Имам следния казус и търся дали някой не е попадал в подобна ситуация и като цяло ако някой е наясно как се процедира, ще се радвам да сподели мнението си. Казусът е следният:
През 2020 г. си купихме бойлер на Теси от магазин Технополис. Миналата година се развали и дойдоха да го ремонтират. Тази година пак се развали. Проблемът обаче е, че не намирам касовия бон. Гаранционната карта е при мен, там пише всичко за уреда- кога, от къде е закупен, модел, номер и т.н. Свързах се с Теси, като служителката от там ми каза, че ако нямам оригинална касова бележка, трябва да си изкарам дубликат на касовия бон от търговеца. Съответно така и направих. От Технополис ми съдействаха и за щастие (понеже бяхме ползвали техен транспорт) откриха документите. Проблемът идва от там, че служителя от Технополис се свързал с Теси да ги пита дали става да ни издадат дубликат, а от Теси са му отговорили, че приемали само ОРИГИНАЛНИ документи и не признава дубликати. Адски съм ядосана в момента, защото на мен ми казват едно, аз съответно ангажирах хората от Технополис да ми търсят касовия бон от преди близо 3 години и накрая най-нагло заявяват, че не признавали дубликата.