WIZZAIR - 44

  • 43 099
  • 767
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 100
Не, няма детайли в питането. Вие обърнахте внимание само на това, което написах в P.S. ли? А основния текст? Ако искате да Ви се помогне, дайте детайли за това как сте купили трансфера си, на коя фирма, през кой сайт... през посредник ли, как?

З
Получихте ли потвърждение на имейла от трансферната фирма (чието име не споменавате), че сте платили? Билет за трансфера има ли?  QR код?

Да, има детайли в питането. Винаги обръщам внимание на всичко, което ми се отговаря, когато питам.
Много ясно съм написала, че билетите са купени заедно с трансфери от Уиз. Нищо не подсказва за ползване услуги на посредник. Пиша в тема WIZZAIR.
Очаквам да отговори някой, който е купувал билети в комбинация с трансфери от Уиз, за да сподели дали е получил билетите за трансфера когато се е чекирал за полета. Каква е логиката да питам това, ако имам билет или QR код?
От всичко, което написахте в постовете си, по същество отговорихте само за времето за трансфер, за което благодаря, и показахте какво ви развеселява.
Весел ден!

# 736
  • Мнения: 4 476
не съм ги ползвал, но доколкото съм чувал по форумите ги пращат по някое време близо до самото пътуване

# 737
  • Мнения: 100
не съм ги ползвал, но доколкото съм чувал по форумите ги пращат по някое време близо до самото пътуване
Благодаря! И аз така предполагам.

# 738
  • Мнения: 1 790
Здравейте, интересуват ме няколко въпроса: Как мога да прехвърля чекирания багаж на друг пътник от обща резервация и има ли такса, тъй като се очертава този, на който беше чекирания багаж да не дойде. Става въпрос за две отделни резервации за отиване и връщане, не за двупосочен билет. Или можем да вземем багажа, ако той не дойде при положение, че билета е платен.
    Другият ми въпрос е ако единият родител на малолетно дете не дойде какъв документ ми трябва за пътуване със самолет в Европа и трябва ли да е преведен?
     Третият ми въпрос е ако чекирам този човек, а не дойде на полета, ще има ли проблем като му е платен билета. Другите ще отидат от общо платената резервация.
   Може ли за чекиран багаж да взема сак?

# 739
  • Мнения: 4 476
не знам дали може да се прехвърля багажа, обадете им се и ще видите, друг начин няма.
за да пътува дете без единия родител трябва нотариално заверена декларация, отивате при нотариус и ще я получите. Носете и копие, за да не ви вземат оригинала. Не се превежда.
няма проблем някой да не дойде, не пречи по нищо на другите
багажа може да е всякакъв, вие си решавате. Претегля се при предаване, теглото е важно

# 740
  • София
  • Мнения: 13 270
silvi_7878, можете да го чекирате. Така ще разполагате с още едно място, което да използвате, ако е по-добро. Обаче куфара не можете да ползвате. Няма как да се качи куфар без човек. Ако предадете куфара, а собственикът не се яви в самолета, свалят всичкия багаж, за да го намерят, през това време всички пътници чакат и самолетът закъснява. Не съм чула да може да се прехвърли багаж на друг пътник. Дано някой, който се е сблъсквал с такъв проблем, да каже. Може би ще се наложи да си купите нов багаж.

Чекираният багаж може да е всякакъв. Важното е да е издържлив на подмятане и хвърляне. Приятелка с някакъв двоен сак с цип беше получила само половината си багаж. Joy Но те и куфар са способни да счупят ... Joy

Цитат
Другият ми въпрос е ако единият родител на малолетно дете не дойде какъв документ ми трябва за пътуване със самолет в Европа и трябва ли да е преведен?
Трябва ви декларация, заверена от нотариус, че сте съгласни детето да напусне страната. Освен оригинал се носи и копие, което остава на летището. Не е нужно да се превежда, защото го искат нашите гранични власти. Но като така и така ще се занимавате с това, най-добре текстът да е нещо от сорта: ".... (майката) и ... (бащата) сме съгласни детето ни да напуска страната без придружител до навършване на пълнолетие."  И вписвате само имена и ЕГН-та, без паспортни данни, за да е валидна и при сменени документи за самоличност.

# 741
  • Мнения: 2 653
silvi_7878, можете да го чекирате. Така ще разполагате с още едно място, което да използвате, ако е по-добро.
Но на гейта ще е "No show" и вероятно ще качат стенбай на неговото място.

# 742
  • София
  • Мнения: 13 270
silvi_7878, можете да го чекирате. Така ще разполагате с още едно място, което да използвате, ако е по-добро.
Но на гейта ще е "No show" и вероятно ще качат стенбай на неговото място.
Да, ако е препълнен самолета и са продали повече билети, ще качат. Но все пак това се случва само в най-натоварените моменти.

