Некоректен търговец - невъзможно връщане

  • 3 752
  • 24
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 864
Прати ли им мейл на посочения мейл , с номера на товарителницата на върнатия продукт?
т.е спази ли всички стъпки от политиката им за връщане на продукта.
Нали не си го изпратила с наложен платеж?

Пратих им формуляр за отказ от договора, а след това и номер на товарителница. Не е с наложен платеж. Всичко съм спазила.

# 16
  • Мнения: 11 404
Aми спазила си всичко точно. Вземи си стоката. Пази си бележките от куриер и напред към КЗП Simple Smile

# 17
  • Русе
  • Мнения: 572
Не разговарям, не се обяснявам, не правя нищо устно.
Просто сядам и пиша. И чакам.

За напред един съвет, ако позволиш - не пращай нищо по куриер, щом отсреща не ти е потвърдено че ще приемат стоката. При проблем като този - пиши веднага на КЗП, като изтъкни, че ти е отказано правото на отзив/връщане. Как ти е отказано - описваш разговора, показваш имейла. Принципно не разговаряй устно, а винаги питай писмено търговеца, за да можеш да приложиш отговора му после. Или ако откаже да отговори - да приложиш твоят имейл. Устен разговор няма как да се преразкаже, няма тежест някак, не препоръчвам.

Грубиянката ти е отговорила така, защото знае, че единици са тези, които си изпълняват заканата. Ето и ти-още не си пуснала жалбата. Казвам го с добро - пускай веднага, друг начин няма.

ПС..отворих сайта, няма данни , ЕИК, седалище и адрес на търговецът, в общите условия удобно пише Дружеството, което и да е то. Няма как да пуснеш онлайн жалба при това положение, защото без въведени данни на дружество, няма да ти я приеме. Пиши на хартия и прати с обратна разписка на КЗП. Принтирай и страницата от интернет на този търговец, да го видят кой е..не знам иначе как да го индивидуализираш. Във фактурата имаш ли някакви данни за него? ЕИК, седалище..такива неща?

Не е нужно да се праща физически писмо по пощата, може и по електронната, аз така си кореспондирах с КЗП, още повече че се наложи да изпращам допълнително документи.

# 18
  • Мнения: 9 573
Фирмата е Крафт Тулс ЕООД. В Гугъл излиза адрес в град Пловдив. Има е ЕИК.

в търговския регистър има всякакви данни за фирмата, споко. пусни си я през формата на сайта на КЗП, няма нужда на хартия. Наистина такива заслужават да ги гониш до дупка.

Скрит текст:
1. ЕИК/ПИК
205266512

20180907083451
2. Фирма/Наименование
КРАФТ ТУЛС

20180907083451
3. Правна форма
Еднолично дружество с ограничена отговорност

20180907083451
4. Изписване на чужд език
KRAFT TOOLS LTD.

20180907083451
5. Седалище и адрес на управление
Държава: БЪЛГАРИЯ
Област: Пловдив, Община: Пловдив
Населено място: гр. Пловдив, п.к. 4003
р-н Северен
бул./ул. "Рогошко шосе" № 65

20221006145524
5а. Адрес за кореспонденция с НАП на територията на страната
Държава: БЪЛГАРИЯ
Област: Пловдив, Община: Пловдив
Населено място: гр. Пловдив, п.к. 4004
р-н Южен
бул./ул. "Кукленско шосе" № 12, бл. „РТ Бизнес център”,, вх. офис № 6

20221006145524
6. Предмет на дейност
ИНТЕРНЕТ ТЪРГОВИЯ; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; КОМИСИОННИ, СПЕДИЦИОННИ И ПРЕВОЗНИ СДЕЛКИ. СКЛАДОВИ СДЕЛКИ; ХОТЕЛИЕРСКИ, ТУРИСТИЧЕСКИ, РЕКЛАМНИ, ИНФОРМАЦИОННИ ИЛИ ДРУГИ УСЛУГИ. ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО И ЕДРО, КАКТО И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ДЕЙНОСТИ И УСЛУГИ НЕ ЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА.

20180907083451
6а. Основна дейност по НКИД
Група по НКИД: 47.91
Клас по НКИД: Търговия на дребно чрез поръчки по пощата, телефона или Интернет

20221006145524
7. Управители
ГЕГАМ ХОВАНИСЯН, Държава: БЪЛГАРИЯ

20180907083451
23. Едноличен собственик на капитала
ГЕГАМ ХОВАНИСЯН, Държава: БЪЛГАРИЯ

# 19
  • Мнения: 1
Здравейте,аз съм съм  от потърпевшите от Крафт Тулс ЕООД гр Пловдив, закупихме инструменти от тях на 07.02.2023г вече четири дни немога да се свържа с тях защото телефона от касовата бележка е постоянно изключен а на имейл адреса не отговарят

# 20
  • Мнения: 8
Аз си поръчах кухненски робот от Кларщайн. Получих уреда с с липсващи части.В същия ден го върнах по куриер във Русе .От там трябва да отиде в Словакия . И започват дългите разговори и съобщения. Парите щели да ми възстановят след 30 дни .Четох ,че има и други опарени.Не могат да ми пратят нов уред ,не могат да ми пратят части , а и парите не ми връщат.

