Въпроси за TBI Bank

  • 43 190
  • 1 149
  •   1
Отговори
# 1 110
  • Мнения: 54 635
Е как да ги снимам с картата? Joy Къде да им я закрепя?

# 1 111
  • Мнения: 5 276
[В условията са написали с карта neon и причината.

Каква е причината?
За реклама в бъдеще.

# 1 112
  • София
  • Мнения: 16 105
Е как да ги снимам с картата? Joy Къде да им я закрепя?
 
Някъде около животинката - до купичките с храна или вода.
Или да подскача към картата - да иска да я сдъвче.
Докато имах куче - за секунди изяде новозакупената сим карта на дъщеря ми като и я подавах.
После от Мтел/тогава/ умряха от смях като обяснявахме защо искаме дубликат на картата.
Сега сериозно - тия дни ще имам въпроси за картата, депозитите и всичко около тях.
Близка се сдобила с Неон  и иска аз да действам вместо нея. Тя не разбира много от мобилни приложения.

# 1 113
  • Мнения: 54 635
Значи картата не е задължително да я има на снимката, сега прочетох известието. Но, ако я има, снимката може да участва в бъдещи рекламни материали.

# 1 114
  • Мнения: 5 289
Аз доста погоних котарака, докато го хвана в кадър с картата Simple Smile Бях забравила за тази томбола.
На някой случвало ли му се е да му се прецака телефона безвъзвратно, и ако да - дали лесно ще стане прехвърлянето на приложението на нов телефон Rolling Eyes Не помня тези еднократни пароли за влизане и пин кода на смс ли ми ги бяха пратили. Бях си запаметила всичко в бележки и естествено вече няма нищо. Надявам се да успея да го възстановя, без да се налага да ходя до офиса.

# 1 115
  • Мнения: 1 031
Бум на изтормозени животинки за едни 1000 лв. Simple Smile .

# 1 116
  • Мнения: 54 635
Имам отговор от ТБИ , Габриела, благодарят ми за снимката и ми пожелават успех. Simple Smile
В общите условия пише, че ако има позиционирана карта, наградата е гарантирана.

# 1 117
  • Мнения: 5 289
Имам отговор от ТБИ , Габриела, благодарят ми за снимката и ми пожелават успех. Simple Smile
В общите условия пише, че ако има позиционирана карта, наградата е гарантирана.
Оу, това не го знаех, благодаря и аз Simple Smile

# 1 118
  • Мнения: 13 139
Аз доста погоних котарака, докато го хвана в кадър с картата Simple Smile Бях забравила за тази томбола.
На някой случвало ли му се е да му се прецака телефона безвъзвратно, и ако да - дали лесно ще стане прехвърлянето на приложението на нов телефон Rolling Eyes Не помня тези еднократни пароли за влизане и пин кода на смс ли ми ги бяха пратили. Бях си запаметила всичко в бележки и естествено вече няма нищо. Надявам се да успея да го възстановя, без да се налага да ходя до офиса.
Аз си сменях телефона преди няколко месеца, ако правилно си спомням просто инсталирах приложението на новия и като влязох, ми поиска пак да се идентифицирам със снимки на мен и на личната ми карта и това беше.
Не че е гаранция че ще е същото де, като гледам доста често променят по нещо по това приложение, но пък точно тези неща се съмнявам да са променени, то няма какво да им подобряват.

# 1 119
  • Мнения: 54 635
Моята парола съм я записала и съм си я снимала, че старите смс-и се изтриват автоматично.

# 1 120
  • Мнения: 5 289
Моята парола съм я записала и съм си я снимала, че старите смс-и се изтриват автоматично.
Ами и аз уж си я записах, но в samsung notes, и сега вече няма да съм със самсунг, и идея си нямам как да си изтегля информацията. Що не си записвам в гугъл акаунта, да ме питаш Rolling Eyes

# 1 121
  • Мнения: 90
Здравейте!

От няколко седмици имам проблем с приложението. При всяко влизане получавам известие "Вие влязохте от ново устройство! Това вие ли сте?" Отварям съобщението за да потвърдя че съм аз но то няма такава опция. Имам само излез от профила.

На вас да ви се е случвало това?

# 1 122
  • Мнения: 9 451
Здравейте!

От няколко седмици имам проблем с приложението. При всяко влизане получавам известие "Вие влязохте от ново устройство! Това вие ли сте?" Отварям съобщението за да потвърдя че съм аз но то няма такава опция. Имам само излез от профила.

На вас да ви се е случвало това?

Звънни на националния им телефон и докладвай за проблема.

# 1 123
  • Мнения: 90
Вече докладвах и чакам да направят проверка.

# 1 124
  • Мнения: 636
Здравейте!

От няколко седмици имам проблем с приложението. При всяко влизане получавам известие "Вие влязохте от ново устройство! Това вие ли сте?" Отварям съобщението за да потвърдя че съм аз но то няма такава опция. Имам само излез от профила.

На вас да ви се е случвало това?
И при мен е така
Даже днес ми изчезна картата.Влизал и ми пиши "Кажи здравей на Неон" или там каквото беше ,ако нямаш карта. Отварях,затварях,че накрая се оправи по едно време...

Общи условия

Активация на акаунт