Булсатком са безделници

  • 1 757
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Искам да се оплача от булсатком интернета в дома ми. Тези хора не ги интересува дали имаш проблем с интернета или нещо друго. Всеки път когато имаме проблем с интернета (а това е доста често) те ми отговарят, че до 72 часа ще се поправи проблема, а всъщност минават повече от 72 часа докато дойде някой служител. Обръщам се към всички, които ползват интернет от булсатком, веднага си сменете доставчика на интернет с друг оперератор. Тези които обмислят да си сложат в дома интернет от булсатком, НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Ще си създатете много главоболя.

Последна редакция: ср, 01 фев 2023, 14:37 от bubanka

# 1
  • СИ
  • Мнения: 4 406
Не знам вече преди колко години бях абонат на Булсат. В началото всичко беше добре. Постепенно започнаха прекъсвания и размотаване. Един ден ми писна, отидох до най-близкия им офис и им казах да си прибират кабела и устройствата. И това беше.

# 2
  • Мнения: 1 443
Зависи вероятно в кой град сте, защото аз във Варна нямам проблем нито с нета им, нито с каналите. Докато в града на родителите ми Булсаткола е пълен ужас.

# 3
  • Мнения: 2 420
Аз съм от гр.София и също не съм доволна.Чаках да си поправят аварията 10дни,многократно се свързвах с кол център,с технически отдел и нищо, накрая пуснах жалба към КЗП. Минаха няколко дни и се появиха двама компетентни люде за да установят,че има прекъснат кабел във входа,пред  вратата ни,оправиха го за 15мин.,но времето и разправиите ми стигат.Предплатила съм и щом изтече договорът ще ги сменя.

# 4
  • Мнения: 7
Изключително съм разочарована от  тях. Предплатила съм услуга с месеци напред, а те не могат да я осигурят. Постоянно имат проблеми с приемниците, отвратително грубо отношение на телефоните, както и в офисите. Държат да им върнеш неработещото устройство или да им плащаш неустойки, а същевременно те не носели отговорност че на половината им клиенти устройствата не стават. С кеф ще им събера кабелчетата. Супер нагляри.

Общи условия

Активация на акаунт