Отговори
  • Мнения: 7
Това е моя случай за хламидии. Положителни на кръвен и след това от урина. И след курса на лечение с антибиотик си пуснах нов тест, за който става въпрос по - долу:
"МДЛ Цибалаб Вие сте тотален пример за тотално безхаберие и липса на професионализъм. Пускам си тест, които е особено деликатен. Определяте си 5 работни дни за резултат. Пишете си въпросния абсолютен краен срок на картончето. На 5тия от максиму 5 дни, сутринта Ви пиша на чата, колежката Ви отговаря "или след обяд или след 18 часа". Да но на картончето ВИ ясно си пише на 27/07/2023 до 18:00. Звъня на националния телефон, където "техническата" Ви сътрудничка първо нещо държи тон, че съм си позволил да я запозная с проблема ми, след което си давам ID-то. След това се свързва с лаболаторията, и най - спокойно си ми обеснява, как следващия ден до 13 часа. И после ми обеснява най - приятелски, все едно сме си приятели и аз не съм платил нищо за услугата, как определени хора ги работели тези неща и затова било напълно Окай да се забавят. След като й обясних, че не сме приятели, а аз съм Ви КЛИЕНТ /ако персонала Ви може да прави разлика между клиенти, който Ви плаща за услуги/ и махленски приятел, за да може да се държи професионално де. И така стигнахме до момент, където Вашата техническа сътрудничка ми обясни, че била просто техническа сътрудничка и е окай да се бавите след срока, който пак повтарям САМИ си определяте. И в един момент ми обеснява, ако съм си пуснел жалби как сте щели да го анилирате и да ми върнете парите. Извинявам се, но нали разбирате, че след 5 дни чакане и стресиране, съм в правото си да заведа дело за пропуснати ползи, понеже тези 5 дни сте ги загубили на мен, на хората около мен и прочие, и ми причинявате напълно излишен допълнителен стрес и тормоз, като не си спазвате срока, който за 3ти път да подчертая дебело сами сте си задали. Ако тва Ви се струва на Вас и на техническите ВИ сътрудници за нормално, клиента да Ви плаща за услуги с парите си, които може да се окажа, че са му трябвали за нещо друго също спешно, а Вие да не си доставяте услугите в срок и после да се гаврите, според мен имате много извратено разбиране за бизнес, за задължения към клиентите си и за справедливост като цяло. Това ще го посна навсякъде в интернет, защото такова нещо, ако го правеше физическо лице търговец би било някак си окай, а Вие уж сте популярна лаболатория, а си позволявате да се държите толкова непрофесионално и безотговорно към клиентите си. И още нещо, след като определени хора ги работят тези неща, а лицето явно не си е свършило работата, защо сега не вземете по спешност да звъннете на въпросния индивид и да му кажете да си закара д-то в лаболаторията и да не си тръгва докато не изкара резултата, или остава без заплата? Не е ли по - добре вместо да се държите все едно клиентите са Ви ДЛЪЖНИ, да вземете отношение към персонала си и примерно да им отрежете заплатата за не свършена в срок работа, и да изплатите обезщетение, което може да си питате юристите, че със сигурност дължите на клиента."
Съвета е, където и другаде да ходите, понеже в момента и аз нямам идея къде ще ходя от тук нататък, НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБАЛАБ. Ако сегашния ми тест излезе положителен, имам 1 ден забавяне (да не говорим, че този ден идва отгоре  на абсолютния им срок от 5 дни дето сами си слагат), та - не мога да с пусна нов тест при тях или другаде, не мога и да се лекувам, не мога да правя секс, защото от ЦибаЛаб си взимат паричките, обаче не си вадят резултатите в срок, а по телефона се държат грубо, аругантно и безотговорно.
НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБА ЛАБ! Тук има тема от 2009 (когато е тази тема) и като гледам до моя случай 2023, нищо не е мръднало!

