Дубликат на касов бон

  • 1 594
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 31
Здравейте,
Имам следния казус и търся дали някой не е попадал в подобна ситуация и като цяло ако някой е наясно как се процедира, ще се радвам да сподели мнението си. Казусът е следният:
През 2020 г. си купихме бойлер на Теси от магазин Технополис. Миналата година се развали и дойдоха да го ремонтират. Тази година пак се развали. Проблемът обаче е, че не намирам касовия бон. Гаранционната карта е при мен, там пише всичко за уреда- кога, от къде  е закупен, модел, номер и т.н. Свързах се с Теси, като служителката от там ми каза, че ако нямам оригинална касова бележка, трябва да си изкарам дубликат на касовия бон от търговеца. Съответно така и направих. От Технополис ми съдействаха и за щастие (понеже бяхме ползвали техен транспорт) откриха документите. Проблемът идва от там, че служителя от Технополис се свързал с Теси да ги пита дали става да ни издадат дубликат, а от Теси са му отговорили, че приемали само ОРИГИНАЛНИ документи и не признава дубликати. Адски съм ядосана в момента, защото на мен ми казват едно, аз съответно ангажирах хората от Технополис да ми търсят касовия бон от преди близо 3 години и накрая най-нагло заявяват, че не признавали дубликата.

# 1
  • Мнения: 1 574
Опитай да предявиш гаранцията с дубликата и ако ти откажат пиши на КЗП и ги питай кой е прав. Какво е казал някой служител по телефона,  в Бг абсолютно нищо не означава.

# 2
  • София
  • Мнения: 324
Абсолютно КЗП задължително, тоя касов бон при наличието на всички документи е пълна глупост, дубликат от същата дата ако не им върши работа, да се обясняват на КЗП, лошото е че Вие сте в най-неизгодната позиция като сте без бойлер Sad

# 3
  • Мнения: 12 808
Дубликатът Е оригинален документ. Може да поискате за всеки случай да ви сложат някой печат от Технополис и да си действате. Тези анонимни служители не носят отговорност за мнения, изказани по телефона. Подкрепям предложението да си подадете рекламацията и да видите какво ще стане.

# 4
  • Мнения: 31
Така е! То примерно човек да си изгуби акта за раждане  и няма никакъв проблем  да му се издаде дубликат, който важи навсякъде...а те тука за една касова бележка ми носят вода от сто кладенеца какво е можело и какво не. Просто не мога да разбера защо не може да стане по цивилизования начин, защото трябва да се стига да пускам жалби, да се им звъня по сто пъти и т.н. и то за такова нещо. Толкова ли е трудно да си оправят дефектния бойлер?!

# 5
  • Мнения: 620
Прилагаш си дубликата и няма да имаш проблем. Само си го снимай, да го имаш. Каката в сервиза има началник, има и фирмени контакти, не е като тя да взема решенията. Ако се налага да общувате, обясни й, че има разлика между оригинал и дубликат на оригинала (което също е оригинал на документа), и дубликат и копие. Двете неща се различават.

# 6
  • Мнения: 68 730
Колко годиние гаранцията на този бойлер? Да не се окаже че напразно издирвате касовия бон. По закон рекламация се предявява до 2г от закупуването. Имате ли по-дълга някаква, защото от 2020г са минали три години все пак...

# 7
  • Мнения: 31
Колко годиние гаранцията на този бойлер? Да не се окаже че напразно издирвате касовия бон. По закон рекламация се предявява до 2г от закупуването. Имате ли по-дълга някаква, защото от 2020г са минали три години все пак...
5 години пълна гаранция. Най ме яд, че дадохме 800 лв за него.

# 8
  • Мнения: 68 730
А развитие има ли по случая?

И защо носите в сервиз? Ако гаранцията е от търговеца, допълнителната, носите там..
И съвет от мен...писмено въпроките задавате и писмен отговор имате. По имейл. Така няма казъл рекъл па не чул добре. Имаш го написано.

# 9
  • Мнения: 31
А развитие има ли по случая?

И защо носите в сервиз? Ако гаранцията е от търговеца, допълнителната, носите там..
И съвет от мен...писмено въпроките задавате и писмен отговор имате. По имейл. Така няма казъл рекъл па не чул добре. Имаш го написано.
Гаранцията не е от търговеца (Технополис), а от Теси. Не сме носили бойлера никъде, обадихме се на Теси, за да направим рекламацията и да пратят техник, който да поправи бойлера(така процедирахме и предния път като се развали).
Конкретно  развитие е, че си взехме нов бойлер. Когото отидохме до Технополис, за си вземем документа ни заявиха, че няма да ни дадат, защото са имали вътрешни договорки с Теси да не се издават дубликати/документи за това че даден бойлер е закупен от тях и т.н.
Така че без касов бон няма как да ни признаят гаранцията. Вече си взехме поука и дори и фактура поискахме за новия бойлер. И си взехме възможно най-евтиния, без много електроника, че да няма какво да му се развали или поне да не ни е яд после.

Общи условия

Активация на акаунт