Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 20

  • 64 469
  • 740
  •   1
Отговори
# 45
  • Пловдив
  • Мнения: 3 301
За първи път ми се случи да имам 15% отстъпка не като код, изпратен в имейл, а като отстъпка в профила, която трябва да активирам. Не знам дали е някаква нова практика, но няма как да подаря кода на някой друг. Може само в този профил да се използва. Пише "Твоите оферти".
Писах за това в миналата тема:

# 46
  • Мнения: 446
За втори път ми се случва една блуза да е намалена, а като я сложа в кошницата, е на редовна цена?!

# 47
  • Мнения: 477
За втори път ми се случва една блуза да е намалена, а като я сложа в кошницата, е на редовна цена?!

Има проблем с определени марки. Аз следя банските на s.Oliver. Там редовно намаляват само 1 размер и при слагане в кошницата влиза в кошницата на ненамалена цена. Два пъти съм се карала с тях за това. Вторият път кандисаха по-бързо. Проблемът не е в бисквити, курабии, приложения. Проблемът е и при нерегистрирани потребители. Все пак сайтът и кошницата са достъпни без регистрация. Пишете им и си дръжте на вашето. Направете скрийншоти и ги изпратете. Изпращат код за намаление до посочената цена. Не се занимавайте с обаждания. Направо на имейла.

# 48
  • Мнения: 446
Благодаря! Той размерът вече не е наличен, но за следващия път ще направя точно така. Марката е Lascana.

# 49
  • Сф
  • Мнения: 10 720
На 11 ти поръчах, днес са ми в Еконт нещата. Платила съм с карта. Това ми е втора поръчка и засега нямам забележки. Да видим довечера като отворя. Чакам тениски и спортни панталонки на Найк. За тях ми е притеснението да не са кофти нещо, че са скъпи и желани много. И не ми се занимава с връщане. А дано не се налага !

# 50
  • Мнения: 18 676
Благодаря! Той размерът вече не е наличен, но за следващия път ще направя точно така. Марката е Lascana.

Следващия път пробвайте в приложението - понякога там цените в кошницата са както трябва.
Иначе и на мен често ми се случваше така с Ласкана - обявена цена 16 лв., в кошницата - 86 лв. Примерно.

# 51
  • Мнения: 5 102
За първи път ми се случи да имам 15% отстъпка не като код, изпратен в имейл, а като отстъпка в профила, която трябва да активирам. Не знам дали е някаква нова практика, но няма как да подаря кода на някой друг. Може само в този профил да се използва. Пише "Твоите оферти".
Писах за това в миналата тема:

Още в края на февруари кодовете за рождения ми ден - един за 15% и един за 20%, бяха по този начин.

# 52
  • Мнения: 2 703
Момичета, ако някой има излишен код, нека ми пише на лични , трябва ми за една рокля.

# 53
  • София
  • Мнения: 13 244
Момичета, ако някой има излишен код, нека ми пише на лични , трябва ми за една рокля.
Пробвай с Tea15 и Vica15. Иначе погледни какво обсъждахме в последните коментари. Wink

# 54
  • Мнения: 477
Здравейте на всички! Нова съм в темата, но отдавна пазарувам от Aboutyou и честно казано досега съм нямала проблеми,освен 2,3 пъти отказ на поръчки,поради изчерпан продукт. Това което ми се случи днес, обаче е наистина потресаващо! Поръчах топ на Гес и дойде топ на Гес но съвсем различен от този на снимката, това е едно на ръка, но топът видимо е рязан с нож или ножица отдолу и то страшно криво. Та съветът ми е доколкото може да внимавате със сайта. За отношението по телефон пък съм без думи! Въпреки всичко желая успешни покупки на всички ви!

Много ми е интересно какво са Ви обяснили, когато сте ги потърсили. Sad

# 55
  • София
  • Мнения: 428
Здравейте, миналата седмица и аз като много от вас получих само извинителен мейл за забавянето на последната ми поръчка. Но след това прочетох тук, че някой си беше поискал код и аз направих същото. Изпратиха ми код за 15%. Дъщеря ми искаше шапка со козирка и от 10 модела на великденското намаление не бяха намалили нито 1 модел, така че използвах кода колкото и малък да е и пуснах шапката. Така, че си искайте кодовете, не че забравят да ги изпратят, а просто ако мине номера.