Последна редакция: пт, 28 юли 2023, 11:09 от Не се сърди, човече

# 1
  • Мнения: 5 282
При мен направиха същото с изследване на гърлен секрет. Пуснах в събота на детето ни, което често боледува, с идеята в понеделник или на-късно вторник да знам дали има бактериална инфекция. Секретът обичайно излиза за ден или 2 ако е чист и за 2-3 - ако има бактерия. В сряда след обяд вече звъннах да попитам къде е резултатът, а от лабораторията ми казаха, че лекарите били си тръгнали вече и да съм чакала на следващия ден. Бяха забравили секрета. В четвъртък след обяд излезе чист. Познайте дали резултатът не е бил компрометиран, след като беше забравен. Струва 20-25 лв., които заплатих.

# 2
  • Мнения: 7
При мен направиха същото с изследване на гърлен секрет. Пуснах в събота на детето ни, което често боледува, с идеята в понеделник или на-късно вторник да знам дали има бактериална инфекция. Секретът обичайно излиза за ден или 2 ако е чист и за 2-3 - ако има бактерия. В сряда след обяд вече звъннах да попитам къде е резултатът, а от лабораторията ми казаха, че лекарите били си тръгнали вече и да съм чакала на следващия ден. Бяха забравили секрета. В четвъртък след обяд излезе чист. Познайте дали резултатът не е бил компрометиран, след като беше забравен. Струва 20-25 лв., които заплатих.
Приятелката ми, която няма хламидии, тъй като ме заразиха преди да се запознаем, ме попита вчера същото, което Вие описвате. С оглед на тази ситуация "дали резултатът не е бил компрометиран". И да Ви кажа и аз не зная.
Но най - гнусното беше отношението по телефона. Звъня и казва "Добър ден! Извинявам се за безпокойството, имам правен тест за хламидии с урина на 21/07/2023, в самото Ви картонче пише на 27/07/2023 до 18:00, тоест това е абсолютния срок и пише още "неготов"." На което жената по телефона ми се сепна "Давай си номерчето, какво ми ги обесняваш тези неща". И аз казах "Хубаво, но като Ви дам директно номерчето, как ще знаете за какво Ви се обаждам". После провери нещо в лаболаторията и най - приятелски ми каза, че днеска няма да стане. След още малко разяснения от моя страна, за разликата между приятел и клиенти, и как клиента си е платил 40 лева за изследването, а те сами са си определили срок. Въпросната почна да мрънка с изрази от сорта на "съгласна съм времето е най - важно" и "аз съм просто технически сътрундик". Като споменах, че ще пусна жалби, въпросната служителка ми каза "ще анулираме и ще Ви върнем парите". Значи, аз чакам 5 работни дни (реално са 7 със събота и неделя), за да се наканят ЦиБаЛаб да изкарат резултат, през което време се стресирам, не мога да се лекувам, ако е положителен, не мога да правя секс, и накрая някаква некадърна и груба служителка ми пробутва обяснения тип "седим си пред блока със съседката и сме на раздумка".  Още малко обеснявах на въпросната некадърна служителка за правата и задълженията им, при което тя най - нагло ми каза, че не можела да говори повече, защото чакали други хора на линиите. Извинявам се, тя не можела да обърне повече внимание на клиент, а ЦибаЛаб могат да си бавят резултатите след определения от самита тях срок, а клиентите кучета ги яли - нито уведомление за забавянето, нито отношение по телефона, нито компенсация, само грубо отношение и чакай си докато някой се накани да ти изкара резултата..........

