начална страница.

# 13
  • Мнения: 1 171
Линка води към начална страница.



Това са обувките, на мен ми се отваря, може би защото използвам приложението. 🙃

# 14
  • Мнения: 394
На мен ми се отваря и без приложение..🤔

# 15
  • София
  • Мнения: 1 785
При мен доставката излиза 8,5 евро, не 3 както пише в първи пост? Безплатната не е над 30 евро, а над 55? Така ли е, или е нещо временно?

# 16
  • Велико Търново/Latitude: 43 ° 32 '47 "North - Longitude: 6 ° 56' 17" East
  • Мнения: 1 221
Малко позамряла темата, но да попитам - според информацията в сайта , връщането е безплатно. Някой правил ли го е скоро, да потвърди? Виждам в първия пост, че преди явно не е било така.

# 17
  • Мнения: 1 759
Безплатно е да. След попълване на формуляра , пишете на Спиди да ви генерират товарителница , защото тази, която излиза при попълване на формуляра е за следене след напускане на Бг.

# 18
  • Русе
  • Мнения: 499
Промениха го, вече не е нужно да се пише до Спиди. Само се генерира товарителница, печаташ и носиш в Спиди.

# 19
  • Русе
  • Мнения: 111
Темата е неактивна от доста време, но дано някой ми помогне.
Връщала съм и преди, но сега имам проблем. Генерирах си етикет за връщане чрез Спиди. След посещение в офиса им се оказа, че не могат да примат пратката, тъй като няма активна товарителница при тях. Посъветваха ме да се свържа с Асос и да поискам активирането й.
Никъде не мога да открия имейл за връзка с тях. Къде да им пиша?
Не мога и да генерирам нов етикет за връщане.
Благодаря

# 20
  • Мнения: 1 759
Пишеш ма този мейл dhlreturn@speedy.bg
Че връщаш към Асос с едикояси тяхна товарителница и искаш да ти генерират и пт Спиди . Като ти я пратят на мейла отиваш в офис и готово

# 21
  • Русе
  • Мнения: 111
Писах на имейла на Спиди, но те ме насочиха към асос за активиране на товарителницата. Те не можели.
Писах в чат на Асос и ми генерираха нов етикет. Много бързи бяха. Утре ще видя дали ще стане вече.

# 22
  • Мнения: 1 759
Писах на имейла на Спиди, но те ме насочиха към асос за активиране на товарителницата. Те не можели.
Писах в чат на Асос и ми генерираха нов етикет. Много бързи бяха. Утре ще видя дали ще стане вече.

Не на мейла на Спиди, А на Спиди/дчл.
Горе съм го написала.

# 23
  • Мнения: 385
От няколко месеца има промяна в процеса - вече не е нужно да се пише до Спиди, за да Ви генерират товарителница.

В момента връщането става чрез директно сканиране на баркода за връщане (който се генерира, когато попълните бланката за връщане на сайта и я изтеглите на pdf). Досега ми се е налагало да връщам няколко пратки, и само в един офис знаеха за новата процедура. Така че, ако Ви върнат и Ви кажат че не става, или трябва да се свържете с някой друг да Ви генерира товарителница, настоявайте че не е така.

Като допълнение - явно отнема няколко часа, за да се отрази в тяхната система, така че ако попълните бланката за връщане на сутринта по-добре ще е да отидете в офис следобед/вечер.

# 24
  • Мнения: 256
Когато аз връщах последно (преди няколко месеца ) имаше опция за връщане с БГ ПОЩИ или със Спиди. Да не сте генерирали етикет за БГ пощи ?

# 25
  • Русе
  • Мнения: 111
Успешно върнах пратката с втори етикет за връщане генериран от Асос.
Не връщам за пръв път и съм спазила всичко, което препоръчвате:
- опитах връщането след 24часа от генерирането на етикета и не стана /дори опитах в два различни офиса/
- писан на посочения имейл DHLSpeedy, но те казаха, че товарителницата им липсва в тяхната система и трябва да се свържа с Асос
- и етикета беше точно за спиди.
Но всичко приключи успешно.
Може би някакъв бъг в системите им, защото пък по номера се виждаше в сайта на DHL.

Успешно пазаруване!