# 56
  • Мнения: 371
Здравейте на всички! Нова съм в темата, но отдавна пазарувам от Aboutyou и честно казано досега съм нямала проблеми,освен 2,3 пъти отказ на поръчки,поради изчерпан продукт. Това което ми се случи днес, обаче е наистина потресаващо! Поръчах топ на Гес и дойде топ на Гес но съвсем различен от този на снимката, това е едно на ръка, но топът видимо е рязан с нож или ножица отдолу и то страшно криво. Та съветът ми е доколкото може да внимавате със сайта. За отношението по телефон пък съм без думи! Въпреки всичко желая успешни покупки на всички ви!

Много ми е интересно какво са Ви обяснили, когато сте ги потърсили. Sad

Имам стотици поръчки от абаут ю и нямах проблеми до сега,освен 2/3 неща които идваха без етикет,няколко сгрешени размери на дрехи и една объркана на половина поръчка. Но от 2023 за втори път ми изпращат обувки,които очевидно са носени. Едните бяха дори леко надраскана кожата,освен мръсните подметки. Другите само подметките бяха мръсни,но не трябва да бъде така. Първият път не им писах,направо ги върнах,просто написах с химикал на формуляра за връщане,че това не са чисто нови обувки. Но онзи ден се ядосах много за мръсните подметки на маратонките,написах им имейл,прикачих снимки. Получих извинение и ваучер код за 25%. Така,че проверявайте си внимателно нещата и моля Ви,нещо ако не Ви хареса или не Ви е по мярка,върнете го веднага. Не го носете и после да го върнете носено,защото то ще попадне в някой друг,той ще остане разочарован и се получава един кръговрат. Много хора носят дрехите и обувките и се видят,че са се набутали с цената,или не им хареса или нещо друго и го върнат. Но то вече не е ново,след като е носено.

Последна редакция: ср, 19 апр 2023, 16:25 от vlbs

# 57
  • Мнения: 9
Здравейте на всички! Нова съм в темата, но отдавна пазарувам от Aboutyou и честно казано досега съм нямала проблеми,освен 2,3 пъти отказ на поръчки,поради изчерпан продукт. Това което ми се случи днес, обаче е наистина потресаващо! Поръчах топ на Гес и дойде топ на Гес но съвсем различен от този на снимката, това е едно на ръка, но топът видимо е рязан с нож или ножица отдолу и то страшно криво. Та съветът ми е доколкото може да внимавате със сайта. За отношението по телефон пък съм без думи! Въпреки всичко желая успешни покупки на всички ви!

Много ми е интересно какво са Ви обяснили, когато сте ги потърсили. Sad
                                                           
Общо взето казаха, че са много изненадани,че не им се е случвало до сега и да върна артикула. Нямаше дори извинение.

# 58
  • Мнения: 2 703
Момичета, ако някой има излишен код, нека ми пише на лични , трябва ми за една рокля.
Пробвай с Tea15 и Vica15. Иначе погледни какво обсъждахме в последните коментари. Wink
Благодаря, поръчах я в два размера , да ползвам кода.

# 59
  • Пловдив
  • Мнения: 680
Ще споделя какво се случи с моя поръчка. Просто, за да внимавате и да не се случи и на друг..

Получих пратката, платих я с наложен платеж, но се наложи да я върна. Върнах я. В сайта се задейства процедурата по връщането и през отделните етапи ми излизаше съответния статус. Накрая ми изписа и очакваната дата за възстановяване на сумата и че сумата е възстановена.(11.04.)
Понеже не си получих сумата на въпросната дата, нито в следващите няколко дни, им писах.
Отговориха ми днес, че не са получили плащане по въпросната пратка и още повече, че са си я получили обратно още на 14.02 след преглед. Което е пълен абсурд! Та тя беше при мен допреди 2 седмици.
 Писах им отново и ми отговориха, че трябва да се свържа с Еконт и да получа разписка, че съм я платила и съответно да им я изпратя, за да ми възстановят сумата.
Обадих се на Еконт. Те ми отговориха същото, което и от АЮ.
Отново абсурд! Казах им, че тази пратка съм я получила, платила и върнала. Настояват ми, че в системата им няма това плащане. Попитах ги къде ми са парите в крайна сметка. Щели да проверят пак и да ми се обадят.

Пиша това, за да предупредя всички. Изисквайте си и бележките, че сте платили получените артикули. Досега куриерът не ми е давал никакви разписки, че съм плащала. Не съм имала такъв проблем. Но ето че ми се случи. И по никакъв начин не мога да докажа, че въпросната пратка съм я получила, платила, че и върнала..И от АЮ, и от Еконт ми твърдят, че само съм я прегледала и директно е върната.
Как са получили нещо, което е било при мен..нямам идея..

Общи условия

Активация на акаунт