# 743
  • Мнения: 194
callcentre.hu@wizzair.com този имейл вече е невалиден,ще пробвам на другия

# 744
  • Мнения: 2 984
Няколко поста по-нагоре написах, че е невалиден, на другия писах преди 2 седмици горе-долу и още нямам отговор, накрая писах през контактната форма и ми отговориха след 3 дни.

# 745
  • Мнения: 1 790
Мисля да се свържа с колцентъра за България, но се чудя дали ще ми говорят на български.  Таксата 1.20 на минута ли е, че се притесних, че пише за някакви транзакции през колцентъра за доста пари. Това нали не касае разговора с колцентъра.

# 746
  • Англия
  • Мнения: 1 015
В събота ми отмениха полет от Дортмунд до София. Уж технически проблем....
Предложиха до Белград или Букурещ. Не се съгласих, пътувам с племенника на 1г с 2 куфара багаж и количка. Нямаше как да чакаме да ни приберат 3-4часа, след като изчакахме преди това и 4часа на летището в Дортмунд.
Днес 2ри опит, стискайте палци, все си викам няма да отложат за 2 дена два пъти полета 😉
Неприятно е, почивката ни вече тече, но сме на финалната права.
Пожелавам ви успешни полети без такива неприятни преживявания.
Моят полет с децата на 2.7 от Дортмунд ми беше анулиран, след като вече бяхме на летището. Изядоха ни 3 дни от ваканцията, отказаха обещетение, заради независещи обстоятелства(не казаха какви). Мъжът ми трябваше да лети на 15.7 от Дортмунт-също му го канселираха като пристигна на летището, също отказаха обезщетение, заради независещи обстоятелства. Успя да ребукне за след 5! дни.  Вие от къде знаете, че е технически проблем? Полетът беше анулиран, още докато самолетът(който трябваше да лети Дтм-Соф) беше във въздуха , идваше с двучасово закъснение от Ереван. Аз цял ден следях, още от сутринта графикът вървеше с два часа назад и моето предположение е, че този последен за деня полет нямаше да се впише в работното време на екипажа.

# 747
  • Мнения: 194
В събота ми отмениха полет от Дортмунд до София. Уж технически проблем....
Предложиха до Белград или Букурещ. Не се съгласих, пътувам с племенника на 1г с 2 куфара багаж и количка. Нямаше как да чакаме да ни приберат 3-4часа, след като изчакахме преди това и 4часа на летището в Дортмунд.
Днес 2ри опит, стискайте палци, все си викам няма да отложат за 2 дена два пъти полета 😉
Неприятно е, почивката ни вече тече, но сме на финалната права.
Пожелавам ви успешни полети без такива неприятни преживявания.
Моят полет с децата на 2.7 от Дортмунд ми беше анулиран, след като вече бяхме на летището. Изядоха ни 3 дни от ваканцията, отказаха обещетение, заради независещи обстоятелства(не казаха какви). Мъжът ми трябваше да лети на 15.7 от Дортмунт-също му го канселираха като пристигна на летището, също отказаха обезщетение, заради независещи обстоятелства. Успя да ребукне за след 5! дни.  Вие от къде знаете, че е технически проблем? Полетът беше анулиран, още докато самолетът(който трябваше да лети Дтм-Соф) беше във въздуха , идваше с двучасово закъснение от Ереван. Аз цял ден следях, още от сутринта графикът вървеше с два часа назад и моето предположение е, че този последен за деня полет нямаше да се впише в работното време на екипажа.
Опитайте с посредник...аз съм доволна от ClaimHelp...много добра комуникация...таксата им е 25% от обезщетението

# 748
  • Англия
  • Мнения: 1 015
Мерси, това и ще направя, но наивно мислех, че като си попълня клейм формата от сайта и те ще си свършат работата по правилата. Затова ми е интересно кой може да ми даде информация за реалната причина, защото за двата анулирани полета, които ни провалиха лятната ваканция, дойде идентичен отговор, но без да се упомене конкретната причина.

# 749
  • Мнения: 4 476
Мерси, това и ще направя, но наивно мислех, че като си попълня клейм формата от сайта и те ще си свършат работата по правилата. Затова ми е интересно кой може да ми даде информация за реалната причина, защото за двата анулирани полета, които ни провалиха лятната ваканция, дойде идентичен отговор, но без да се упомене конкретната причина.

Te трябва да ви кажат причина, ама обикновено увъртат колкото могат повече. Може да пишете с копие до ГВА и да изискате повече информация

Общи условия

Активация на акаунт