За вас мнение във форума е полезно - по същия начин аз търся ревюта в инстаграм. Не от инфлуенсъри, или поне не само от такива. Чета блог постове, за да видя какво съдържа, как се ползва и какви ефекти има даден продукт. Не приемам ничие мнение за чиста монета, използвам платформата, за да се запознавам с нови продукти, а не за да си казвам "леле, щом тя го показва, значи е топ, купувам".
Едно време така ли са скачали всички на телевизионната реклама? Наистина ми е интересно, не го казвам със заяждане.
Професионално се занимавам с маркетинг, работила съм с много инфлуенсъри, за огромен процент от техните последователи е пределно ясно, че това е работата им - да рекламират и показват продукти. Тези, които не са наясно, смятам, че трябва да им се ограничи достъпа до интернет като цяло, не знам как функционират в това общество, в което отвсякъде ни заливат с фалшиви неща.
Има група инфлуенсъри, които са известни в професионалните среди с това, че са готови да рекламират всичко за пари - съвсем не е трудно и за един обикновен човек да ги идентифицира. Като отвориш нечий профил и всеки пост (или всеки втори пост) е реклама, доста е ясно, че тоя човек не е най-достоверния източник на информация.
Бих посъветвала да се насочите към по-нишовите инфлуенсъри, ако имате интерес да научавате за нови и интересни неща, а не просто да ви бутат рекламни блокове пред очите.
@Магдена, "човек с влияние и аудитория в социалните мрежи". По тоя начин и Пенка, която я следва цял Плевен, просто защото е много известна с голите си снимки, може да бъде инфлуенсър, ако някоя селска марка реши да ѝ прати новия си вейп за реклама.
Има и едно грубо разделение според аудиторията на нишови (или микро); макро; мега инфлуенсъри - горе-долу върви съответно под 10К; между 10 и 50К; над 50К последователи.