СЕДМИ КЛАС - хайде на пробните изпити, народе, малко остана!

  • 53 843
  • 736
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 53
Момичета, благодаря ви за отговорите.
Нямам представа защо се получава така. В 6 клас ходи на уроци по математика, решава задачи, лятото за всеки случай я запусах на летния модул на Междучасие, защото знам, че математиката ѝ е трудна. Сега ходи на курс, уроци, учителката в училище също е добра. Учителката от уроците и училище казват, че материала го знае, ако я попиташ, зададеш ѝ въпрос, насочиш я, решава задачи, но сама трудно  и като гледам нищо не става. Не
На матурата ще станат към 50- 60 точки.
Вариант е също да седнете и да решавате заедно матурите от минали години - първата част. Там са лесните задачи. Аз мога да кажа учителки две , но са в кв. Дружба и още две се сещам в Гео Милев .
Моля те, да ми дадеш координати на учител в Гео Милев. Дано да станат 50-60 точки - ще те черпя.
Hope for Two , идеята за ученик ми харесва. Може да се окаже правилен вариант за нея и ученик да ѝ покаже как всъщност се решават задачи. Според мен, аз не съм никакъв експерт по математика, самоподготовката ѝ куца и когато седне сама пред листа нищо не става.

# 76
  • Мнения: 774
Моят младеж се яви на двата ПИ в Регалия - това му беше първи сблъсък с ПИ изобщо.
По БЕЛ се изложи доста - само 66 т., от които 28 т са преразказ
По мат - 79 т, от тях 28 т. са втори модул (тук сам се ядосва, защото от бързане и недоглеждане е загубил повече точки в първи модул)
Мислите ли, че има шанс да подобри резултата по БЕЛ? Това ми е основното притеснение…С математиката смятам, че ще се оправи.
Като гледам статистиката - резултатите по БЕЛ на повечето деца са доста високи, средния резултат също, а при нас се очертава обратната тенденция 😔

Последна редакция: ср, 01 мар 2023, 09:37 от Always_in_love

# 77
  • Някъде там...
  • Мнения: 3 996
Междучасие са проверили всичко, доколкото разбрах. Аз получих вчера резултат на близначката и доста си поревах. Няма прогрес от края на ноември досега на хартия. А уж видимо ми се вижда по-добре в поведение, мотивация, психологически. Най-много ме е яд, че задачите може да ги реши, но вкъщи. Под напрежение просто не става, гърми. Не мога да проумея как от дете, което беше супер добре по математика, се превърна в посредственото явление сега...
Следващите пробни на Междучасие ще са в началото на април, ще ги обявят на сайта си.

Не знам как сте вие, но аз нещо се депресирах и изморих.

# 78
  • Мнения: 2 812
Жабче, не го приемай като крайно положение - минах по този път с ниските резултати на всички ПИ/над 10бр./ и на НВО "гръмна", но с по 20+ точки нагоре и по двата предмета. Няма как да се предвиди моментното състояне на децата на самия изпит, дори самият изпит не можем да предскажем какъв ще е. Не се отчайвай, знам как се чувстваш, но има надежда.

# 79
  • Мнения: 835
Дъщеря ми също едва върза 30 точки точки на първия пробен в “Междучасие”, на втория има малко повече. На пробния изпит, който им организираха в училище, има 50 точки. Определено изпитът по математика в “Междучасие” е по-труден, така че не се шашкайте, защото и аз бях много притеснена.  Учителката й ме убеждава, че на реалната матура ще изкара повече от 50.
Като съпоставка, по БЕЛ изкара 85 точки в “Междучасие”. Мисля следващия път да я запиша в друга школа за пробен изпит по математика, за да видя на какво ниво ще е. В училище изкарва оценки 5 и 6, определено не е чак толкова зле, колкото показа на първите изпити, макар че не е и много добре.

Последна редакция: ср, 01 мар 2023, 10:14 от kalina_pehlivanova

# 80
  • Мнения: 2 113
Историята обаче познава и случаи с високи точки на ПИ, а на изпита блокаж и целия труд на вятъра… от личен опит 😄. Не бива да се прекалява и с ПИ, учителите около мен съветват по 3 на предмет в реална обстановка. Иначе вкъщи за тренировка - кой колкото му душа иска!

# 81
  • Някъде там...
  • Мнения: 3 996
BoeL, играли сме го това вече със същата девойка в 4 клас. Високи резултати на ПИ, медали от почти всички математически състезания, на които се яви в 4 клас. И на изпита блокаж и едно голямо нищо. Добре, че на олимпиадата беше с почти максимум на областен и влязохме с него резултат в едно от желаните училища. А сега е с 5 за срока по математика и на пробните едва хваща по 40-50 т. И не е защото не може да решава задачите. Просто съм отчаяна вече. Две години мъки с това тревожно разстройство... Явно ще разчитаме на сестра й, която поне прогресира в обратната посока, от нищо към нещо. Ох, оплаках се.

И понеже забравих - Честита Баба Марта! Да сте здрави, усмихнати и да имате сили и вяра!

Последна редакция: ср, 01 мар 2023, 10:49 от Жабче

# 82
  • София
  • Мнения: 6 212
Някой беше споменавал преди, но не запомних, как се приравняват оценките от училище в точки? 6 е 50т, ясно, а 5, 4?