За статистиката. В ЦиБаЛаб предния път същия тест излезе положителен на 3тия работен ден.
Сега 5+ дни няма резултат. И приятелката ми логично ме пита "При такъв тип забавяне до колко резултата ще е адекватен и не е компрометиран".
НЕ ХОДЕТЕ В ЦИБАЛАБ! Според мен със здравето на хората НЕ БИВА ДА стават грешки. Тази лаболатория трябва да бъде подложена на проверка от всички възможни институции и накрая да бъде затворена.
Ъпдейт:
Пореден чат с ЦибаЛаб преди малко. Този път оправданието беше "Имахме технически проблем".
На въпросите за компенсация - нищо. Дали теста, след толкова време и след срока не е компрометиран - тя (служителката на чата) ми гарантирала, че не бил. Поисках да получа документ за това, нищо. Накрая ми каза, да пиша на мейла им оплакване.
Тотална мизерия! Опцията за изпращане на копие от чата по email, която има в техния чат НЕ работи, или поне на моя icloud (apple) мейл копие още не е дошло, докато чата не се самоизтри.
България никога няма да се оправи, щом такива мошеници са оставени да се грижат за здравето на хората тук.

Последна редакция: пт, 28 юли 2023, 09:00 от Lab Wolf 692858

# 3
  • Мнения: 6 910
Някой опитвал ли е да поиска повтаряне на теста за тяхна сметка поради забавяне? Тъй като имате съмнение за компрометиране на резултата, предвид забавянето. Не е ясно кога и дали е отчетен в точното време, или забавянето се изразява само в по-късно вкарване в системата.

ПС Не ми се е случвало подобно забавяне в лаборатория.
Ако някой тръгне да ми "гарантира" нещо, обикновено искам да се представи с имена и длъжност, както и дали ще ми го потвърди писмено от името на фирмата, има ли правомощия за подобна гаранция и т.н.

# 4
  • Мнения: 5 282
Диорела, ако резултатът не е вкаран в системата, при позвъняване от клиента биха го вкарали. Щом продължават да го бавят, значи не е изготвен. Оттам по логичната верига стигаме до предположението, че дори и да има резултат в един момент е подложена на съмнение неговата валидност.
Бих си искала парите и бих пуснала резултат в друга лаборатория.

# 5
  • Мнения: 3 157
Навсякъде работят хора и е нормално да стават грешки.Ако Ви е  важно, настоявайте за второ изследване за тяхна сметка-няма да умрете 5 дни без секс.Много дълъг пост, в който се повтаря едно и също и едва го дочетох-уж ще ги съдите (за стрес, ли какво беше,забравих в това километрично излияние), пък после ще ги постнете в интернет, защото били популярна лаборатория.....
Ако искате някой да обърне внимание на проблема, се изразявайте малко по-кратко и без толкова странични глупости-тя каза, аз казах, комшийката чу...
Или просто да Ви върнат парите, както са предложили-пак си напишете оплакване-това е начина да се коригират нещата, а не да се пускат квалификации(некадърна служителка) и си пуснете теста в друга лаборатория!

# 6
  • Мнения: 6 122
А ние пък (от провинцията) когато сме в София по мед. въпроси изследвания правим само в Циблаб (централната лаб.) защото сме много доволни от отношението и професионализма на работещите конкретно в тази лаборатория.
Така че може би е по-правилно да уточните от коя точно от лабораториите на Циблаб не сте доволни.

# 7
  • София
  • Мнения: 15 469
Аз пък само там си правя изследвания и съм доволна, и резултатите ги има ,когато е написано.И дъщерята малката, и голямата като си дойде, и тя там си прави. За пръв път попадам на недоволни.А малката все прави не обикновени, а разни за алергии, непоносимости, разни там стомашно-чревни, разни бактериални и винаги е доволна и получава навреме резултатите.

# 8
  • Мнения: 9 442
Стават грешки и е човешко да се греши. Нека не забравяме обаче, че Цибалаб лаборатория има в почти всеки град, а тук се слага под общ знаменател всичко.
Аз съм доволна от лабораторията (Плевен), получих човешко и професиованално отношение. Бих им се доверила отново.

# 9
  • София
  • Мнения: 15 469
И чистачката може да му е вдигнала телефона, но веднага се обявява цяла лаборатория и то в цяла България, за виновна. В тези лаборатории работят хиляди хора, лабораторията не е виновна, че някоя служителка не е била на кеф.

Общи условия

Активация на акаунт