# 26
  • Мнения: 7 159
Да, случва се бъг и затова при проблем се пише на АСОС, не на Спиди ДЧЛ кънект. Случвало ми се е и с пратки от Амазон. Става и след 24 часа от генерирането на товарителницата.

# 27
  • Мнения: 186
Привет,
не бях поръчвала от сайта сигурно от 10 години...набелязах си едни маратонки на Найк, които в БГ са поизчарпани и ги има на много малко места, а мнооого ги исках, излязоха ми случайно в Асос и реших да рискувам, без да попрочета...поръчах ги на 21-05/неделя/, после се усетих - ами ако отидат на митница...Но в проследяващия номер ми изписа, че тръгват от Германия и се поуспокоих...вчера ми дойдоха/не съм очаквала такава скоростна доставка/4 дни/ - е очарована съм! Да не говорим, че в официалният сайт на Найк и в малкото сайтове, където ги открих, са 160 евро, а на мен ми се вързаха точно 115, с малко намаление тогава и 20% допълнителна отстъпка/с днешна дата отново са си 159 евро/.
Много съм доволна, ето линка:

https://www.asos.com/nike/nike-air-max-furyosa-trainers-in-black … ?ctaRef=my+orders

Последна редакция: пт, 26 май 2023, 11:21 от amidala13

# 28
  • Мнения: 216
Здравейте! За първи път се сблъсквам с връщането на продукт. Следвах стъпките и ми даде да формулирам връщане в платформата ReBound, до тук добре. Оставих в Спиди пратката, още при попълване в платформата ми се формулира товарителница и сега я отварям (предадох я в Спиди на 06/06) и последната информация е от 06/06  -     На път кът нашия местен хъб. В сайта на DHL последната информация е от 07/06, че е напуснала страната и до днес нищо.  Как да постъпя, на кого да пиша?

# 29
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
А защо трябва да пишете на някого? Явно пътува.

# 30
  • Мнения: 216
А защо трябва да пишете на някого? Явно пътува.
Може би сте права и се притеснявам напразно, но както написах по-горе, за първи път връщам зад граница и нямам представа колко време отнема връщането. Просто ми се стори много време без друга информация. Simple Smile

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
Има ли тракинг номер? Пуснете да го видим (ако няма имена в проследяването), иначе според мен е рано за притеснение. Проверете го пак в петък.

# 32
  • Мнения: 7 159
Малко бавно пристигат обратно върнатите пратки, още по-бавно ги обработват, проверявайте само в ДЧЛ движението. Рядко успяват да върнат парите бързо, не ги чакайте преди да минат  20 -25 дни от връщането на пратката. Има изключения, но са голяма рядкост.

# 33
  • Мнения: 216
Благодаря ви за успокоението. Днес проверих и вече пратката е в Германия, от тук насетне остава да чакам връщането на парите. Simple Smile

# 34
  • Мнения: 1
Здравейте. Искам да попитам тъй като за първи път ще пазарувам от Asos какъв адрес трябва да посоча, по местоживеене? Някъде бях чела, че трябва да се посочи личен адрес, но кода на пощата да се напише. Ще се радвам да спиделите ♥

# 35
  • Sofia
  • Мнения: 9 734
Аз честно казано и на лични не ви разбрах съвсем въпроса. Адресът ви е един и той е свързан с пощенския ви код. Аз го посочвам навсякъде, каква е разликата по поща или с куриер идва? Пощенският ви код посочва населеното място (например може да има две населени места с едно и също име, така разликата идва от пощенския код, както и две улици в София с едно име и пак кодът е ориентир).

# 36
  • Мнения: 1 116
Здравейте, сайта прави ли някакви намаления. Харесала съм си едни New balance на които не им мръдва цената

# 37
  • Мнения: 1
Здравейте, защо при въвеждане на данните на картата и опит за плащане, ми изисква 15$ допълнително, при избрана безплатна доставка и обща сума над 100лв

# 38
  • Мнения: 1 462
Здравейте, защо при въвеждане на данните на картата и опит за плащане, ми изисква 15$ допълнително, при избрана безплатна доставка и обща сума над 100лв

Безплатната доставка е за поръчка над 55 евро/110 лв.

Общи условия

Активация на акаунт