# 83
  • Някъде там...
  • Мнения: 3 996
СКАЛА за превръщане на оценките от свидетелството за основно образование след VII клас в точки:

Отличен (6) = 50
Много добър (5) = 39
Добър (4) = 26
Среден (3) = 15

# 84
  • Sofia
  • Мнения: 4 537
Моят син също е една идея назад в сравнение с минали години. Спадна му самочувствието и това води до неувереност на контролните в училище най-вече. Първият срок е с 5 по мат, а досега никога не е имал петици по мат, това му е по-силният предмет. Сега дори ме предразполага да се готвя за 5 и за годината, което за нас ще е катастрофално.
Но определено усещам, че отива неуверен и това му изиграва лоша шега. Започнах много да го насърчавам, да му казвам, че може много, че ги знае нещата и да подхожда с повече сигурност. Преди не смеех да му говоря така, защото се възгордяваше и имаше повече риск да се издъни на изпит. Сега подходът ми е точно обратен.
Вчера беше на ПИ по БЕЛ и не е доволен, дойде си разочарован и направо потиснат. Дават им по-трудни задачи , времето не стига и той не може да покаже това, което знае. Примерно на текста за редактиране не им се казва колко грешки да търсят и са повече от обичайните , които се дават на НВО. Толкова много работим за тезите, имах голямо желание да се представи добре, за да стане по-уверен и да ги пише със замах, а то не му стигнало времето и успял три изречения да напише. Определено ще търся на друго място да направи два ПИ по БЕЛ, за да видим по-реално картината.

# 85
  • Sofia
  • Мнения: 210
BoeL, играли сме го това вече със същата девойка в 4 клас. Високи резултати на ПИ, медали от почти всички математически състезания, на които се яви в 4 клас. И на изпита блокаж и едно голямо нищо. Добре, че на олимпиадата беше с почти максимум на областен и влязохме с него резултат в едно от желаните училища. А сега е с 5 за срока по математика и на пробните едва хваща по 40-50 т. И не е защото не може да решава задачите. Просто съм отчаяна вече. Две години мъки с това тревожно разстройство... Явно ще разчитаме на сестра й, която поне прогресира в обратната посока, от нищо към нещо. Ох, оплаках се.

И понеже забравих - Честита Баба Марта! Да сте здрави, усмихнати и да имате сили и вяра!

И ние сме така. В училище много активна по математика, всички задачи решава, а на контролни все 5. Да не говорим, че на последният пробен на Регалия има 44т. Стигам до извода, че се напряга когато се очаква висок резултат или оценка. Може би психически трябва да ги успокояваме по някакъв начин?

# 86
  • Мнения: 668
Определено ще търся на друго място да направи два ПИ по БЕЛ, за да видим по-реално картината.

Къде е бил на ПИ по БЕЛ?

На 05.03. има ПИ в Образователни технологии. За втори път ще ходи моето дете. На мен ми харесват, защото резултатът се дискутира лице в лице с проверяващата и детето е напълно наясно на какво има още да набляга.
На първия изпит беше сътворила някаква ужасна теза, но оправданието беше, че не са били взели в у-ще даденото произведение.

# 87
  • Sofia
  • Мнения: 4 537
Определено ще търся на друго място да направи два ПИ по БЕЛ, за да видим по-реално картината.

Къде е бил на ПИ по БЕЛ?

На 05.03. има ПИ в Образователни технологии. За втори път ще ходи моето дете. На мен ми харесват, защото резултатът се дискутира лице в лице с проверяващата и детето е напълно наясно на какво има още да набляга.
На първия изпит беше сътворила някаква ужасна теза, но оправданието беше, че не са били взели в у-ще даденото произведение.

В "Литера" беше вчера. Ще имам предвид "Образователни технологии", но ще отложа за април, защото в началото на месеца  е изпитът му за ниво в "Гьоте" по немски и е по-натоварен. След това ще спрем немския, ще му се отворят два нови свободни следобеда и ще се съсредоточи върху НВО изцяло.

Последна редакция: ср, 01 мар 2023, 12:41 от desive78

# 88
  • София
  • Мнения: 459
Здравейте и от мен, благодаря за темата!
И при моя младеж положението зазлява... По БЕЛ правили тест по модела на първата част на НВО и изкарал 40/65. Уж неща, които знае, пък е писал глупости... Обнадеждаващото е, че на тезите се справя доста добре, което според мен по-трудно се учи. Сега чакаме резултатите от ПИ на СМГ по математика, но като гледах какво е писал, май няма да е по-добре от предния път.
Но и при него го има спада на нивото в училище. До сега все е бил отличник, само 6тици, тази година тотална дупка - по мат и бел 5 за срока, има и две 4ки... (едната е по музика, но все пак!)

# 89
  • София
  • Мнения: 9 563
Мисля си, че у децата започна да се натрупва умора и това се отразява на резултатите им. Много е трудно да се намери правилен баланс, но трябва да имат време и за почивка, за да не прегорят до изпита.
Има и друго, материалът по математика този срок е по-сложен, нужно е повече упражняване и време, за да усвои и упражни.

Утре рано сутрин заминаваме на ски и нямам никакви скрупули да я освободя от училище. Надявам се девойката да си почине, а и ние също.

Общи условия

Активация на акаунт