# 21
  • Мнения: 8
Heliumking / ХеликумКинг  ->  Здравейте, аз съм един от поредните измамени клиенти на "магазин" за парти аксесоари. Бих искала да разпространя възможно най-много информация навсякъде, за да няма повече подмамени хора.
Изключително долнопробен магазин. Мили хора, не се подлъгвайте и не портчвайте от тук. Две години правя големи поръчки за РД за детенце и двата пъти липсва част от поръчката. Обратната връзка е изключително ртудна, а сега дори невъзможна... за да се разберете какъв е проблема. Говори се едно нещо с една женица (много учтива), но действия = 0. Изпраща се забравената от тях част от поръчката, след много снимки и изпратени баркодове. Втората доставка за която е тяхна грешка, се заплаща от клиента. Абсолютно некоректно, НЕАДЕКВАТНО държание. Пишат се глупави мейли “предаден казусът на колегата от другия отдел”, а реално има само една женичка, която води всичко и явно има изключително трудна комуникация със собствениците, за които се допитва до тях явно за най-малката дреболийка. Бяхме се разбрали, че ще ми се обадят в рамките на деня, за да знам какво ще правя с грешно изпратената частина ЗАБРАВЕНА ОТ ТЯХ поръчка, на грешен адрес! с доставка, която трябваше да я заплатиме ние. И така втори ден се опитвам да се свържа с тях по телефона даден за контакт. Не ми се вдига, също така и не ми се връща обаждане. Хора! Не се подлъгвайте, спестете си нерви и пари на вятъра и не ставайте поредната жертва. Ще разнеса това послание на възможно най-много места в интернет (форуми, сайтове, отзиви) за са се намали негативното влияние на това подобие на магазин.
До колкото виждам има доста пострадали хора, като мен, затова се замислям да се обърна и към Комисля за защита на потребителя.

(Информация и данни за така наречения магазин: Heliumking / ХеликумКинг   E-Fulfillment s.r.o. Vojenská 2  040 01 Košice  IČO:51456818 DIČ: 2120709503 IČ DPH: SK2120709503)

# 22
  • Варна
  • Мнения: 36 736
Не оспорвам твърдението ви, но вие, след като се опарихте веднъж, защо на следващата година сте пуснали нова голяма поръчка към тях? Има една поговорка - ако те излъжа веднъж, срам за мен, ако те излъжа втори път, срам за теб. Пожелавам ви да си изясните казуса успешно и да не се набутвате повече там.

# 23
  • Мнения: 11 404
Вие реално пазарувате от чуждестранен магазин - сама виждате адреса, който сте пуснала. Какво очаквате да направи БЪЛГАРСКОТО КЗП?

# 24
  • Мнения: 484
Здравейте,
След вече над 10 години редовно онлайн пазаруване и аз попаднах на некоректен търговец и за първи път имам проблем да върна закупен онлайн продукт.
Пиша директно кой е магазина за да не пострадат и други хора - https://kraft.bg/

Казуса е следния: на 03 януари получих от тях продукт, който реших да върна (единият елемент беше развален, освен това продукта не ни допадна) и реших, че ще се възползвам то правото си да го върна в 14 дневен срок. В общите условия пишеше продукта да се върне на адреса, от който е пристигнал. Тъй като това е офис на Еконт в Пловдив, а не адрес на фирмата реших все пак да звънна на посочения, в сайта, телефон да ги информирам за връщането и да се разберем как ще ми бъде възстановена сумата.
На телефона в сайта обаче, една изключително нелюбезна и груба служителка ми обясни, че тя отговаряла само за поръчките и нямала нищо общо с връщането?!? и да съм звъннела на номера, посочен на касовия бон! на този телефон (от касовия бон) съм звъняла по няколко пъти на ден от 04 януари до днес т.е вече 15 дни и е ВИНАГИ изключен. Писах на и-мейла над 10 пъти и нищо, никакъв отговор. На единияствения телефон, който вдигат (този в сайта), служитеката ставаше все по-груба и арогатна и пак ми натърти, че тя не можела да ми помогне за връщането!
Така, в крайна сметка без да вляза в контакт с фирмата, на 12 януари върнах продукта на адреса, от който е пристигнал (каквито са инструкциите в сайта). От 13 януари до днес, продукта седи в офиса на Еконт непотърсен от тях. Опитите ми да се свържа остават без резултат.
Сега ясно е, че ще подавам жалба в КЗП, въпроса е какво да правя с продукта, след като седи в офис на куриера? Единият вариант е утре да ми го върнат, но трябва да платя още една доставка, в двете посоки стават общо 25 лв. другия вариант е да го оставя там, но ще ми начислят по 4.90 на ден такса. Дори жалбата ми да бъде уважена, кой ще плати тези такси накрая аз или търговецът?
Ако някой е изпадал в подобна ситуация или има някакви съвети, ще съм благодарна да сподели.
Направо подайте сигнал в Окръжна прокуратура гр. Пловдив. Има възможност да се подаде сигнала и чрез имейл. Вчера тази групировка начело с арменеца Геворг Харутюнян е била арестувана. Аз вече подадох сигнал в прокуратурата.
Това е информацията за тях, цитираното мнение е моето от тази тема https://www.bg-mamma.com/?topic=1381293.msg47524523#msg47524523
Здравейте,аз съм съм  от потърпевшите от Крафт Тулс ЕООД гр Пловдив, закупихме инструменти от тях на 07.02.2023г вече четири дни немога да се свържа с тях защото телефона от касовата бележка е постоянно изключен а на имейл адреса не отговарят
Вие също сте пострадала от тази групировка и подайте сигнал в прокуратурата.

Последна редакция: чт, 25 яну 2024, 10:25 от Gradina Roza

Общи условия

Активация на акаунт